• Dit is de 2.0 versie van deze RPG. Ik heb hem al eerder geopend -ongeveer 4 maanden geleden- maar om verschillende reden heb ik het toen compleet verwaarloosd. Vandaar dat ik nu een 2e versie heb gemaakt.


    BEHIND THE CAMERAS •

          Youtube. Een site met miljarden filmpjes en minstens zo veel gebruikers. Deze fragmenten lopen uit een van Muziek tot Games en van Humor tot Leerstof. Een site waar mensen hun video's posten in de hoop dat het een hit wordt. Naast de zangers, zangeressen en bands die hun muziekvideo's hier uploaden en mensen die zogenaamde "humoristische" video's van hun huisdier online zetten, is er ook nog een groep mensen die deze sociale media site heel serieus nemen. Mensen wiens baan af hangen van de personen die hun online bekijken, hun zogenaamde subscribers. Mensen van wie bijna hun hele leven op camera's staat vast gelegd en ze voor de eeuwigheid verenigd hebben met het monster wat wij allemaal "het internet" noemen. Mensen die kunnen leven van het geld dat ze door dit medium verdienen.
    Het klinkt allemaal o zo simpel en geweldig, een camera voor je neus zetten, even lief glimlachen en wat grappen maken, en het vervolgens op deze site plaatsen om zo slapend geld te verdienen. Kortom, wat lijkt het pérfecte leventje.
          Dit is echter wel een leven met een bijsluiter. Een bijsluiter waarop staat dat dit leventje wat een paar seconden geleden nog zo ideaal leek kan leiden tot overmatige stress, paniekaanvallen en andere ziektes. Maar daar naast is er nog iets anders, iets wat misschien nog wel erger is dan de net genoemde kwalen. Geheimen. Want als je hele leven online staat, open en bloot voor iedereen die het maar wilt bekijken, waar laat je die dan? De enige manier om ze dan te bewaren is door ze binnen te houden, veilig binnen de muren van je schedel waar niemand bij kan komen. Maar, als je al je geheimen binnen houdt, als ze zich op blijven stapelen en je aan niets anders kan denken, hoelang duurt het dan nog, totdat je knapt?


          Het leven van deze zogenoemde YouTubers is lang niet altijd rozengeuren en maneschijn. Bij sommigen van hen is het in hun jeugd al mis gegaan en hebben zich daar al problemen gevormd, hoewel bij de meeste de grootste geheimen -en dus ook problemen- zijn ontstaan als gevolg van de fame.
          Voordat het te ver uit de hand loopt besluit een handje vol YouTubers er even tussen uit te glippen en wat tijd vrij te maken om wat verder tot rust te komen in Italië. Hoewel het in de eerste instantie een geweldig idee lijkt om op vakantie te gaan met mensen die je compleet begrijpen en je daarnaast ook nog geweldige video's te kunnen maken met de mensen die je je vrienden noemt, is het nog maar de vraag of ze je wel helemaal snappen. Want geheimen blijven geheimen, totdat iemand ze ontdekt, nietwaar? Wie vertrouw je de meest kostbare informatie over jezelf toe, als je er überhaupt al iemand mee vertrouwt. Wat als je geheim ineens niet zo geheim meer blijkt te zijn? En wie is de eerste bij wie de bom compleet barst?

    R O L L E N •

    ALLE ROLLEN ZITTEN VOL!
    Guys
    • Daniel "Dan" James Howell aka. Danisnotonfire || Phxntasia || 1.3
    • Amazon D. Eldorro aka. SugaDrawingsOC|| Bloody_Mary || 1.4
    • Philip "Phil" Michael Lester aka. Amazingphil || ErenYeager || 1.2
    • Felix Kjellberg aka. Pewdiepie || ErenYeager || 1.4
    • [R] || Shawn || 1.6
    • Will Darbyshire aka. Willdarbyshirefilm || Drifted || 1.4
    • [R] Don aka. GameMeneer || Equine || 1.5
    • Joseph "Joe" Sugg aka. Thatcherjoe || Phxntasia || 1.6

    Girls
    • [R] || xJustMeself
    • [R] Zoe Sugg aka. Zoella || xGwenxVeerx || 1.3
    • Marzia Bisognin aka. Cutiepiemarzia || xMarshMellohw || 1.3
    • Tessa Goad aka. TessarrGoad || Alvarez || 1.3
    • Bethany Mota aka. Macbarbie07 || Allete || 1.3
    • [R]Deveney aka. Cutiegaming || Equine || 1.4


    Je mag zowel een bestaande YouTuber kiezen als een zelfbedachte. Als je vragen hebt (over iemand of het RPG zelf) mag je ze natuurlijk altijd stellen :3
    I N V U L L I J S T •

    Naam:
    Username:
    Subscribers:
    Stijl: (als in Vlogger, Beauty, Gaming, enzovoort.)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:

    R E G E L S •

    • Schrijf stukjes van minimaal 200 woorden.
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft goede en slechte kanten.
    • Reserveringen blijven 4 dagen staan. Meldt het als je langer de tijd nodig hebt.
    • Denk eerst goed na voordat je mee gaat doen, ik heb liever niet iemand die er na 2 posts mee stopt.
    • Wees realistisch. Mensenverdienen niet zo makkelijk 30 miljoen subscribers (tenzij je PewDiePie bent :3 ) en er zullen ook zeker geen grote YouTubers zijn van 14 jaar.
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • Geen ruzie, vecht dat maar uit in jullie gb. Binnen de RPG mag het natuurlijk wel.
    •.Alleen ik (Phxntasia) open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 12:48 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    mijn rol staat op pagina 4, maar ik ben echt slecht in innerlijk uitschrijven. Maar ik hoop dat het zo goed is.


    Vampire + Servant = Servamp

    Bloody_Mary schreef:
    mijn rol staat op pagina 4, maar ik ben echt slecht in innerlijk uitschrijven. Maar ik hoop dat het zo goed is.


    Hij is goed hoor! Zijn innerlijk en uiterlijk zijn voor mij duidelijk genoeg (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    SteveRogers went ErenYeager


    How far is far

    Okay, mijn rol is een soort van af. Ik ben er nog niet echt tevreden mee, maar dat komt tijdens de RPG wel.


    :)

    Alvarez schreef:
    Okay, mijn rol is een soort van af. Ik ben er nog niet echt tevreden mee, maar dat komt tijdens de RPG wel.


    Ik vind haar goed hoor! Ik zal haar er officieel bij zetten (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Weet je kaat enzo maar zitten ik neem alleen Marzia alleen ik denk ook niet dat het mij lukt om 2 x 200 wooden te schrijven


    Let's Escape To Neverland

    xMarshMellohw schreef:
    Weet je kaat enzo maar zitten ik neem alleen Marzia alleen ik denk ook niet dat het mij lukt om 2 x 200 wooden te schrijven


    Jammer, maar ik snap het wel. Als je eenmaal in het RPG zit, heeft het ook geen zin om iemand te gaan verwaarlozen.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Le Speeltopiek!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Laat GameMeneer maar vallen, ik speel waarschijnlijk alleen met Deveney en dan is het zonde om Don te gaan verwaarlozen...

    Mijn username is NevadaMustang


    all because i liked a girl

    CookieMonsterr schreef:




    Marzia Bisognin aka CutiePieMarzia


    Subscribers: 5.293.080
    Stijl: Marzia is bekend als vlogger, maar ze upload regelmatig ook beauty en DIY video's. Je kan haar ook in een paar van Felix' (PewDiePie) video's zien verschijnen waar ze samen games spelen of challenges doen.
    Leeftijd: Tweeëntwintig jaar, geboren op eenentwintig oktober 1992
    Nationaliteit: Marzia is Italiaans, maar spreek vloeiend engels en door Felix aka PewDiePie kan ze ook een beetje zweeds
    Innerlijk: Nog altijd is Marzia wat verlegen, toch durft ze nu wel op redelijk veel mensen af te stappen. Nerveus is ze niet meer tijdens gesprekken en meestal zie je haar gewoon met een grote glimlach rondlopen. Het is te merken dat ze nog altijd wat gesloten blijft maar ook dat gaat weg zodra je haar leert kennen. Ze heeft een groot hart en geeft iedereen een kans, het is misschien wel een van de liefste meisjes die je ooit leert kennen.Toch is Marzia wat koppig, totdat je bewijs hebt dat iets ook werkelijk zo is zal ze bij haar eigen woorden blijven. Ruzie of een discussie zou ze nooit met iemand willen starten, helaas gaat dit vanzelf als het over een serieus onderwerp gaat. Zelden blijft ze in dezelfde kamer als er ruzie tussen twee mensen is, ze houdt er totaal niet van. Marzia kan gevoelig overkomen bij mensen terwijl ze dit gewoon helemaal niet is. Als iets haar dwars zit dan wilt ze niemand anders er mee lastig vallen en houdt ze het voor zich. Ondanks dit allemaal is Marzia natuurlijk het liefst gewoon de hele dag bij haar vrienden en familie.
    Uiterlijk: Met of zonder make up, Marzia is een prachtig meisje. Haar lange, bruine haar komt tot ongeveer net een paar centimeter boven haar taille en haar diepbruine ogen worden benadrukt door de wing eyeliner die ze elke dag op doet. Haar huid is redelijk gebruind door het zonnige land waar ze in opgroeide. Marzia is niet een van de langste meisjes met haar 1.66, maar je zou haar niet erg klein kunnen noemen. Wat je misschien niet meteen opvalt zijn de paar tattoos die ze heeft en de neuspiercing. Haar kledingstijl is zelden terug te zien bij andere mensen, vaak draagt ze kleding met pastelkleuren waar ze haar eigen draai aan heeft gegeven. Zo zie je haar meestal in een rokje met een collar blouse. De ene keer heeft Marzia haar haar in een knot, de andere keer in twee staarten en weer een keer gewoon los. Het verschilt per dag, alhoewel je haar het meeste met los haar zal zien. Heel haar leven lang is Marzia al erg dun geweest. Toen ze klein was schaamde ze zich ervoor maar ze is het steeds meer weten te gaan waarderen. Nog steeds is ze dunner dan de meeste meisjes maar het valt niet meer op.
    Geschiedenis: Marzia is geboren in Vicenza, een stadje in Italië. Als kleuter was ze enorm stil en verlegen, dit veranderde een klein beetje zodra ze naar de basisschool ging. Met het kleine groepje vrienden wat ze had had ze het erg naar haar zin voor een lange tijd.
    Toch veranderde dit zodra haar ouders met het nieuws kwamen dat ze gingen verhuizen. Haar verlegenheid zorgde ervoor dat ze zich op haar nieuwe middelbare school anders ging voordoen zodat ze nieuwe vrienden kreeg. Na een korte tijd kreeg Marzia hier een slecht gevoel over, toch hield ze zichzelf nog een beetje schuil omdat ze geen vrienden kwijt wilde raken.
    Haar derde jaar op school besloot ze maar om gewoon weer haar verlegen en stille zelf te worden, waardoor een ander meisje haar opviel. Het meisje, Diazo, was net zoals haarzelf en zei ook vrij weinig tegen anderen. Ze werden uiteindelijk beste vriendinnen en waren vaak bij elkaar te vinden.
    Diazo was degene die de paar video's van Felix naar Marzia doormailde. Zo heeft Marzia een berichtje naar Felix gestuurd en begonnen de twee op facebook te chatten. Felix vloog na een jaar naar Italië en Marzia bleef voor een tijdje in Zweden wonen. Nu hebben ze na drie jaar en een paar maanden nog altijd een relatie en wonen ze in Engeland.
    Het idee om zelf ook video's te gaan maken heeft ze van Felix gekregen, wat haar nu een bekende youtuber maakt.
    Probleem: Nadat Marzia na een lange dag maar eens naar bed ging raakte allerlei gedachten haar als een klap in het gezicht. Het ging helemaal prima met haar maar ze heeft zichzelf erop betrapt dat ze al haar gevoelens opkropt en die er op sommige vreemde tijden er allemaal uitkomen. Normaal is ze helemaal geen "huil" persoon, maar het gaat allemaal niet meer zo goed. Ze mist haar familie en vrienden in Italië enorm en ligt er nachten wakker van. Ze is niet meer zo heel vrolijk als ze een tijdje terug was. Marzia doet haar best om een gemeende glimlach op te zetten maar ze heeft steeds meer dagen wanneer ze echt chagrijnig en nors is om de kleinste dingen. Heimwee was altijd al een klein beetje een probleem voor haar geweest, ze wilde het alleen nooit toegeven. Uiteindelijk gaf ze het aan zichzelf toe en heeft ze haar ouders en oudere broer erover gemaild en gebeld. Door de problemen van haarzelf heeft ze besloten om met de groep mee op vakantie te gaan.
    Extra: In plaats van minder video's te maken blijft Marzia gewoon net zoveel filmen als ze altijd doet, ze zal het alleen wat minder lang doen aangezien ze zoals iedereen gewoon van de vakantie wilt genieten.


    Zou je je eigen rol willen maken in plaats van een oude van mij kopiëren en plakken? Ik heb er redelijk wat tijd in gestoken en weet het niet echt te waarderen als iemand hem inpikt ;').


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ga Zoe nu afmaken :) Heb eindelijk tijd (en inspiratie lol)


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Naam.
          Drew Cooper.
          Drew — Droe • w
          Cooper — Coe • per

    Username & Subscribers
          — Drew Cooper.
          — Net een kleine tien miljoen subscribers, al groeit hij momenteel erg snel.

    Stijl
          Drew is erg verschillend voor de camera. Hij upload dagelijks één video om acht uur, wat dit is verschilt. De ene keer is het een vlog, de dag erna upload hij een video waar in hij opdrachten van kijkers uit voert, al zal je de meeste video's kunnen vinden waar in hij tegen de camera praat en zijn verhaal doet over van alles en nog wat.
          Daarnaast probeert Drew erg veel uit, hij heeft collabs gedaan met onder andere Pewdiepie en Bethany, ook al is het totaal niet zijn stijl: Hij vind het leuk andere dingen te doen dan zijn standaardvideo's en houd daarmee de variatie erin.

    Leeftijd
          Drew is momenteel negentien jaar oud en verjaard op 25 december, kerstmis.

    Nationaliteit
          Drew is Brits, wat valt te horen aan zijn accent. Hij is op zijn achttiende verhuist vanuit Glasgow en woont nu samen met de twee Nederlandse YouTubers Don en Deveney in London. Hij kan hier door op zich Nederlands verstaan, maar zijn eigen Grammatica en uitspraak is wat je komt noemen verschrikkelijk.

    Innerlijk
          Met zijn negentien jaar is Drew inmiddels een zelfverzekerde jongeman die weet wat zijn kwaliteiten zijn, maar door zijn grote talent voor spreken en sarcasme weet hij zichzelf ook ontzettend goed onderuit te halen op een manier dat het grappig is. Zijn humor word misschien door sommige beledigend opgevat, hij heeft een erg sterke mening en twist er niet over deze te geven, maar wanneer hij hier iemand onbewust mee beledigd zal hij hoe dan ook zijn excuses aanbieden omdat hij mensen niet zomaar pijn wilt doen, ook al ben je niet zijn meest favoriete persoon op aarde. Hij is van mening dat iedereen een kans moet krijgen en mag dan ook vrijwel iedereen, hij kijkt meer naar goede punten dan slechte en is dan ook een goed persoon om heen te gaan als je wilt praten, gewoon voor advies of eventueel voor een simpel gesprek, — Drew luistert naar je en weet dan ook wanneer hij zijn mond moet houden.
          Daarnaast is Drew een persoon dat absoluut niet stil kan zitten. Hij heeft een enorm doorzettingsvermogen en is daarom eigenlijk altijd wel bezig, is het niet met filmpjes maken doet hij wel iets anders. Hij weet van zichzelf dat hij ontzettend vervelend word wanneer hij zich verveeld, — met zijn vingers op de tafel tikken, enorm veel gaan praten en daarbij zijn mond niet houden, of als hij echt in een irritante bui is zelfs vliegtuigjes of iets dergelijks gaan gooien. Het is niet dat hij niet ophoud wanneer het hem word gevraagd, maar binnen enkele minuten zat hij wel weer iets anders kleins hebben om zichzelf bezig te houden en vaak word dat toch als vervelens of irritant ervaren. Het voordeel ervan is daarmee wel dat Drew altijd erg enthousiast overkomt en eigenlijk altijd vrolijk is. Het valt dan ook zeker aan hem te zien als er iets is, puur omdat hij zich enorm terugtrekt als hij zich niet fijn voelt en dat erg opvalt voor de mensen die hem kennen.
          Kort samengevat is Drew een erg sarcastische, maar toch aardige jongen die alles doet voor zowel zijn vrienden als familie. Hij staat altijd open voor nieuwe vriendschappen en ondanks dat hij niet bepaald slim oogt doordat hij misschien een beetje prettig gestoord is, is hij verschrikkelijk slim en heeft hij een goed zelfvertrouwen. Wanneer hij zichzelf voor schut zet, zal hij alleen maar grijnzen en net zo hard met de anderen mee kunnen lachen. Drew is ergens ook wel een echte hyperactieve knuffelbeer, als je je slecht voelt staat hij zelfs om middernacht nog voor je deur om met je te komen praten of knuffelen. Daarnaast is hij wel verschrikkelijk chaotisch en kan hij van alles vergeten als hij het niet opschrijft.

    Uiterlijk
          [Fc; Dylan Sprayberry] Komt nog.

    Geschiedenis
          Drew zijn vader, David, was een muzikant en daarmee vaak weg. In de momenten dat hij wel thuis was leerde hij Drew zowel gitaar als piano spelen en hij bleek ook nog eens aardig te kunnen zingen, maar hij heeft er nooit wat mee gedaan en speelt enkel nog af en toe piano of gitaar. Zijn moeder was een kunstenares, een talent dat hij samen met het acteren van haar toch wel geërfd heeft, al is hij zich nooit echt gaan verdiepen in de tekenwereld en blijft zijn aanleg voor realistisch tekenen en schilderen bij de verf en grijze kleurpotloden. Geef je hem iets anders, zal zijn geduld automatisch opraken omdat het niet lukt en dit is dan ook voornamelijk de grote reden dat hij op zijn elfde video's is gaan maken, de verveling werd hem te groot en de camera die hij al een paar jaar in zijn handen had voor het fotograferen van dieren bleek ook nog een opnamefunctie te hebben, waar hij mee aan de slag is gegaan.
          De YouTube carrière van deze getalenteerde jongen ging erg snel. Naast het feit dat hij elke week minstens vier uur sportte en gewoon naar school ging, werd hij op zijn veertiende gevraagd voor een korte film samen met een andere YouTuber, waar hij een grote rol mocht spelen. Dit was het punt waarop hij bekender begon te worden. Een jaar later, toen hij vijftien was, ontmoette hij Bethany en ook het meisje speelde een grote rol in zijn carrière als YouTuber, in de jaren daarna leerde hij mensen zoals Dan en Phil kennen en deed hij zelfs een collab met Felix, waarop hij al helemaal een enorme bekendheid kreeg binnen het wereldje van YouTube. Inmiddels is YouTube dan ook zijn baan en heeft hij net de tien miljoen abbonees bereikt, waarop hij uiteraard erg trots is.

    Probleem.
          Doordat Drew een erg actieve jongen is met een talent om ontzettend chaotisch te zijn, raakt hij aardig snel in de stress wat betreft zijn werk. In de hoop hulp te kunnen vinden bij collega's heeft hij toegestemd met de trip.

    Relaties
          • Bethany Mota, Drew kende het meisje al langer, door de grote afstand tussen hen was het voornamelijk via WhatssApp dat ze elkaar spraken, maar in de jaren dat ze elkaar kende werden ze langzamerhand enorm goede vrienden en hebben ze nu zelfs voor een maand wat met elkaar. — Daar in tegen hebben ze besloten het nog even geheim te houden en het openbaar te maken tijdens de trip naar Italië.
          • Felix Kjellberg, hij leerde Felix kennen door YouTube en ze hebben een tijd geleden zelfs een collab gedaan. Ondanks dat Drew een ontzettend multitalent is, was het overduidelijk dat zijn talenten niet bij het gamen lagen en won Felix de spelletjes die ze destijds speelde dan ook met gemak, maar Drew vond het alleen maar grappig. Achteraf zijn ze nog altijd blijven praten met elkaar en zijn de twee ook redelijk goede vrienden.
          • Will Darbyshire, een jongen die Drew leerde kennen doordat ze beide in London woonde. Uiteindelijk heeft Drew een rol gespeeld in één van Will zijn korte films, waarop ze uiteindelijk toch goede vrienden zijn gebleven.
          • Deveney, zijn huisgenote en tevens een van zijn beste vrienden. Deveney heeft hem grotendeels geprobeerd Nederlands te leren.
          • Don, zijn andere huisgenoot en daarmee ook een goede vriend van Drew.
          • Roep maar! (:

    Extra
          Drew heeft een huskypup van nu een jaar oud, Acca, en een papegaai, Delphine.
          Acca — Ak • ka
          Delphine — Del • phie • ne — Word wel eens afgekort naar 'Pien'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    xGwenxVeerx schreef:
    Naam: Zoe Elisabeth Sugg
    Username: Zoella / MoreZoella
    Subscribers: 8.073.291 (Zoella) / 3.101.160 (MoreZoella)
    Stijl: (als in Vlogger, Beauty, Gaming, enzovoort.) Beauty/Vlogger
    Leeftijd: 25
    Nationaliteit: Brits
    Innerlijk: Zoe is een vrolijke meid die in veel dingen de lol inziet. Ze kan redelijk gemakkelijk vrienden maken, alhoewel nieuwe situaties haar wel bang maken. Combineer dit met haar anxiety en panic attacks en je hebt een mix die Zoe eindeloze denksessies opleveren in de aanloop naar nieuwe situaties. Ondanks dit kan ze goed met mensen en dieren omgaan.
    Zoe houdt ontzettend van shoppen, voornamelijk voor kaarsen en lekkere luchtjes. Ze houdt er ontzettend van om de nieuwe geuren te ruiken en dit behoort tot een van haar favoriete bezigheden, zelfs als het wat vreemd klinkt.
    Misschien verwacht je het niet, maar Zoe is ontzettend rommelig en ongeorganiseerd, ook al lijkt dat niet zo.
    Uiterlijk: Zoe is met haar 5ft4.5 (1 meter 63) zeker niet de langste, maar zoals ze het zelf zegt: "Now, those .5 inches make all the difference." Ze heeft redelijk grote ogen en bijna altijd te zien met een big smile, waardoor de meeste mensen haar vergelijken met een disney prinses.Haar kledingstijl kan je beschrijven als classy, sophisticated en edgy. Haar bruine haren hebben een blonde dip-dye, dat nu net over haar schouders hangt. Ze is veel met make-up bezig, en je ziet haar niet snel het huis uit gaan zonder.





    Geschiedenis: De gschiedenis van Zoe Sugg :)
    Probleem: Zoe heeft last van panic attacks en anxiety. Ze heeft kort nadat haar ouders waren gescheiden besloten dat ze dit niet meer wil, en dat ze juist meer moet gaan doen, en niet overal bang voor hoeft te zijn. Ze heeft er nog wel last van, gelukkig een stuk minder dan eerst. IN stressvolle situatie's echter vind Zoe zichzelf vaak in de war met haar anxiety en panic attacks, wat niet altijd in haar voordeel ligt.
    Extra: Zoe heeft op dit moment een vriend, Alfie Deyes, en een puppy, genaamd Nala.


    Zoe Sugg with her pug Nala


    Ik zal morgen mijn rol afmaken :) Heb het nogal druk :/ Dan zal ik ook de samenvatting bij haar geschiedenis zetten :)


    woeps, merk dat rollen maken niet echt voor mij is weggelegd. Gewoon schrijven wel. En OC's designen. Maar ze beschrijven? Nope niets voor mij lol

    O ja, ik heb panic attacks en anxiety in engels gehouden puur en alleen omdat het beter klinkt. (Ik bedoel maar, paniek aanvallen en angst. Panic attacks en anxiety klinkt serieuzer lol)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 17:33 ]


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Ze zijn beide goedgekeurd hoor! Alleen Shawn, zou je nog even het uiterlijk van je rol op pagina 6 willen kopiëren naar die op pagina 7, dan ben ik een hele blije panda :3

    Ps. Ik vind het zelf bedenken van een rol ook altijd veel makkelijker dan het beschrijven van een bestaand iemand omdat je toch dicht bij de werkelijke persoonlijkheid wil blijven (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    Ze zijn beide goedgekeurd hoor! Alleen Shawn, zou je nog even het uiterlijk van je rol op pagina 6 willen kopiëren naar die op pagina 7, dan ben ik een hele blije panda :3

    Ps. Ik vind het zelf bedenken van een rol ook altijd veel makkelijker dan het beschrijven van een bestaand iemand omdat je toch dicht bij de werkelijke persoonlijkheid wil blijven (;


    Dat maakt het vaak lastig inderdaad xD Ik weet nog dat ik een keer bezig was met het maken van een OC en ik zo een pagina vol had - en toen was ik nog niet eens begonnen aan haar innerlijk xD

    Dit heeft hier eigenlijk helemaal niets mee te maken looooolll sorry :0


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem