• "The era of bending is over."






    Rollen:
    Stop op vrouwen




    Rollen:
    Stop op vrouwen


    Water:
    Leider: GereserveerdAinigma
    Gereserveerd901FreeAtLast


    Aarde:
    Leider: Gereserveerd ~ Fairytalest

    Vuur:
    Leider: GereserveerdVladiFerr
    GereserveerdFyrgebraec
    GereserveerdAinigma

    Lucht:
    Leider GereserveerdNasir



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen VladiFerr maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Faceclaims:
    • Kate Upton ~ Ainigma
    • Garrett Hedlund ~ Ainigma
    • Magdalena Zaljeska ~ Fyrgebraec
    • Lucy Hale ~ 901FreeAtLast
    • Jason Momoa ~ Fairytalest
    • Megan Fox ~ VladiFerr



    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:54 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Wilt iemand enige soort Relatie met Adam? hij is nog niet af, maar ik ben nog bezig


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Fye schreef:
    Wilt iemand enige soort Relatie met Adam? hij is nog niet af, maar ik ben nog bezig


    Hij en Keegan zijn beiden kwetsbaar, teruggetrokken en intelligent, dus idk? Er zit dik vijf jaar tussen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Fye schreef:
    Wilt iemand enige soort Relatie met Adam? hij is nog niet af, maar ik ben nog bezig


    Aziz en hij zijn beide earthbenders, plus Aziz heeft het grootste deel van zijn jeugd in het donker doorgebracht, dus misschien dat Aziz hem kan helpen omgaan met zijn beperking en zo nu en dan een omschrijving van een vrouw laat vallen die naar hem kijkt als poging tot koppelactie? Idunno, ik sta open voor suggesties though haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Aziz en hij zijn beide earthbenders, plus Aziz heeft het grootste deel van zijn jeugd in het donker doorgebracht, dus misschien dat Aziz hem kan helpen omgaan met zijn beperking en zo nu en dan een omschrijving van een vrouw laat vallen die naar hem kijkt als poging tot koppelactie? Idunno, ik sta open voor suggesties though haha


    Het is inderdaad een goed idee dat sinds Adam zijn beperkingen Aziz hem getraint heeft in het zien ondanks dat hij niets ziet en gewoon zijn aardesturing. Ze kunnen Bendingbuddies zijn dus vrienden dankzij die trainingen. Ze vullen elkaar ook aan omdat Aziz Metaal kan sturen, maar Adam juist Lava


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Hij en Keegan zijn beiden kwetsbaar, teruggetrokken en intelligent, dus idk? Er zit dik vijf jaar tussen.

    Als je iets overleefd dan heb je wel vaker dat je naar mensen toetrekt maakt niet uit de leeftijd, omdat het alles is wat je hebt. Keegan en Adam kunnen misschien gewoon goed met elkaar praten en misschien kan Keegan diegene zijn die zijn ogen lichtelijk herstelt heeft doormiddel van healen want dat kunnen alleen Waterbenders of de deed dit met hulp van andere waterbenders. Hij ziet misschien nog niet echt, maar zijn ogen zien er in ieder geval weer normaal uit.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Fye schreef:
    (...)
    Als je iets overleefd dan heb je wel vaker dat je naar mensen toetrekt maakt niet uit de leeftijd, omdat het alles is wat je hebt. Keegan en Adam kunnen misschien gewoon goed met elkaar praten en misschien kan Keegan diegene zijn die zijn ogen lichtelijk herstelt heeft doormiddel van healen want dat kunnen alleen Waterbenders of de deed dit met hulp van andere waterbenders. Hij ziet misschien nog niet echt, maar zijn ogen zien er in ieder geval weer normaal uit.


    Klink allemaal goed! Ik ga het er bijzetten!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Klink allemaal goed! Ik ga het er bijzetten!

    Zal ik ook toen terwijl ik mijn rol nog wat uitbreid. We hebben weer een wifi pas dus ik kan weer online zovaak als ik wil.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Fye schreef:
    Wilt iemand enige soort Relatie met Adam? hij is nog niet af, maar ik ben nog bezig


    Ik heb Rho and Pyro?
    Ik denk dat Rho hem wel aardig zou vinden, aangezien hij trouw, behulpzaam en intelligent is. Maar dat ze dan al wat langer vrienden zouden moeten zijn, aangezien hij teruggetrokken is en Rho nogal all-over-the-place. Ik weet niet wat hij van Rho zou vinden.
    Pyro is wel een stukje rustiger denk ik, maar ik zie niet direct iets wat ze in common hebben.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fye schreef:
    (...)

    Het is inderdaad een goed idee dat sinds Adam zijn beperkingen Aziz hem getraint heeft in het zien ondanks dat hij niets ziet en gewoon zijn aardesturing. Ze kunnen Bendingbuddies zijn dus vrienden dankzij die trainingen. Ze vullen elkaar ook aan omdat Aziz Metaal kan sturen, maar Adam juist Lava


    Klinkt goed, ik zet het erbij ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ainigma schreef:
    (...)

    Ik heb Rho and Pyro?
    Ik denk dat Rho hem wel aardig zou vinden, aangezien hij trouw, behulpzaam en intelligent is. Maar dat ze dan al wat langer vrienden zouden moeten zijn, aangezien hij teruggetrokken is en Rho nogal all-over-the-place. Ik weet niet wat hij van Rho zou vinden.
    Pyro is wel een stukje rustiger denk ik, maar ik zie niet direct iets wat ze in common hebben.

    Het kan zijn dat omdat hij blind is hij in het begin veel rond de waterstuurders zat en daar mensen leerde kennen. Hij is teruggetrokken door het ongeluk dat gebeurt is met zijn ogen, maar het maakt hem niet meteen schuw. Hij is gewoon wat meer terughoudend. Hij kan net als met Keegan met Rho optrekken omdat hij heel lang heeft moeten healen tot hij er weer oke uit zag. Dus bij mensen die kunnen watersturen zit hij al wat langer en daar kon hij mee optrekken.

    met Pyro weet ik het ook niet echt. Adam komt natuurlijk uit een gemengde familie met Earthbenders zowel als Firebenders en niemand of niet iedereen van zijn gezin heeft het overleefd. Het kan zijn dat Pyro goede vrienden was met een van zijn broers/broertjes en/of zussen/zusjes die vuur konden sturen enn dat ze zeg maar het enige nog zijn wat de ander van diegene over heeft? plus Adam is zeker niet druk en gaat wat meer de rustige en stille kant op (ondanks dat hij ook wel een grote mond kan hebben als hij wil) dus daarmee kunnen ze het ook wel vinden?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 15:50 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ik ben nog maar net bezig met Erion, maar is er al iemand die eventueel een relatie met hem zou willen? Zijn eigenschappen staan al op een rijtje, maar die ga ik nog verder uitwerken. (:

    Oh, wat ik nog wou vragen: Hoe zit het met kleding, tatoeages en piercings in dit RPG?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 22:49 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb zoooo veel zin in deze RPG! Vooral omdat ik de serie weer ben kijken ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nasir schreef:
    Ik ben nog maar net bezig met Erion, maar is er al iemand die eventueel een relatie met hem zou willen? Zijn eigenschappen staan al op een rijtje, maar die ga ik nog verder uitwerken. (:

    Oh, wat ik nog wou vragen: Hoe zit het met kleding, tatoeages en piercings in dit RPG?


    I've got Aspen?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Nasir schreef:
    Ik ben nog maar net bezig met Erion, maar is er al iemand die eventueel een relatie met hem zou willen? Zijn eigenschappen staan al op een rijtje, maar die ga ik nog verder uitwerken. (:

    Oh, wat ik nog wou vragen: Hoe zit het met kleding, tatoeages en piercings in dit RPG?


    Tatoeages kunnen en piercings zou ik dan doen als iets zeldzaams.
    Qua kleding, ze zitten onder de grond. Denk dus aan stoffig, beetje versleten kleding. Je kan je kleding schoonmaken bij riviertjes in de bossen, maar dan moet je toch wel even goed lopen.


    "Rebellion's are build on hope"

    @ ^ Oké, dan pas ik dat later even aan. Dankjewel. ^^
    @Amber, klinkt goed. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."