• Titel, en moet die erop staan| Choices
    Samenvatting|

    nou ik ben het nog aan het uitwerken, Maar ik ben een fanfiction aan het schrijven over Tom Marvolo riddle (Voldemort) Over zijn jeugd etc. En zijn tijd op Zweinstein. Er komt zelfs een beetje liefde bij kijken, want in die tijd was zijn ziel nog niet aan diggelen en in 7 gedeeld dus toen kende hij het gelukkig nog wel. maar dit wordt een klein deel van het verhaal.

    Eventuele plaatjes





    Nog andere plaatjes +Wat zoek je| verder wil ik er op de een of andere manier een bloed rode roos in verwerkt willen hebben misschien onder de foto's? maar ik kan geen schikte vinden! En de tekst die op de foto's staat zou ik ook graag willen behouden als dat kan :] Maar het moet op een bepaalde volgorde anders klopt de zin niet haha. Je kan die tekst trouwens (als je deze kan verwijderen) ook ergens anders neer zetten in de cover dat maakt niet uit
    Kleuren Zwart-wit zoals de foto's alleen die bloed rode roos dan wel in kleur, mits dat niet kan natuurlijk, dan is een witte roos ook prima

    Kan iemand mij helpen :Y)
    Helaas kan ik niemand een beloning geven maar wel een digitaal koekje :}


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik wil wel wat proberen!
    en als je je story activeerd zou je mij dan even willen waarschuwen? :Y)

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 13:31 ]


    Life is a beautiful struggle

    Vedere schreef:
    Ik wil wel wat proberen!
    en als je je story ativeerd zou je mij dan even willen waarschuwen? :Y)

    Dankje!

    Zal ik doen, het kan nog even duren want ik wil hem even goed uitwerken en dingen uitzoeken over meneer voldie. :}


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about



    Is dit wat? Ik kan die roos nog verwijderen, hij is niet onder maar ik kon niet echt een geschikte plek vinden voor de roos.
    Misschien dat ik later nog wel iets probeer (:


    Life is a beautiful struggle

    Vedere schreef:



    Is dit wat? Ik kan die roos nog verwijderen, hij is niet onder maar ik kon niet echt een geschikte plek vinden voor de roos.
    Misschien dat ik later nog wel iets probeer (:



    oooh de opstelling van de zinnen en de eerste drie plaatjes zijn perfect!
    Maar ik denk dat de roos beter helemaal weg gelaten kan worden...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about