• Surviving with the unknown



    Een organisatie, die de Catcher wordt genoemd, verzamelde jarenlang baby's. Of ze - ze nou door stelen verzamelden of omdat de baby's aan hun werden afgegeven door ouders die ze niet wouden.
    Dit deden ze tot het moment waarop ze vonden dat ze genoeg hadden. Vijf jongens en vijf meiden groeiden daar op, gescheiden van elkaar. De jongens leefden in het ene gebouw en de meiden in het andere die verbonden waren aan elkaar.
    Door de jaren heen werden ze onder allerlei proefjes geworpen die dodelijk konden zijn. De professoren wouden kijken of een mens het aan kon hebben.
    De kinderen mochten nooit naar buiten toe, ze leerden van alles, maar mochten geen tv kijken of een boek lezen wat niet door de leiding werd goedgekeurd. Ook mochten ze geen plezier maken.
    Omdat de kinderen door hun eigen geslacht werden opgegroeid, hebben ze geen idee van hoe het andere geslacht er uitziet. Wel weten ze dat er ook mannen/vrouwen zijn, al is dat het enige.
    Op een dag moeten ze allemaal een operatie ondergaan. De professoren hebben een soort stukje metaal uitgevonden met verschillende dingen erin die een mens bovennatuurlijke krachten zouden moeten geven, die ze een chip noemden.
    Tijdens de operatie plaatsten ze de chips in de lichamen. Elke operatie ging goed, maar toen ze wakker werden was er niks verandert. De volgende dag echter kwamen de krachten, maar het liep uit de hand. Het gebouw stortte in door een mutant per ongeluk en iedereen was opslag dood, op de mutanten na.
    Opgejaagd door hunters, vluchtten ze. Ze hebben alleen geen idee van de wereld en nog minder van elkaar. Samen moeten ze proberen te overleven en ergens naartoe te gaan waar het veilig is. Al moeten ze de nodige obstakels ondergaan waaronder met hun krachten, vertrouwen en als ze gevangen worden genomen. Worden ze ooit nog geaccepteerd door de maatschappij?

    Regels
    # 275 woorden - Ik kon niet kiezen tussen 250 en 300 -
    # ABN Nederlands
    # Geen ruzie
    # Geen perfecte personages
    # Bestuur alleen je eigen personage
    # Niet meer dan 2 personages
    # 16+ mag
    # Probeer zo snel mogelijk je rol in te vullen
    # Probeer minimaal één keer in de week te reageren en waarschuw als je even niet kan reageren.
    # De mutanten mogen 1 kracht hebben.
    # De mutanten zijn zo rond dezelfde leeftijd dus er moeten geen mutanten van 5 bij zitten en dan ook opeens van 27.
    #Het is geen sneltrein!
    # Veel plezier!


    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Krachten: - alleen mutanten -
    Extra:


    Mutanten

    Meiden

    - Dishanna Catcher | AD5 || 17 || 901FreeAtLast || Pyrokinese || 1,2
    - Aileen "Al" Catcher | AG6 || 19 || Phxntasia || Terrakinese || 1,3
    - Fani Catcher | AP74 || 19 || Revolutionary || Cryokinese || 1,2
    - Aya Catcher | AN0 || 20 || Homan || Vitakinese || 1,2
    - Rayelle Catcher | AR94 || 21 || Fye || Energie || 1,4

    Jongens

    - Cayden Catcher | X3560|| 22 || Davon || Pain || 1,4
    - Eugene "Gene" Catcher | Z311 || 22 || Guarnere || Organisch staal || 1,2
    - Gereserveerd door Fortis || Hydrokinese
    - Miller Catcher | MY22 || 22 || Beckendorf || Enhanced Senses || 1,2
    -


    Hunters

    Meiden

    - Drusilla Kathreen Lagunov || 23 || Abundance || 1,2
    - Alexia Hargrove || 23 || Beckendorf || 1,2
    - Aurora Malia Hunter || 22 || Stygian || 1,5
    -
    -

    Mannen

    - Zu'Salgan || 24 || Undine || 1,5
    - Kwon Kang-Dae || 26 || Nebthet || 1,4
    - Gereserveerd door Donnie
    -
    -

    Meldingen
    1. Ik heb hier even over nagedacht, maar ik ben eruit. Iedereen heeft een proefnaam, zoals X32 die de professoren gebruikten, maar zelf hebben ze nog wel hun voornaam. Iedereen heeft echter wel dezelfde achternaam die door de professoren aan ze zijn toegeschreven; Catcher. Niemand weet zijn eigenlijke achternaam dus.
    Tweede en derde namen (of meer) hebben ze ook niet, want voor zoiets is het niet heel realistisch.

    2. Uhm, mensen, niet om te zeuren of zo, maar voor mutanten waar proefjes op worden gedaan en die nog nooit buiten de instelling zijn geweest, is het nogal onlogisch als ze tatoeages hebben of make-up dragen of een dip dye. Ik had dit eerder moeten melden en dat spijt me omdat jullie de rollen nu al hebben gemaakt, maar toch verzoek ik jullie om dat aan te passen.
    Ook hebben ze niet veel keuze in wat voor kleding ze dragen anders dan een simpele spijkerbroek en een gekleurd of grijs, wit of zwarte shirt/T-shirt met een vest of zonder. Hele basic kleding dus. Dus geen dingen als korte broek, jack, shirt met print fz. Daar wou ik jullie even op wijzen. Excuses voor dat ik het niet eerder meldde.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 21:02 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zou me bij deze willen uitschrijven. Na de Meivakantie ga ik het te druk krijgen om alles te kunnen bijschrijven, dus ik heb ervoor gekozen om een RPG te laten vallen waarin ik nog niet was begonnen. Sorry.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Davon schreef:
    Ik ga zo het praattopic aanmaken en een dezer dagen ook het speeltopic. :Y)

    Pali-pali!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abundance schreef:
    Ik zou me bij deze willen uitschrijven. Na de Meivakantie ga ik het te druk krijgen om alles te kunnen bijschrijven, dus ik heb ervoor gekozen om een RPG te laten vallen waarin ik nog niet was begonnen. Sorry.


    Jammer, maar ik begrijp het. Ik zal je uitschrijven.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Undine schreef:
    (...)
    Pali-pali!


    Wat?:8

    Praattopic


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Pali-Pali, is hurry of faster in het Koreaans geloof ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Davon schreef:
    (...)
    Wat?:8
    Praattopic

    Dat je op moet schieten, lieffie. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Fortis, ik ga het rollentopic speeltopic alvast aanmaken. Vind je dat heel erg?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 21:18 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    @ Fortis, ik ga het rollentopic alvast aanmaken. Vind je dat heel erg?
    Bedoel je niet het Speeltopic? (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Revolutionary schreef:
    (...) Bedoel je niet het Speeltopic? (:


    Dat ja. Speeltopic. :Y)
    Hahaha, bedankt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Revolutionary schreef:
    (...)
    Bedoel je niet het Speeltopic? (:

    Mijn lieftallige zusje wilt het zo graag aanmaken dat ze dingen met elkaar verward. hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Mijn lieftallige zusje wilt het zo graag aanmaken dat ze dingen met elkaar verward. hehe.
    Haha, that's so kyut c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Undine schreef:
    (...)
    Mijn lieftallige zusje wilt het zo graag aanmaken dat ze dingen met elkaar verward. hehe.


    Ik weet dat ik lieftallig ben. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    (...)
    Ik weet dat ik lieftallig ben. :Y)

    That's so funny.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    That's so funny.








    Speeltopic


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh ja. Ik was het vergeten te zeggen, maar je mag een andere personage niet doden zonder toestemming (natuurlijk), maar wel verwonden. Geen dodelijke wonden natuurlijk. Je mag je krachten ook op andere gebruiken, alleen ze bijvoorbeeld niet helemaal van top tot teen in ijs zetten. Ik heb dit bedacht zodat het wat spannender wordt en de krachten kunnen worden gebruikt om te vechten (de hunters hebben zwaarden, pistolen of andere wapens. Geen bommen of granaten.) maar onthou wel dat je dan niet elke post iemand moet verwonden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki