• Wie is er paranormaal en/of Wicca?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik geloof er in sommige gevallen wel in. Zelf ben ik niet paranormaal of wicca.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik geloof in de wetenschap, dus ik ben niet paranormaal of wicca.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ben geen van beide. Ik ben heel erg sceptisch. Ik geloof bijna niets. Ik ben meer van de wetenschap.


    Seasons will change, but I shall remain

    Mijn beste vriendin is Wicca. Ikzelf blijf er maar ver van af, bijna alle paranormale dingen staan recht tegenover het christendom en ik ben christen, so yeah.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    waarom ben je dan bevriend met een Wicca Frangipane?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Hazy schreef:
    Ik geloof er in sommige gevallen wel in. Zelf ben ik niet paranormaal of wicca.

    Serenata schreef:
    Ik ben geen van beide. Ik ben heel erg sceptisch. Ik geloof bijna niets. Ik ben meer van de wetenschap.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Aura's zien is heel handig vooral als je mensen wilt inschatten. ja, het is heel interressant maar ik waarschuw je wel, weet waar je mee bezig bent...


    Wat bedoel je met 'weet waar je mee bezig bent' eigenlijk? Doel je dan op de slechtere spirits of op hoe anderen daarop reageren? Of zit je mensen bang te maken :')


    Ik ben overigens spiritueel, net zoals mijn moeder en stiefvader. Ik kan helaas geen aura's zien, maar wel energieën voelen en doorgeven, in contact komen met spirits, soms kan ik contact krijgen met het verleden van een plek of voorwerp en soms krijg ik de gedachten (alleen wanneer zij daar zelf tot aansturen) en gevoelens van een ander binnen. Dat was het wel allemaal geloof ik :3 De laatste twee zijn maar heel zelden, en het contact met spirits moet echt op het juiste moment zijn, het gebeurd lang niet altijd als ik het wil ^^

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 20:52 ]

    Ik ben geen wiccan of paranomaal, maar ik geloof er wel in, ik ken een wiccan, maar ben zelf Therian.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met 'weet waar je mee bezig bent' eigenlijk? Doel je dan op de slechtere spirits of op hoe anderen daarop reageren? Of zit je mensen bang te maken :')


    Ik ben overigens spiritueel, net zoals mijn moeder en stiefvader. Ik kan helaas geen aura's zien, maar wel energieën voelen en doorgeven, in contact komen met spirits, soms kan ik contact krijgen met het verleden van een plek of voorwerp en soms krijg ik de gedachten (alleen wanneer zij daar zelf tot aansturen) en gevoelens van een ander binnen. Dat was het wel allemaal geloof ik :3 De laatste twee zijn maar heel zelden, en het contact met spirits moet echt op het juiste moment zijn, het gebeurd lang niet altijd als ik het wil ^^


    Het was meer bedoelt op de slechtere spirits, die je nogal snel kunt krijgen met glaasje draaien bijvoorbeeld. Het was niet negatief bedoelt.
    Wauw dan kun je meer dan mij :P

    Ik kan aura's aanvoelen en heel af en toe zien. Ik doe ook heel veel met energieën. Mijn moeder kon bijvoorbeeld pijn overnemen van mensen. Ik kan dat alleen van mensen die ik goed ken. Die pijn hoeft niet fysiek te zijn maar ook mentaal, bijv. van een ernstig trauma.

    Een van mijn beste vrienden is een zogenoemde 'messenger'. Nou dan kon je wat creepy stuff tegen. Soms wordt hij achtervolgt door geesten omdat er dingen zijn die ze zelf niet kunnen oplossen zeg maar. Ik heb weinig contact met hem vanwege deze reden. Niet omdat het niet gaat maar het is net alsof alle paranormale dingen op ons focust, waardoor we ons niet kunnen focussen op ons normaal leven.

    Soms is het echt fucked up gewoon :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Smileypup schreef:
    Ik ben geen wiccan of paranomaal, maar ik geloof er wel in, ik ken een wiccan, maar ben zelf Therian.



    therian zegt me iets, maar kan het niet plaatsen, waarvan is het ook alweer?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben het niet, maar ik geloof er wel in en ben er best geïnteresseerd naar. Ik ben vroeger zelfs een verhaal begonnen over een jongen die aura's kon zien. Een flop natuurlijk, want ik kan het niet zelf. Ik zou het wel willen meemaken though.


    --

    Eens had mijn moeder een vriendin die ook paranormaal was. Die had een zoon. Er waren vreemde geluiden en negatieve energie in en rond het huis. Later moest ik bij diegene op bezoek komen. Ik had toen een gesprek met die vriendin over de energie. Later bleek ook wel dat ik geesten kan zien, al gebeurd dit maar zelden. Maargoed die energie kwam als het waren door slechte spirits.
    Ik denk dat dat de waarschuwing is.
    Weet het niet zeker.
    Sindsdien haat moeder me een beetje, meer ze afschuwt me. Ze is niet echt van die paranormale dingen, meer van de wetenschap.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Eens had mijn moeder een vriendin die ook paranormaal was. Die had een zoon. Er waren vreemde geluiden en negatieve energie in en rond het huis. Later moest ik bij diegene op bezoek komen. Ik had toen een gesprek met die vriendin over de energie. Later bleek ook wel dat ik geesten kan zien, al gebeurd dit maar zelden. Maargoed die energie kwam als het waren door slechte spirits.
    Ik denk dat dat de waarschuwing is.
    Weet het niet zeker.
    Sindsdien haat moeder me een beetje, meer ze afschuwt me. Ze is niet echt van die paranormale dingen, meer van de wetenschap.


    Nu ben ik nieuwsgierig: Hoe reageerde je toen je voor het eerst een geest zag?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zie en hoor ook vaak dingen, een tijdje geleden werd ik 's morgens zelfs gewekt door iemand die twee keer heel duidelijk 'heey' zei. Ik weet eigenlijk nooit of ik het wel moet geloven, aangezien het net zo kan zijn dat ik nog droom, of mijn hoofd er dingen van maakt zoals wel eens gebeurd. Nu heb ik het ook een hele tijd niet gehad toen ik medicijnen slikte voor een depressie en angststoornis, die ook hielp bij wanen. Nu weet ik dus niet of het zoiets gewoon onderdrukt of dat het echt gewoon wanen waren.


    Your make-up is terrible