• Surviving with the unknown



    Een organisatie, die de Catcher wordt genoemd, verzamelde jarenlang baby's. Of ze - ze nou door stelen verzamelden of omdat de baby's aan hun werden afgegeven door ouders die ze niet wouden.
    Dit deden ze tot het moment waarop ze vonden dat ze genoeg hadden. Vijf jongens en vijf meiden groeiden daar op, gescheiden van elkaar. De jongens leefden in het ene gebouw en de meiden in het andere die verbonden waren aan elkaar.
    Door de jaren heen werden ze onder allerlei proefjes geworpen die dodelijk konden zijn. De professoren wouden kijken of een mens het aan kon hebben.
    De kinderen mochten nooit naar buiten toe, ze leerden van alles, maar mochten geen tv kijken of een boek lezen wat niet door de leiding werd goedgekeurd. Ook mochten ze geen plezier maken.
    Omdat de kinderen door hun eigen geslacht werden opgegroeid, hebben ze geen idee van hoe het andere geslacht er uitziet. Wel weten ze dat er ook mannen/vrouwen zijn, al is dat het enige.
    Op een dag moeten ze allemaal een operatie ondergaan. De professoren hebben een soort stukje metaal uitgevonden met verschillende dingen erin die een mens bovennatuurlijke krachten zouden moeten geven, die ze een chip noemden.
    Tijdens de operatie plaatsten ze de chips in de lichamen. Elke operatie ging goed, maar toen ze wakker werden was er niks verandert. De volgende dag echter kwamen de krachten, maar het liep uit de hand. Het gebouw stortte in door een mutant per ongeluk en iedereen was opslag dood, op de mutanten na.
    Opgejaagd door hunters, vluchtten ze. Ze hebben alleen geen idee van de wereld en nog minder van elkaar. Samen moeten ze proberen te overleven en ergens naartoe te gaan waar het veilig is. Al moeten ze de nodige obstakels ondergaan waaronder met hun krachten, vertrouwen en als ze gevangen worden genomen. Worden ze ooit nog geaccepteerd door de maatschappij?

    Regels
    # 275 woorden - Ik kon niet kiezen tussen 250 en 300 -
    # ABN Nederlands
    # Geen ruzie
    # Geen perfecte personages
    # Bestuur alleen je eigen personage
    # Niet meer dan 2 personages
    # 16+ mag
    # Probeer zo snel mogelijk je rol in te vullen
    # Probeer minimaal één keer in de week te reageren en waarschuw als je even niet kan reageren.
    # De mutanten mogen 1 kracht hebben.
    # De mutanten zijn zo rond dezelfde leeftijd dus er moeten geen mutanten van 5 bij zitten en dan ook opeens van 27.
    #Het is geen sneltrein!
    # Veel plezier!


    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Krachten: - alleen mutanten -
    Extra:


    Mutanten

    Meiden

    - Dishanna Catcher | AD5 || 17 || 901FreeAtLast || Pyrokinese || 1,2
    - Aileen "Al" Catcher | AG6 || 19 || Phxntasia || Terrakinese || 1,3
    - Fani Catcher | AP74 || 19 || Revolutionary || Cryokinese || 1,2
    - Aya Catcher | AN0 || 20 || Homan || Vitakinese || 1,2
    - Rayelle Catcher | AR94 || 21 || Fye || Energie || 1,4

    Jongens

    - Cayden Catcher | X3560|| 22 || Davon || Pain || 1,4
    - Eugene "Gene" Catcher | Z311 || 22 || Guarnere || Organisch staal || 1,2
    - Gereserveerd door Fortis || Hydrokinese
    - Miller Catcher | MY22 || 22 || Beckendorf || Enhanced Senses || 1,2
    -


    Hunters

    Meiden

    - Drusilla Kathreen Lagunov || 23 || Abundance || 1,2
    - Alexia Hargrove || 23 || Beckendorf || 1,2
    - Aurora Malia Hunter || 22 || Stygian || 1,5
    -
    -

    Mannen

    - Zu'Salgan || 24 || Undine || 1,5
    - Kwon Kang-Dae || 26 || Nebthet || 1,4
    - Gereserveerd door Donnie
    -
    -

    Meldingen
    1. Ik heb hier even over nagedacht, maar ik ben eruit. Iedereen heeft een proefnaam, zoals X32 die de professoren gebruikten, maar zelf hebben ze nog wel hun voornaam. Iedereen heeft echter wel dezelfde achternaam die door de professoren aan ze zijn toegeschreven; Catcher. Niemand weet zijn eigenlijke achternaam dus.
    Tweede en derde namen (of meer) hebben ze ook niet, want voor zoiets is het niet heel realistisch.

    2. Uhm, mensen, niet om te zeuren of zo, maar voor mutanten waar proefjes op worden gedaan en die nog nooit buiten de instelling zijn geweest, is het nogal onlogisch als ze tatoeages hebben of make-up dragen of een dip dye. Ik had dit eerder moeten melden en dat spijt me omdat jullie de rollen nu al hebben gemaakt, maar toch verzoek ik jullie om dat aan te passen.
    Ook hebben ze niet veel keuze in wat voor kleding ze dragen anders dan een simpele spijkerbroek en een gekleurd of grijs, wit of zwarte shirt/T-shirt met een vest of zonder. Hele basic kleding dus. Dus geen dingen als korte broek, jack, shirt met print fz. Daar wou ik jullie even op wijzen. Excuses voor dat ik het niet eerder meldde.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 21:02 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ______________________________________________________________________________________________________________________

    Aileen "Al" Catcher || AG6

    “Sometimes crying and laughing are the only options left, and laughing feels better right now.”

    ______________________________________________________________________________________________________________________



    Leeftijd
    Aileen is op dit moment negentien jaar oud en geboren op een warme zomerdag, de achttiende van juni om precies te zijn.

    Nationaliteit
    Ook al heeft ze niet heel lang in haar geboorteland gewoond, aan haar dikke accent kun je maar al te goed horen dat ze uit Ierland komt. Ze is dan ook geboren in de hoofdstad van dit land, Dublin. Haar beide ouders kwamen van origine ook uit Ierland, hoewel ze hier natuurlijk niets meer van af weet.

    Innerlijk
    Aileen's karakter en kracht zou je met een en hetzelfde woord kunnen omschrijven: Hard. Ze is geen meisje die haar emoties makkelijk uit, in tegenstelling tot dat. Het liefst houdt ze haar emoties diep verborgen om de voornamelijke reden dat ze niet zwak wil overkomen. Huilen in het openbaar of angst uiten is iets wat je haar nooit zal zien doen, hier zal ze haar best wel voor doen. Hoe dicht bij je ook bij haar staat en hoe goed je ook met haar bevriend bent, ze zal haar emoties altijd onder het tapijt blijven schuiven. Tot haar doordringen is dan ook heel erg lastig. Ze vertrouwt mensen dan ook helemaal niet snel, een plekje in haar hart krijgen is lastig. Daarnaast is ze ook nog heel erg standvastig aangelegd. Als ze iets wil zal het ook op die manier ook gebeuren en niet anders. Haar ongelijk toegeven is iets wat Aileen niet kent. Je zou haar dus ook zeer zeker eigenwijs kunnen noemen. Om haar harde karakter nog meer kracht bij te zetten heeft ze ook nog wel eens de neiging om een grote mond op te zetten. Sarcastische humor is iets wat hier ook nog bij komt kijken, hoewel de meeste wel weten dat ze een grap maakt en dat dit haar humor is, zou ze in nieuwe groepen eerst heel goed als een 'bitch kunnen worden gezien. Maar volgens haar is een bitch nog altijd beter dan een zwakkeling, maar of dat in werkelijkheid zo is, is de vraag nog maar.
    Ook is Aileen heel erg perfectionistisch aan gelegd. Ze wil niet alleen alles kunnen, ze wil het ook perfect doen. Bovendien is ze ook heel erg competitief ingesteld, dit gaat dan ook samen met haar perfectionisme. In alles wat ze doet wil ze ook nog eens de beste zijn, ze kan dan ook flink pissig worden als haar dit niet lukt. Sommige mensen irriteren zich erg hard hier aan maar andere zien dit als een goede eigenschap omdat ze hierdoor ook heel erg gedreven is. Ze traint overal hard voor maar drijft hier ook wel eens in door. Door dit gedrag is ze soms ook redelijk lastig in omgang.
    Door haar competitieve gedrag is ze echter ook heel erg nieuwsgierig aangelegd. Ze wil het liefst alles weten, niet alleen omdat ze de beste wil zijn, maar ook gewoon omdat ze het leuk vindt. Ze wordt er dan ook enthousiast van als ze weer eens wat informatie over de buitenwereld weet los te peuteren bij de onderzoekers, hoewel dit natuurlijk niet zo makkelijk gaat. Haar leergierigheid is net zoals haar emoties iets wat ze verborgen houdt voor zo veel mogelijk mensen om dezelfde reden, ze ziet het als het tonen van zwakte.
    Naast dit alles heeft Aileen zich nooit écht thuis gevoeld bij de meiden. Hoewel ze het zelf natuurlijk niet weet is ze eigenlijk meer one of the guys. Haar karakter sluit vaak niet helemaal goed aan bij de meiden in het gebouw, ook vindt Aileen dat ze overal veel te grote problemen van maken. Ook is ze geen persoon die het graag over make-up of kleding heeft. Het is niet dat ze totaal niet met ze op kan schieten, maar ze heeft zich er nooit echt fijn gevoeld.

    Uiterlijk
    Het aller eerste wat zal opvallen aan Aileen zullen haar ogen zijn - ze zijn zo fel van kleur dat je ze bijna niet zou kunnen missen. Haar groen-blauwe kijkers zijn door hun ongewone kleur dan ook haar trademark geworden. Verder heeft ze een redelijk smalle neus en volle lippen. Over het algemeen heeft ze van zichzelf al bijna nooit oneffenheden op haar huid. Het heeft een lichte, porseleinen kleur die haar een beetje een soort poppen-uiterlijk geeft.
    Naast haar ogen zijn ook haar haren iets waar ze zeker trots op is. Haar lokken komen tot net iets over haar borsten heen en zijn van nature licht blond tot asblond van kleur. Van origine is het stijl van textuur, de manier waarop ze het ook altijd draagt. Meestal heeft ze haar haren gewoon los over haar schouders hangen, hoewel ze het tijdens lichamelijke inspanning haar haren altijd in een hoge staart bindt, maar dat is dan ook het enige wat ze er mee doet.
    Aileen is lang voor een meisje, ze is zo ongeveer een meter en tachtig centimeter. Hoewel ze zo lang is, heeft ze er nooit echt last van gehad. Ook is ze redelijk slank gebouwd maar bezit wel enige rondingen. Qua kleding is ze totaal niet kieskeurig - niet dat ze veel keuze heeft -. Over het algemeen heeft Aileen het echter niet zo op kleuren in haar kleding, dus heeft ze altijd een wit, zwart of grijs t-shirt aan plus een tevens kleurloos vest. Hoewel het er misschien niet altijd zo uit ziet, Aileen geeft geen ene bal om haar uiterlijk.

    Kracht
    Terrakinesis, het besturen van het element aarde. Dit is natuurlijk een breed begrip maar dat is haar gave ook. Hoewel ze hier zo veel mee kan doen, is lang niet alles even makkelijk en vergen sommige dingen meer energie van haar dan andere. Zo is het bijvoorbeeld vele male makkelijker om een rots op te tillen dan een aardbeving te veroorzaken. Bovendien moet ze voor sommige dingen hard trainen om ze onder te knie te krijgen, lang niet alle technieken zijn even makkelijk hoewel Aileen vastberaden is alles te kunnen.
    Als ze haar gaven tot in de puntjes zou kunnen beheersen, zou ze in staat zijn alles wat van aarde gemaakt is te kunnen manipuleren (zoals glas, lava en zelfs sommige metalen). Dit is echter allemaal nog veel te ver weg om er ook maar aan te denken, zelfs als ze dag in dag uit zou trainen.

    Extra
    ~

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 21:17 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mag een kracht ook lichamelijk zijn? Anders had ik graag gewild dat de huid van mijn personage in organisch metaal veranderd :W


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    Mag een kracht ook lichamelijk zijn? Anders had ik graag gewild dat de huid van mijn personage in organisch metaal veranderd :W


    Dat mag. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    (...)

    Dat mag. (:


    Is goed, dan vul ik dat even in ^^
    En als we rollen te kort komen, wil ik altijd nog wel een rol erbij?

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 19:07 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Naast de kracht helemaal en de extra is Dishanna af :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Guarnere schreef:
    (...)

    Is goed, dan vul ik dat even in ^^
    En als we rollen te kort komen, wil ik altijd nog wel een rol erbij?


    Dat mag altijd. ^^ Hunters maakt het niet uit als ze niet allemaal vol zitten, maar mutanten zijn iets belangrijker. Kies zelf maar of je er nog een Hunter of een mutant bij wilt hebben. ^^

    Laetific schreef:
    Mag ik een meisje?


    Wat voor meisje?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Uhm, mensen, niet om te zeuren of zo, maar voor mutanten waar proefjes op worden gedaan en die nog nooit buiten de instelling zijn geweest, is het nogal onlogisch als ze tatoeages hebben of make-up dragen of een dip dye. Ik had dit eerder moeten melden en dat spijt me omdat jullie de rollen nu al hebben gemaakt, maar toch verzoek ik jullie om dat aan te passen.
    Ook hebben ze niet veel keuze in wat voor kleding ze dragen anders dan een simpele spijkerbroek en een gekleurd of grijs, wit of zwarte shirt/T-shirt met een vest of zonder. Hele basic kleding dus. Dus geen dingen als korte broek, jack, shirt met print fz. Daar wou ik jullie even op wijzen. Excuses voor dat ik het niet eerder meldde.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    Uhm, mensen, niet om te zeuren of zo, maar voor mutanten waar proefjes op worden gedaan en die nog nooit buiten de instelling zijn geweest, is het nogal onlogisch als ze tatoeages hebben of make-up dragen of een dip dye. Ik had dit eerder moeten melden en dat spijt me omdat jullie de rollen nu al hebben gemaakt, maar toch verzoek ik jullie om dat aan te passen.
    Ook hebben ze niet veel keuze in wat voor kleding ze dragen anders dan een simpele spijkerbroek en een gekleurd of grijs, wit of zwarte shirt/T-shirt met een vest of zonder. Hele basic kleding dus. Dus geen dingen als korte broek, jack, shirt met print fz. Daar wou ik jullie even op wijzen. Excuses voor dat ik het niet eerder meldde.


    Betekent dat dat ik dan een andere faceclaim moet zoeken? :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guarnere schreef:
    (...)

    Betekent dat dat ik dan een andere faceclaim moet zoeken? :'D


    Oh nee hoor.^ Alleen moet je dan bij zijn uiterlijkbeschrijving zeggen dat hij geen tatoeages heeft, voor de rest kan hij wel namelijk.

    O, en ik dacht al dat je de kracht bedoelde die colossus in x-men heeft. En aangezien ik een kleine crush op colossus heb, kon ik het niet laten om ja te zeggen. ^^ En omdat het een kracht is zei ik ja, natuurlijk. :')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    Uhm, mensen, niet om te zeuren of zo, maar voor mutanten waar proefjes op worden gedaan en die nog nooit buiten de instelling zijn geweest, is het nogal onlogisch als ze tatoeages hebben of make-up dragen of een dip dye. Ik had dit eerder moeten melden en dat spijt me omdat jullie de rollen nu al hebben gemaakt, maar toch verzoek ik jullie om dat aan te passen.
    Ook hebben ze niet veel keuze in wat voor kleding ze dragen anders dan een simpele spijkerbroek en een gekleurd of grijs, wit of zwarte shirt/T-shirt met een vest of zonder. Hele basic kleding dus. Dus geen dingen als korte broek, jack, shirt met print fz. Daar wou ik jullie even op wijzen. Excuses voor dat ik het niet eerder meldde.


    Okay, dan zal ik dat even aanpassen (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik denk dat Fani (pagina 2) zo wel af is, is ze goedgekeurd? (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Dishanna Catcher • AD5
    ''Eveyone judge, no matter what. You never are doing it good.''


    ''She was too quiet or she was too loud.
    She took things too seriously or not serious at all.
    She was too sensitive or too cold-hearted.
    She hated with every fiber in her being or loved with every piece of her heart.
    There was no in-between for her, it was either all or nothing.
    She wanted everything but settled for nothing.''


    ''We could do anything if we really want to.''


    Come on! I don't know about you guys, but I am not gonna pull back!''


    ''Why are you so annoying?''



    Bijnamen • Haar naam wordt vaak naar Sha of Shana afgekort.

    Leeftijd • Ze is zeventien jaar oud en verjaart op de derde van december.

    Nationaliteit • Zuid-Afrikaans. Al haar moeder Amerikaans was biologisch, maar zelf Dishanna daar geboren en volgens de wetten is ze dus Zuid-Afrikaans.

    Uiterlijk • [FC: Sasha Pieterse] Haar blauw, grijze ogen hebben eigenlijk wel vaak vrolijk staan en je kunt verder in de kijkers zien hoe zij zich voelt. Dishanna haar ogen worden omringd door lichte wimpers.
    Haar haren komen tot haar borsten, krullen en hebben een blonde kleur. Deze heeft ze van nature en hoewel ze ergens de kleur saai vindt, vindt ze hem ook weer erg mooi. Dishanna heeft de lokken bijna iedere dag los zitten, behalve bij sporten. Op een vrije dag heb je de kans om haar ook nog met een knot te zien, maar velen zullen dit niet zien. Dishanna zal haar haren ook niet zo snel knippen, enkel de dode puntjes.
    Op haar gezicht zul je verschillende sproetjes zien, wat zij zelf irritant vindt, maar ze moet er maar mee leven. Haar lippen zijn niet heel dun en ook niet heel vol en hebben een zachtroze kleur. Ze is ongeveer 1 meter en 63 centimeter lang en met deze lengte is ze wel tevreden.

    Innerlijk • Wanneer je haar net ontmoet zal ze zich hard opstellen en zich meer afzijdig houden. Dit doet ze bij iedereen en hier maakt ze geen onderscheid in. Haar woorden en antwoorden zullen kortaf zijn en ze zal haar volledige aandacht niet geven. Pas wanneer zij je enigszins vertrouwd stelt ze zich minder hard op en zal ze wel je aandacht geven. Haar vertrouwen winnen doe je meestal niet lang over. Het beste is gewoon om te zorgen dat Dishanna geen hekel aan je krijgt. Dus wees niet irritant, zeur niet te veel en laat haar haar eigen gang gaan.
    Boos worden gaat bij Dishanna niet zo snel. Eerst wordt ze geërgerd en zal ze niet meer de vriendelijkste zijn. Wanneer je door blijft gaan met stangen wordt ze echter wel boos en kun je beter weg gaan en haar met rust laten. Dit is het beste. Anders krijg je een hoop scheldwoorden naar je hoofd. Geduld heeft ze al helemaal niet. Ze kan niet tegen wachten en zal hier lichtelijk geïrriteerd van worden. Vaak wilt ze dingen erg snel doen en dit geeft haar onoverzichtelijkheid. Vaak vergeet ze namelijk wel iets. Dit maakt haar heel erg chaotisch en vaak verliest ze ook dingen. Wat ze na een paar dagen wel weer vindt. Het enigste wat ze nooit zal verliezen is een ketting die ze nog van haar ouders heeft.
    De jongedame houdt niet van opgeven. Ze is erg doelbereikend en wanneer dit haar niet lukt is het tijdverspilling. Dit is echt een eigenschap die ze van haar vader heeft. En de eigenschap gaat samen met ongeduldigheid. Dishanna wilt echt heel graag haar doelen kunnen bereiken want zij wilt niemand teleurstellen. Als ze dit doet dan voelt ze alsof ze heeft gefaald en daar heeft ze ook een angst voor. Ze wilt gewoon laten zien dat ze niet het stereotype meisje is en wilt eigenlijk laten zien dat ze een echte vechter is, hoewel dit moeilijk gaat als iemand die niet heel erg lang is en er niet intimiderend uitziet.
    Vaak is Dishanna wel een druk en vrolijk iemand. Ze loopt over het algemeen rond met een glimlach op haar gezicht en is helemaal niet vuil van grappen uithalen. Je kunt wel goed met haar lachen en gezellige gesprekken met haar hebben. Er zijn sommigen die deze kant van haar irritant vinden, gezien de drukheid, maar anderen vinden deze kant juist het leukste aan haar.
    De jongedame laat niet zo snel haar pijn en verdriet zien en houdt deze negen van de tien keer voor zichzelf. Ze hoeft geen medelijden en wilt ook niet dat iedereen zich constant met haar bemoeit. Volgens haar is ze oud genoeg om het zelf op te lossen en dus ook oud genoeg om zelf met haar pijn en verdriet te handelen. Daar heeft zij dus geen hulp bij nodig. Mocht je hier over zeuren dat ze het je moet vertellen omdat jij je zorgen maakt; dan krijg je scheldwoorden naar je hoofd gegooid. Als laatste kan ze ook nog een heel erg sarcastisch iemand zijn. Vooral als mensen zich voor doen alsof ze dom zijn. Dit is echt een eigenschap die ze van haar moeder heeft geërfd, hoewel zij die niet kent.

    Krachten • Pyrokinese.
    Dit is dus de kracht van het vuur. Ze kan hier uiteindelijk veel mee doen, maar tot nu toe zijn het enkel kleine vlammetjes en zo nu en dan zet zij bij woede iets in de fik, dus het is maar goed dat Dishanna niet zo gauw boos wordt.
    Wanneer ze het beter onder controle heeft zal ze ook een muur van vuur kunnen maken of vuurballen en grotere dingen in de fik steken.
    Door deze kracht heeft Dishanna wel veel brandwonden op haar handen en onderarmen door dat het fout liep.

    Extra • --


    Ik hoop dat Dishanna nu goed is ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Allebei goedgekeurd. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik denk dat ik Aileen ook af heb :3


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Davon schreef:
    (...)
    Oh nee hoor.^ Alleen moet je dan bij zijn uiterlijkbeschrijving zeggen dat hij geen tatoeages heeft, voor de rest kan hij wel namelijk.

    O, en ik dacht al dat je de kracht bedoelde die colossus in x-men heeft. En aangezien ik een kleine crush op colossus heb, kon ik het niet laten om ja te zeggen. ^^ En omdat het een kracht is zei ik ja, natuurlijk. :')

    "Kleine crush". . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.