• "The era of bending is over."






    Rollen:
    Stop op vrouwen




    Rollen:
    Stop op vrouwen


    Water:
    Leider: GereserveerdAinigma
    Gereserveerd901FreeAtLast


    Aarde:
    Leider: Gereserveerd ~ Fairytalest

    Vuur:
    Leider: GereserveerdVladiFerr
    GereserveerdFyrgebraec
    GereserveerdAinigma

    Lucht:
    Leider GereserveerdNasir



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen VladiFerr maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Faceclaims:
    • Kate Upton ~ Ainigma
    • Garrett Hedlund ~ Ainigma
    • Magdalena Zaljeska ~ Fyrgebraec
    • Lucy Hale ~ 901FreeAtLast
    • Jason Momoa ~ Fairytalest
    • Megan Fox ~ VladiFerr



    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:54 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Misschien dat Aziz haar stimuleert om haar ware kracht te vinden en helpt met trainen? Of een stil-zijn-buddy? ^^


    Stil-zijn-buddy klinkt wel oké! Ik denk dat ze namelijk om sterker te lijken juist alleen traint.
    Aziz en zij zijn bij deze dus stil-zijn-buddies xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Stil-zijn-buddy klinkt wel oké! Ik denk dat ze namelijk om sterker te lijken juist alleen traint.
    Aziz en zij zijn bij deze dus stil-zijn-buddies xd.


    Ik zet het erbij ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Iemand voor Aziz? ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Rhodos is denk ik net te overweldigend ja, haha, maar de twee kunnen wel gewoon met elkaar omgaan lijkt me?
    Phyrrhos is wel vijf jaar ouder dan Keegan, hij is tweeëntwintig en zij zeventien, dus als je wilt zouden ze eerder een broer/zus-relatie kunnen hebben? Dat Keegan bij Pyro juist wel wat meer durft te praten?


    Dat klinkt prima! ^^ Ik zal het er straks bijzetten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fairytalest schreef:
    Iemand voor Aziz? ^^


    Ik heb Rho en Pyro? Ik zie ze alleen geen vrienden zijn, want Pyro Is misschien iets te onserieus en Rho net iets te hype en enthousiast?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)

    Ik heb Rho en Pyro? Ik zie ze alleen geen vrienden zijn, want Pyro Is misschien iets te onserieus en Rho net iets te hype en enthousiast?


    Trainingbuddy's? Aziz wil het liefst alles trainen wat los en vast zit, dus in die zin kan het wel, en anders is vrienden met Monster ook nog een optie haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Trainingbuddy's? Aziz wil het liefst alles trainen wat los en vast zit, dus in die zin kan het wel, en anders is vrienden met Monster ook nog een optie haha


    Rho zou wel met hem willen trainen^^, vooral omdat ze gelooft dat er iets liefs in hem moet zitten. Maar ik denk dat Pyro vooral met grote bochten en geïrriteerd blikken om Aziz heen zou lopen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)

    Dat klinkt prima! ^^ Ik zal het er straks bijzetten.


    Yay! ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ainigma schreef:
    (...)

    Rho zou wel met hem willen trainen^^, vooral omdat ze gelooft dat er iets liefs in hem moet zitten. Maar ik denk dat Pyro vooral met grote bochten en geïrriteerd blikken om Aziz heen zou lopen.


    Ah is goed ^^
    Is het dan een idee dat Monster ook een hekel heeft aan Pyro en altijd vuurballetjes naar hem spuugt? (Ondanks dat dat dus 0.0 effect heeft haha)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Ah is goed ^^
    Is het dan een idee dat Monster ook een hekel heeft aan Pyro en altijd vuurballetjes naar hem spuugt? (Ondanks dat dat dus 0.0 effect heeft haha)


    Dat klinkt zo schattig, haha, is goed!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ainigma schreef:
    (...)

    Dat klinkt zo schattig, haha, is goed!


    Ik zet het erbij ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik ga mijn faceclaim toch nog veranderen, want ik vind Sebastian net niet goed bij mijn rol passen. :')

    Edit: En ik begin weer te twijfelen. Ik ga gewoon mijn rol uitwerken en ik kijk dan wel wat er het beste bij past.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 23:15 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben super moe, aangezien er hier in mijn woonplaats een enorm gedoe was qua bevrijdgingsfestival. Dus morgen deze ochtend lees ik alles door en zal ik alles aanpassen ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik ben van andaag tot vrijdag weg ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ivm examens ben ik de komende 3 weken vooral aan het begin afwezig (door de feestdagen zit er veel vrij tussen ^^)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)