• Is hier nog geen topic over?

    Morgen beginnen de eindexamens en ik ben echt bang. Ik weet niet wanneer ik er klaar voor ben en dat is echt niet fijn. Ik heb ook niet echt veel gedaan nog. Economie heb ik maandag en daar heb ik wel heel veel voor gedaan, maar Nederlands niet. Nu is Nederlands mijn beste vak, maar toch maak ik me echt zorgen. Gelukkig heb ik de rest van de week vrij, maar die volgende week geschiedenis, Frans, wiskunde en Engels. Feest. Het is zo stom dat geschiedenis een heel ander examen is en dat ik nu al helemaal niet weet waar ik aan toe ben xd.

    Dus, hoe zit het met jullie? Zijn jullie er klaar voor of hebben jullie nog tips?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vond dat er echt leuke teksten waren bij vwo Engels maar wel wat lastige vragen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Engels vond ik best te doen, Latijn is up next. Zijn er nog meer gymnasiasten/latinisten aanwezig die met mij willen klagen over hoeveel leerwerk Latijn is? :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Engelse teksten waren leuk inderdaad. 44/48 punten, awwwyissss. En over een vraag ga ik een klacht indienen omdat ik het er niet mee eens ben haha.


    i put the fun in funeral

    Scheikunde duurde veels te lang! Voor de rest ging het goed

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 18:00 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Iemand die ook Havo examen Aardrijkskunde doet en 'samengevat' heeft gekocht? Ik ben er nu mee begonnen met leren uit dat boek en ik vind die linker pagina super onduidelijk?=') Is het belangrijk om die echt te leren of kan ik me beter richten op de rechter pagina's?


    You were born original, don't die as a copy.

    Overkill schreef:
    Engelse teksten waren leuk inderdaad. 44/48 punten, awwwyissss. En over een vraag ga ik een klacht indienen omdat ik het er niet mee eens ben haha.

    Welke vraag?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Overkill schreef:
    (...)

    ...wat? x'D


    Of ik heb het verkeerd verstaan, uiteraard. Maar volgens mij heeft Locksley ergens gezegd dat men gelukhebbers met die normering kan buisen en mensen die normaal ergens goed in zijn kunnen, er toch door kunnen laten zijn. Dan zijn die punten toch subjectief, of zit ik nu zo fout?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baneful schreef:
    (...)
    Welke vraag?


    34, over bewering 4, waar gesteld werd dat dat nieuwe vlees het antwoord is op een gigantisch probleem waar de wereld mee kampt. Deze bewering is met betrekking tot de hele tekst wel goed, maar nergens in alinea 5 wordt ook maar gesproken over een probleem. Ik vond die andere bewering, over of het vlees genetisch gemodificeerd is, ook wel lullig. Ik had van wel gezegd, want weet ik veel wat voor een scheikundige eisen daaraan vastzitten. Ze hadden het over petrischaaltjes en weet ik veel wat, dus ik had iets van het zal wel haha.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    34, over bewering 4, waar gesteld werd dat dat nieuwe vlees het antwoord is op een gigantisch probleem waar de wereld mee kampt. Deze bewering is met betrekking tot de hele tekst wel goed, maar nergens in alinea 5 wordt ook maar gesproken over een probleem. Ik vond die andere bewering, over of het vlees genetisch gemodificeerd is, ook wel lullig. Ik had van wel gezegd, want weet ik veel wat voor een scheikundige eisen daaraan vastzitten. Ze hadden het over petrischaaltjes en weet ik veel wat, dus ik had iets van het zal wel haha.


    ohja die bewering 4 was idd een lastige, daar zat ik ook mee.
    Tja, idie vraag is inderdaad wat lastoiger voor cultuur, maar er waren ook weer teksten over marxisme en zo.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Headey schreef:
    (...)

    Of ik heb het verkeerd verstaan, uiteraard. Maar volgens mij heeft Locksley ergens gezegd dat men gelukhebbers met die normering kan buisen en mensen die normaal ergens goed in zijn kunnen, er toch door kunnen laten zijn. Dan zijn die punten toch subjectief, of zit ik nu zo fout?

    Dat ligt aan de normering, die is voor iedereen gelijk. Maar door die normering kan het soms ineens zo zijn dat een makkelijk examen nog steeds een gemiddelde heeft van 6/7 en een moeilijk examen ook. De normering is er om gelukhebbers weinig kans te geven. Wat alleen echt niet chill is dat het gemiddelde NL (VWO danwel) bijna altijd onder de zeven zit.


    Deep inside, I've never felt alive

    SPECS schreef:
    Iemand die ook Havo examen Aardrijkskunde doet en 'samengevat' heeft gekocht? Ik ben er nu mee begonnen met leren uit dat boek en ik vind die linker pagina super onduidelijk?=') Is het belangrijk om die echt te leren of kan ik me beter richten op de rechter pagina's?


    Ik heb samengevat niet van Aardrijkskunde maar wel van Wiskunde en Economie en ik ondervond precies hetzelfde probleem (cat)
    Wel heeft mijn Aardrijkskundelerares een handig samenvattingsboekje online gezet.
    Hier is de site van mijn Aardrijkskundelerares. Misschien heb je er wat aan?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 18:20 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Ik heb samengevat niet van Aardrijkskunde maar wel van Wiskunde en Economie en ik ondervond precies hetzelfde probleem (cat)
    Wel heeft mijn Aardrijkskundelerares een handig samenvattingsboekje online gezet.
    Hier is de site van mijn Aardrijkskundelerares. Misschien heb je er wat aan?


    Hallooo, had je die niet kunnen posten voor ik die samengevat in alle haast kocht gisteren?!='d TSSSSK.x)
    Just kidding, bedankt.='D Heb jij bij economie/wiskunde de linker bladzijde ook geleerd?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hallooo, had je die niet kunnen posten voor ik die samengevat in alle haast kocht gisteren?!='d TSSSSK.x)
    Just kidding, bedankt.='D Heb jij bij economie/wiskunde de linker bladzijde ook geleerd?


    Sorry x')
    Nou, nee niet echt want ik begreep er helemaal niks van. Beetje doorgelezen, maar ik kan niet echt zeggen dat ik er nou wat aan had xd.
    Succes ermee haha (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Sorry x')
    Nou, nee niet echt want ik begreep er helemaal niks van. Beetje doorgelezen, maar ik kan niet echt zeggen dat ik er nou wat aan had xd.
    Succes ermee haha (:


    TSSS.='d
    Nou dan laat ik die ook mooi voor wat het is.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    TSSS.='d
    Nou dan laat ik die ook mooi voor wat het is.=')


    Hahaha zou ik ook doen want het is echt tijdverspilling xd.


    "I solemnly swear that i am up to no good."