• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Taka schreef:
    (...)

    Dan zou je deze maandag geen vrij hebben :d
    Hoewel ik zelf ook niet echt vóór het koningshuis ben, maar als de rest van Nederland een monarchie wilt dan sputter ik niet tegen.


    Hmm, meevaller dat ik vakantie heb? ;p

    Ik vind het onzin, t zijn gewone mensen die geluk hebben gehad met waar ze geboren zijn. :'D Een president kies je echt voor in plaats van dat je maar ergens mee opgescheept zit.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 13:24 ]


    wat was dit ookalweer

    I'm done with you.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 13:26 ]


    •

    RechterTwix schreef:
    (...)

    Hmm, meevaller dat ik vakantie heb? ;p

    Ik vind het onzin, t zijn gewone mensen die geluk hebben gehad met waar ze geboren zijn. :'D Een president kies je echt voor in plaats van dat je maar ergens mee opgescheept zit.


    Vakantie is wel chill xd

    Yeah, ik vind een monarchie ook nogal verouderd.
    Ook gewoon, omdat een koning geen enkele echte macht heeft.
    Het is vooral een representatieve functie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Slet (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God, mijn faceclaim is best wel *-*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Soms zou ik willen dat mensen me niet de hele tijd zouden negeren.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Stop eens met ruziemaken. Ik word hier zo moe van...


    Caution first, always.

    "Die depressieveling." "Hij zat toch hele dagen thuis. Misschien zou hij die sleur hebben doorbroken als hij bij onze band was gekomen."
    Lieve, lieve papa, dat is niet hoe het werkt. (En stiekem had ik echt beter van je verwacht.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, dus als jij iets zegt moet ik de seconde erna direct reageren, maar als ik iets zeg, negeer je me of reageer je heel laat? Soms vraag ik me af waarom wij ook alweer vrienden zijn...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mijn moeder is zo vervelend, ze blijft maar zeuren over deze bank, terwijl ze er zelf mee ingestemd heeft om hem te kopen en geholpen heeft om hem uit te zoeken. Hou gewoon je mond, het is je eigen schuld.


    Your make-up is terrible

    Ik haat alleen zijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Koningsdag is geweldig. Nieuwe broek, een nieuwe portemonnee en een geweldig perzisch tapijt achtig kussen. Ik ben tevreden.

    Whatsapp heb ik ook weer verwijderd.


    wat was dit ookalweer

    Ik ben moe en ik verveel me.


    Your make-up is terrible

    Kan niet wachten tot ik weer de tijd kan nemen om gb's te beantwoorden. Ik neem er liever wat meer tijd voor, dan dat ik ze gehaast moet beantwoorden.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 17:41 ]