• Wie is er paranormaal en/of Wicca?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Soms heb ik het gevoel dat ik wel paranormaal ben, ik geloof er wel een beetje in maar ik durf het niet te vertellen.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik ben echt van de wetenschap, maar ik vind het wel interessant om de ervaringen van mensen te horen. Dus het is niet dat ik het veracht of er niet tegen kan, ik heb het gewoon moeilijk om erin te geloven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben niet echt paranormaal of wicca. Alleen ik heb soms wel het gevoel dat ik al wist wat er ging komen (en dan bedoel ik niet op basis van logisch nadenken en puntjes verbinden, maar echt onverwachte dingen). Maar ik denk dat ieder mens zo wel iets "paranormaals" of iets als het "zesde zintuig" in zich heeft.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik geloof dat heel veel dingen mogelijk zijn, maar ik ga over het algemeen uit van de wetenschap. Ik ben dus niet echt ongelovig, maar ik ontken niet dat het mogelijk is dat er toch wel iets "bovennatuurlijks" of zoiets is, ook al is dat niet bewezen. Net zoals ik denk dat het mogelijk is dat de aarde tien minuten gelden is begonnen.
    Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in heel veel geloven en dergelijken (sowieso heb ik voor veel dingen interesse :Y)).

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 18:28 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…