• Wie is er paranormaal en/of Wicca?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Nope, maar ik geloof er wel tot op een bepaalde hoogte in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    tot een bepaalde grens


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nopez, maar ik geloof er wel in


    tiptoe through the tulips...

    Undine schreef:
    Nope, maar ik geloof er wel tot op een bepaalde hoogte in.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Undine schreef:
    Nope, maar ik geloof er wel tot op een bepaalde hoogte in.


    † Love? I want to sleep.

    Twijfelgeval.


    26 - 02 - '16

    dat is beter dan ik verwachte


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik ben wiccan. Nou, ongeveer dan. Ik vier de Wicca feestdagen niet echt. Ik noem mijzelf liever pagan omdat je dan wat meer vrijheid hebt in je geloof.


    Take me to wonderland

    Ik ben paranormaal
    En ik geloof in magie en al die wezens die erbij horen, dus ook wel wicca.
    Mijn moeder vind me vreemd als ik tegen mezelf praat, maar dat doe ik dan niet. Ze vind dat ik met iemand moet praten, over dit alles


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Ik ben paranormaal
    En ik geloof in magie en al die wezens die erbij horen, dus ook wel wicca.
    Mijn moeder vind me vreemd als ik tegen mezelf praat, maar dat doe ik dan niet. Ze vind dat ik met iemand moet praten, over dit alles


    Mijn excuses dat ik sceptisch reageert maar je bent 14, uit ervaring en als toeschouwer weet ik dat het een langdurig proces kan zijn, wat maakt het dat je zo zeker bent dat je paranormal bent?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Undine schreef:
    Nope, maar ik geloof er wel tot op een bepaalde hoogte in.


    Your make-up is terrible

    Jawel dat weet ik wel zeker. Ik begrijp wel waarom je zo reageert, maar volgens mij is het niet normaal dat ik aura's kan zien. Verder ben ik wel eens naar een paranormale beurs gegaan, waar veel mensen zitten met deze ervaringen die ook wel zeiden dat ik een grote gave had. Ik weet wel dat ze ook kunnen liegen, maar toch. Niet veel mensen weten ervan af...


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Jawel dat weet ik wel zeker. Ik begrijp wel waarom je zo reageert, maar volgens mij is het niet normaal dat ik aura's kan zien. Verder ben ik wel eens naar een paranormale beurs gegaan, waar veel mensen zitten met deze ervaringen die ook wel zeiden dat ik een grote gave had. Ik weet wel dat ze ook kunnen liegen, maar toch. Niet veel mensen weten ervan af...


    Aura's zien is heel handig vooral als je mensen wilt inschatten. ja, het is heel interressant maar ik waarschuw je wel, weet waar je mee bezig bent...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nee en ondanks dat ik het wel interessant vind (tot op een zekere hoogte), vind ik het maar een beetje gek. Ik blijf er liever bij uit de buurt.

    Ikzelf niet, maar mijn zusje is wel paranormaal begaafd. Ik wil daarmee niet zeggen dat ze uit het niets met geesten kan communiceren, maar ze heeft wel een soort "zesde" zintuig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."