• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Vissticks. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Waarom heb ik het gevoel dat niemand mij begrijpt? Waarom voel ik me zo alleen?
    Ik doe zo mijn best maar het lijkt alsof het niemand wat kan schelen of wil begrijpen.
    En ja, ik weet dat ik vaak te negatief denk, en te veel overdrijf, maar dat weet ik, en in plaats van dat te zeggen zou een beetje begrip hebben ook wel fijn zijn.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Mensen zijn gewoon dom.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik voelde me echt vreselijk oud op die Kermis. Dat gaan we dus ook niet nog eens doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik voel me bijzonder zelfverzekerd en blij vandaag en ik heb echt geen zin om dat te laten verpesten groetjes

    En nou ben ik kapot door al het sociale gedoe. =.='


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jullie zeggen dat ik jullie achterlaat? Jullie hebben mij al twee jaar lang achtergelaten. Ik moest achter jullie aan rennen. En kreeg elke keer een mes in de rug. Ik ga nu naar iemand toe die mij niet heeft achtergelaten. En dat gunnen jullie mij gewoon niet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oke, ik heb nu geen enkele serie meer die ik volg die nog nieuwe afleveringen maakt.
    I. Need. New. Shows. To. Follow! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Oke, ik heb nu geen enkele serie meer die ik volg die nog nieuwe afleveringen maakt.
    I. Need. New. Shows. To. Follow! D:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wou dat ik in Nederland was


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ondanks het moeilijk gaat tussen ons, maak je me nog altijd blij. : )


    Ik wil een tuin vol egels

    I love you two so much. <3


    Caution first, always.

    Tuurlijk, zeg het maar als ik bijna klaar ben (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    IK wil hem uit mijn hoofd zetten, ik wil hem vergeten, en ik wil hem niet meer leuk vinden. (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about



    Dit frustreert me zo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."