• Surviving with the unknown



    Een organisatie, die de Catcher wordt genoemd, verzamelde jarenlang baby's. Of ze - ze nou door stelen verzamelden of omdat de baby's aan hun werden afgegeven door ouders die ze niet wouden.
    Dit deden ze tot het moment waarop ze vonden dat ze genoeg hadden. Vijf jongens en vijf meiden groeiden daar op, gescheiden van elkaar. De jongens leefden in het ene gebouw en de meiden in het andere die verbonden waren aan elkaar.
    Door de jaren heen werden ze onder allerlei proefjes geworpen die dodelijk konden zijn. De professoren wouden kijken of een mens het aan kon hebben.
    De kinderen mochten nooit naar buiten toe, ze leerden van alles, maar mochten geen tv kijken of een boek lezen wat niet door de leiding werd goedgekeurd. Ook mochten ze geen plezier maken.
    Omdat de kinderen door hun eigen geslacht werden opgegroeid, hebben ze geen idee van hoe het andere geslacht er uitziet. Wel weten ze dat er ook mannen/vrouwen zijn, al is dat het enige.
    Op een dag moeten ze allemaal een operatie ondergaan. De professoren hebben een soort stukje metaal uitgevonden met verschillende dingen erin die een mens bovennatuurlijke krachten zouden moeten geven, die ze een chip noemden.
    Tijdens de operatie plaatsten ze de chips in de lichamen. Elke operatie ging goed, maar toen ze wakker werden was er niks verandert. De volgende dag echter kwamen de krachten, maar het liep uit de hand. Het gebouw stortte in door een mutant per ongeluk en iedereen was opslag dood, op de mutanten na.
    Opgejaagd door hunters, vluchtten ze. Ze hebben alleen geen idee van de wereld en nog minder van elkaar. Samen moeten ze proberen te overleven en ergens naartoe te gaan waar het veilig is. Al moeten ze de nodige obstakels ondergaan waaronder met hun krachten, vertrouwen en als ze gevangen worden genomen. Worden ze ooit nog geaccepteerd door de maatschappij?

    Regels
    # 275 woorden - Ik kon niet kiezen tussen 250 en 300 -
    # ABN Nederlands
    # Geen ruzie
    # Geen perfecte personages
    # Bestuur alleen je eigen personage
    # Niet meer dan 2 personages
    # 16+ mag
    # Probeer zo snel mogelijk je rol in te vullen
    # Probeer minimaal één keer in de week te reageren en waarschuw als je even niet kan reageren.
    # De mutanten mogen 1 kracht hebben.
    # De mutanten zijn zo rond dezelfde leeftijd dus er moeten geen mutanten van 5 bij zitten en dan ook opeens van 27.
    #Het is geen sneltrein!
    # Veel plezier!


    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Krachten: - alleen mutanten -
    Extra:


    Mutanten

    Meiden

    - Dishanna Catcher | AD5 || 17 || 901FreeAtLast || Pyrokinese || 1,2
    - Aileen "Al" Catcher | AG6 || 19 || Phxntasia || Terrakinese || 1,3
    - Fani Catcher | AP74 || 19 || Revolutionary || Cryokinese || 1,2
    - Aya Catcher | AN0 || 20 || Homan || Vitakinese || 1,2
    - Rayelle Catcher | AR94 || 21 || Fye || Energie || 1,4

    Jongens

    - Cayden Catcher | X3560|| 22 || Davon || Pain || 1,4
    - Eugene "Gene" Catcher | Z311 || 22 || Guarnere || Organisch staal || 1,2
    - Gereserveerd door Fortis || Hydrokinese
    - Miller Catcher | MY22 || 22 || Beckendorf || Enhanced Senses || 1,2
    -


    Hunters

    Meiden

    - Drusilla Kathreen Lagunov || 23 || Abundance || 1,2
    - Alexia Hargrove || 23 || Beckendorf || 1,2
    - Aurora Malia Hunter || 22 || Stygian || 1,5
    -
    -

    Mannen

    - Zu'Salgan || 24 || Undine || 1,5
    - Kwon Kang-Dae || 26 || Nebthet || 1,4
    - Gereserveerd door Donnie
    -
    -

    Meldingen
    1. Ik heb hier even over nagedacht, maar ik ben eruit. Iedereen heeft een proefnaam, zoals X32 die de professoren gebruikten, maar zelf hebben ze nog wel hun voornaam. Iedereen heeft echter wel dezelfde achternaam die door de professoren aan ze zijn toegeschreven; Catcher. Niemand weet zijn eigenlijke achternaam dus.
    Tweede en derde namen (of meer) hebben ze ook niet, want voor zoiets is het niet heel realistisch.

    2. Uhm, mensen, niet om te zeuren of zo, maar voor mutanten waar proefjes op worden gedaan en die nog nooit buiten de instelling zijn geweest, is het nogal onlogisch als ze tatoeages hebben of make-up dragen of een dip dye. Ik had dit eerder moeten melden en dat spijt me omdat jullie de rollen nu al hebben gemaakt, maar toch verzoek ik jullie om dat aan te passen.
    Ook hebben ze niet veel keuze in wat voor kleding ze dragen anders dan een simpele spijkerbroek en een gekleurd of grijs, wit of zwarte shirt/T-shirt met een vest of zonder. Hele basic kleding dus. Dus geen dingen als korte broek, jack, shirt met print fz. Daar wou ik jullie even op wijzen. Excuses voor dat ik het niet eerder meldde.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 21:02 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki




    Naam:
    Kwon Kang-Dae (wat 'krachtig' betekend).
    [Dit is een Koreaanse naam; de familienaam is Kwon.]


    Leeftijd:
    26 jaar – geboren op een zonnige 18 augustus.

    Nationaliteit:
    Koreaanse.
    Seoul, te Zuid-Korea.



          Karakter:
    Kang-Dae heeft meestal een geheel andere reden achter zijn woorden zitten. Dit kun je natuurlijk opvatten als liegen, maar hij noemt dit enkel de waarheid verdraaien. Hij is niet verantwoordelijk voor anderen; hij is verantwoordelijk voor zichzelf, dus het maakt hem niet uit of er zo nu en dan een leugentje uit zijn mond rolt.


          Het is een man die moeilijk te ontcijferen is en hij kan erg moeilijk in de omgang zijn, als gevolg van zijn sarcastische, botte persoonlijkheid. Hij is niet haatdragend, hij is gewoon niet goed in het contact leggen met mensen.
          Hij is wel in voor een avontuurtje en laat dit niet aan de kant liggen als hij daarvoor de kans krijgt. Het gevoel van de adrenaline dat door zijn aderen raast is een gelukzalig gevoel en hij zal er dan ook zowat alles aan doen om dit gevoel te behouden, misschien zelfs als hij daardoor anderen in gevaar kan brengen.

    Deze man is waaks ingesteld en kijkt eigenlijk altijd over zijn schouder, klaar om aan te vallen als iemand hém in het vizier krijgt.
          Omdat hij zichzelf als een goede jager beschouwt – je kan dat wellicht als egocentrisch of arrogant opvatten, vindt hij zichzelf tevens geschikt voor vele andere taken (wat betrekking heeft op het jagen). Het is dan eigenlijk meer een overlevingstype en iemand die sneller voor het kamperen dan een luxe hotel zou kiezen.
          Hij is vrij onverstoorbaar en past zich snel aan in nieuwe situaties. Hij is een goede werker, indien gemotiveerd en in eigen tempo. Je moet hem niet opjagen als je geen averechtse werking wilt hebben.
          In de omgang met men (in het algemeen) is hij afstandelijk en vooral tegen vreemden. Hij heeft het liefst geen gezelschap en kan in iemands gezelschap zelfs overheersend reageren. In tegenstelling tot wat ieder misschien kan denken over hem, is hij wel een dierenvriend. Zelf heeft hij een hond – waardoor zijn hond dan ook gehoorzaam is, maar ietwat agressief. Tevens bij dieren legt deze man zijn eigen wil.
          Deze man gaat zijn eigen gang. Ben je niet blij met zijn werkwijze? Rot dan maar op. Het kan hem niks schelen – hij is toch liever in zijn eentje.
          Hij is aseksueel en totaal niet geïnteresseerd in enkele vorm van liefde, behalve voor zijn hond – dat is dan ook het enigste.




          Uiterlijk:
    Zijn verschijning is excentriek en heeft elke keer wel, wanneer je hem tegenkomt, een ander aparte en afwijkende kapsel. Dit is om te laten zien en te bewijzen dat hij wel degelijk een uniek iemand is – misschien zelfs voor enige opstandigheid tegen zijn ouders (en de gehele mensheid). Met deze gewoonte is hij in de middelbare school, op 14-jarige leeftijd, begonnen.
          Zijn kleding is een heel ander verhaal. Het is ook wel bekend dat men zich kleedt hoe hij zich voelt. Nou, bij deze jongeman is dat het tegenovergestelde. Voelt hij zich boos? Dan kleedt hij zich weelderig en excentriek. Zoals een bontjas met een indianenverentooi. Voelt hij zich twijfelachtig of wisselvallig? Dan zal hij zich vermoedelijk kleden in kleding met veel studs. Echter zal hij zich niet onzeker kleden, aangezien hij té zeker van zichzelf is daarvoor.
          Hij heeft regelmatig veel beweging en verzorgt zichzelf goed, maar schijn bedriegt – hij vindt uiterlijk niet het belangrijkste; dat is alleen maar een show.


          Extra:
    Hij is met veel geduld opgevoed. Dit komt doordat hij vroeger iemand was die het altijd voor anderen opnam, maar nooit de daad terugkreeg wanneer hij in de problemen zat. Zijn ouders moesten altijd duidelijk en consequent tegen hem zijn, voor hij echt de fout in zou gaan. Ze moesten hier echter niet teveel overwicht aan geven, want als hij een (te) harde opvoeding kreeg zal het averechts werken.
          Zijn 'vrienden' waren het soort dat hem slechte dingen liet doen op jonge leeftijd, waardoor hij ook vreselijke woedebuien kreeg en verschrikkelijk veel ging drinken. Drugsgebruik was zelfs bij hem van pas.
          En zoals iedereen weleens zegt, old habits die hard. Zo nu en dan pakt hij nog wel een fles, maar niet meer dan dat – en geen drugs.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 19:12 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik weet dat ik Nieuw ben, maar ik heb wel ervaring op andere sites dus mag ik als het kan een mutanten meisje?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Phxntasia schreef:
    Ik denk dat ik Aileen ook af heb :3


    Ik vind haar goed. (:

    @ Undine, een kleine crush ja. :Y)

    Fye schreef:
    Ik weet dat ik Nieuw ben, maar ik heb wel ervaring op andere sites dus mag ik als het kan een mutanten meisje?


    Natuurlijk mag dat, zolang je maar minimaal 275 woorden schrijft. ^^
    Ik zal je erbij zetten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    (...)

    Natuurlijk mag dat, zolang je maar minimaal 275 woorden schrijft. ^^
    Ik zal je erbij zetten.

    Ja dat red ik wel en thanks
    Ik plaats mijn personage ongeveer morgen :)

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 21:13 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Davon schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag dat, zolang je maar minimaal 275 woorden schrijft. ^^
    Ik zal je erbij zetten.

    Sure, maak dat de kat maar wijs!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik als het kan Energie manipulatie/besturing reserveren?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Undine schreef:
    (...)
    Sure, maak dat de kat maar wijs!


    Sorry, heb ik niet. :3

    @ Fye, is goed. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Davon schreef:
    (...)
    Sorry, heb ik niet. :3

    (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cayden Catcher | X3506





    Leeftijd
    22 jaar, hij verjaart op 23 februari.

    Nationaliteit
    Russisch

    Innerlijk

    Cayden is iemand die liever op zichzelf is dan rond anderen. Vaak is hij te vinden in zijn kamer, dan in de gemeenschappelijke ruimte.
    Hij is zich af gaan sluiten van anderen nadat hij herhaaldelijk een monster of demon werd genoemd, wat hij ook al snel begon te geloven door zijn uiterlijk. Al zal hij dit niet snel toegeven.
    Cayden is een nuchter persoon en zegt wat hij vindt. Hij denkt na voordat hij iets zegt, maar vaak zijn de woorden de gedachten die hij zojuist had.
    Hij observeert liever dan dat hij spreekt, al heeft hij in zijn hoofd overal wel een mening over. Hij houdt afstand van iedereen en is nog minder snel goed in mensen vertrouwen. Soms weet hij niet hoe hij uit zijn woorden moet komen en stopt dan maar met praten midden in de zin. Vaak weet hij het woord dan wel in het Russisch. Cayden werd door zijn ouders afgestaan, maar dit was pas op een wat latere leeftijd waardoor hij al wat woorden had leren praten. Daarom heeft hij er ook nog een Russisch accent aan over gehouden.
    Cayden denkt vaak over hoe het zou zijn buiten de instelling, al denkt hij nooit aan hoe het zou zijn als hij nog bij zijn familie zou zijn omdat hij weet dat hij is afgestaan en hij niet is opgehaald zoals de meeste anderen. Dat werd hem verteld door iemand van de leiding.
    Cayden weet de gevoelens van anderen vaak goed aan te voelen, maar zelf zijn – zijn gevoelens vaak eentonig. Hij staat op, doet het proefje wat hij moet doen en gaat dan weer naar bed toe.
    Alhoewel hij dus niet veel praat, kan hij als hij wel praat, sarcastisch uit de hoek komen. Dit is niet om gemeen te zijn, maar hij kan er niet tegen om met mensen te praten en al helemaal als opmerkingen maken die voor de hand liggen.

    Uiterlijk

    Cayden heeft hele lichtblonde tot witte haren, al had hij eerst een bruine haarkleur. Door een mislukte experiment op hem zijn zowel zijn haren als ogen veranderd. Zijn haren verbleekten helemaal en zijn gehele oogballen werden zwart, geen wit is meer te zien in zijn ogen.
    Omdat hij ook een wat lichtere huidskleur heeft, geeft dit hem bij elkaar een eng uiterlijk. Door dit kunnen de professoren niet meer normaal naar hem kijken en hebben hem een zonnebril gegeven die hij altijd op moet hebben. Vaak heeft hij hun horen praten over het feit dat hij net op een demon leek. Ze schrokken hiervan af. Het kleine litteken op de linker jukbeen van zijn gezicht, maakte de zaak er niet beter op.
    Nadat zijn ogen op zijn negende veranderde, heeft hij zich niet meer in gezelschap vertoont zonder de zonnebril en heeft hem alleen maar afgedaan als hij een proefje moest doen of als hij ging slapen. Er zijn dus niet veel mensen die echt weten hoe hij eruitziet.
    Cayden is 1.87 m lang.

    Krachten

    Cayden heeft de kracht om mensen zowel fysieke als mentale pijn te doen door alleen maar naar ze te kijken. Door deze kracht voelt hij zelf geen pijn meer, dus als hij bloed zal hij de pijn ervan niet voelen.
    Cayden kan iemand niet dood laten gaan met zijn kracht, al kan hij ze wel op den duur zulke pijn aandoen dat ze zouden willen dat ze dood zouden zijn. Ook kan hij ze wonden toebrengen als hij iemand fysiek pijn doet.
    Als hij een zonnebril draagt, zal hij zijn krachten om iemand pijn te doen niet kunnen gebruiken omdat die zijn krachten verhinderen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 20:12 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Undine schreef:
    (...)
    (cat)


    Ik heb een kleine crush, cat.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wanneer denken jullie dat je rol af is? Want dan kan ik daar rekening mee houden.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Grote kans dat het me morgen lukt!

    Vergeten te zeggen, Gene is af :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Davon schreef:
    Wanneer denken jullie dat je rol af is? Want dan kan ik daar rekening mee houden.

    Dit weekend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam:

    Rayelle Catcher AR94



    Rayelle word ook wel Rae genoemd.


    Leeftijd:
    21
    Geboren op een warme zomerdag genaamd 31 juli


    Nationaliteit:
    Frans-Canadees.
    Haar vader komt oorspronkelijk uit Frankrijk en haar moeder uit Canada. Ze is een liefdesbaby en gemaakt in de liefdesstad van de wereld. Beide haar ouders zijn toen naar Canada verhuisd waar ze uitvonden dat haar moeder in verwachting was.


    Innerlijk:
    Rayelle is een erg onzeker meisje. Dit kan storend zijn en dan vooral voor haar. Ze is hierdoor constant aan het twijfelen en weigert ook vaak om haar mening te uiten. Dit is uit angst, bang dat ze iets verkeerd zegt. Het is niet alleen haar onzekerheid, maar ook is ze ontzettend verlegen. Ze raakt dan ook in paniek als teveel mensen rondom haar zijn. Ze zal ook snel weglopen om ruimte te nemen. Ze waardeert dan ook niets meer dan om alleen te zijn. Dit is niet altijd het beste, maar zij vindt dit het fijnste. Ze isoleert zich graag en verkiest een activiteit da ze alleen kan doen, zoals het lezen van een boek, dan iets wat samen moet of interactie met een ander mens nodig heeft. Ondanks haar sociale achterstand, zoals het vaak genoemd wordt, is ze wel ontzettend slim. Ondanks dat het vaak instinct is weet ze heel veel en heeft ze vaak gelijk. Kennis die ze opgedaan in het dagelijks leven (opletten bij proefjes en boeken) weet ze ook vaak nog. Helaas word ze hierdoor ook vaak raar aangekeken. Mensen willen dan ook vaak niet naar haar luisteren. Ze is te stil en zeker geen leider. Ondanks dat ze dat zelf niet is zal ze niet snel luisteren naar het autoriteiten figuur, omdat ze het zelf beter weet dan dat persoon. Ze brengt niets in maar neemt ook weinig aan. Ze zal nooit haar mening op je af dwingen, maar ze waardeert het als je probeert te luisteren naar haar beredenering. Ze zal nooit schreeuwen om aandacht maar zal zacht mompelen of gewoon praten. Ze zal niet alle aandacht opeisen, want dat wilt ze ook niet op zich. Het is dan ook dat hoe meer ogen op haar gericht zijn hoe stiller ze is.
    Ondanks de stilte die rondom haar hangt is ze wel een ontzettend vriendelijk meisje en haar loyaliteit is ook erg hoog. Je kunt haar vertrouwen met alles, want het doorvertellen zal ze toch niet. Ze is een optimist en ziet altijd het beste in mensen, zelf diegene die haar kwaad doen. Ze kan het niet helpen omdat ze mensen kan lezen. Ze ziet trekjes of het lichaam dat het persoon verraad en weet de emotie die erbij hoort. Ze kan


    Uiterlijk:
    FC: Barbara Palvin
    Ze heeft nu lichtbruine haren, maar dit is niet altijd het geval geweest. Ze had vroeger zwart haar en lichtblauwe ogen, maar dat is dankzij proefjes veranderd. Haar har is nu wat lichter en haar ogen zijn donkerder geworden Ze zijn nu een turquoise blauw met stukjes geel erin. Nu door haar gave hoe meer energie ze bezit hoe geler of amberkleurige haar ogen worden. Het kan dan ook bewegen of zo kan men het ten minste zien. Als haar ogen niet geler kunnen word haar haar ook langzaam lichter en dit zal ze dan ook erg merken. Hoe minder energie hoe donkerder haar ogen worden en hoe donkerder haar, haar. Ze is 1.75 op dit moment, maar heeft een hoop littekens. Er is veel op haar ingehakt om het even ruig te zeggen en ze heeft dan ook veel witte plekjes op haar huid was dus de littekens zijn. Pigment vlekjes en onenigheden zijn ook te vinden op haar lichaam sommige aangeboren en sommige gevormd door weer testjes. Rayelle is vrij slank, maar ze heeft op sommige plekjes wat losser vel, dit is nog niet weggehaald. Ze hadden haar vaak op proefjes gezet die haar snel lieten aankomen, om haar vel uit te rekken, en om haar daarna weer af te laten vallen. Haar huid werd ook gebruikt als donor huid voor mensen die verbrand waren en om te zien of er producten van gemaakt konden worden. Veel littekens komen dan ook daarvan.



    Krachten:
    Energie manipulatie/besturing.
    Het besturen van energie is een erg grote omschrijving, maar dat is het ook. Dit maakt het ook moeilijk om te besturen. Als eerst voelt ze ieder soort energie achtig deeltje om zich heen en dit zijn er veel omdat alles uit energie bestaat. Deze deeltjes kan ze in zich opnemen. Dit komt vaak uit organismes zelf en als ze dit doet word het zo genoemde slachtoffer moe en kan zelfs buiten bewustzijn raken dit is maar voor even. Uit deze energie deeltjes kan ze weer nieuwe dingen creëren maar dit kost veel kracht en kan haar van haar bewustzijn ontnemen. Als ze energie opneemt worden haar ogen lichter en bewegen ze ze geven zo gezegd "licht". Als ze wilt zal ze uiteindelijk ook haar energie kunnen delen met anderen.
    Dit klinkt te mooi om waard te zijn maar door haar nieuwe gave kan ze het niet besturen, maar energie is tot haar aangetrokken en ze is als een lamp voor muggen. Ze zal niet moe worden maar als je een zak vol met lucht doet en er uiteindelijk teveel bij pompt dan ontploft hij. dat gebeurt bij haar ook. Ze valt bewusteloos neer en stroomt helemaal leeg. Als ze wakker word kan ze even niets meer en is ze als een zombie. Als het moet heeft ze niet haar ogen nodig om energie op te sporen maar voelt ze het om zich heen. Al de energie bronnen hebben een gele gloed en hier kan ze in het begin erg verward door raken.

    Extra:
    Rayelle heeft een lichte vorm van SAD (Social anxiety disorder). Haar interactie met mensen gebeurt dan ook het liefste zo min mogelijk. Ze kan zichzelf er toe dwingen om te praten met mensen maar vermijd dit liever tenzij ze deze personen vertrouwd of vaker ziet.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 16:02 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia