• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maximoff schreef:
    Why do beautiful people have to die?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Need other friends. ;o


    Ik wil een tuin vol egels

    Square schreef:
    Ik weet niet waar al deze motivatie opeens vandaan komt, maar wow, ik hoop dat ik dit vasthoud.


    Share it with me please. :/


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Meh ik voel me brak :l
    Ik wil thuis in bed liggen en janken.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 16:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb het nu gedaan. Goed genoeg? (bloos)


    Jaaa! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit lied is echt vreselijk. Ik ben elke keer al te janken na twee seconden. Wtf. :')


    Caution first, always.

    Yay, over 8 dagen zit ik in Boston en ben ik weer herenigd met mijn best cousin. (flower)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bostick schreef:
    Meh ik voel me brak :l
    Ik wil thuis in bed liggen en janken.


    What's wrong? ;c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    What's wrong? ;c


    Dat maand ding :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was even vergeten hoe lekker een bed kan liggen na een dag werken in een honden kennel


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Waarom doet internet het wel op mobiel en niet op laptop? O.o
    En hoe kan ik dat dinospelletje spelen op Chrome in de tijd dat ik geen internet heb? xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil graag beginnen met fitness, maar wat zijn makkelijke oefeningen en wat heb ik nodig als ik de draai te pakken heb?

    Eigenlijk zijn slakken best wel lekker, maar ik ben nu wat torn between mijn ambitie om als het even kan enkel biologisch en ecologisch te eten, neigend naar vegetarisme en het deel van mij dat gewoon houdt van lekker eten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bostick schreef:
    (...)

    Dat maand ding :c


    Bleh, sterkte!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Bleh, sterkte!

    Thanks.
    Ik voel me echt aandachtsslet of zo, ik word al depri als m'n vriend niet reageert


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.