• Wie is er paranormaal en/of Wicca?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Assassin schreef:
    Ik zie en hoor ook vaak dingen, een tijdje geleden werd ik 's morgens zelfs gewekt door iemand die twee keer heel duidelijk 'heey' zei. Ik weet eigenlijk nooit of ik het wel moet geloven, aangezien het net zo kan zijn dat ik nog droom, of mijn hoofd er dingen van maakt zoals wel eens gebeurd. Nu heb ik het ook een hele tijd niet gehad toen ik medicijnen slikte voor een depressie en angststoornis, die ook hielp bij wanen. Nu weet ik dus niet of het zoiets gewoon onderdrukt of dat het echt gewoon wanen waren.


    Nou er is maar een manier om erachter te komen maar stop er pas mee als je het officieel mag. Je weet het maar nooit


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Storiefan schreef:
    waarom ben je dan bevriend met een Wicca Frangipane?


    Ze gelooft er niet in, dat betekend niet dat ze alles ermee haat hoor. :'D


    Ik geloof er zelf helemaal niets van, maar verder heb ik er niet zo veel op te zeggen.


    wat was dit ookalweer

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Nou er is maar een manier om erachter te komen maar stop er pas mee als je het officieel mag. Je weet het maar nooit


    Ik ben ermee gestopt. ;3 Daarna hoorde ik dat 'heey' ineens.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zie en hoor ook vaak dingen, een tijdje geleden werd ik 's morgens zelfs gewekt door iemand die twee keer heel duidelijk 'heey' zei. Ik weet eigenlijk nooit of ik het wel moet geloven, aangezien het net zo kan zijn dat ik nog droom, of mijn hoofd er dingen van maakt zoals wel eens gebeurd. Nu heb ik het ook een hele tijd niet gehad toen ik medicijnen slikte voor een depressie en angststoornis, die ook hielp bij wanen. Nu weet ik dus niet of het zoiets gewoon onderdrukt of dat het echt gewoon wanen waren.

    Het komt vaker voor dat mensen iets horen in hun slaap of als ze net wakker worden.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben wat twijfelachtig. Ik vrij regelmatig dat ik droom dat ik een deja-vu heb en vaak gebeurt dat na paar dagen of weken ook gewoon D:


    26 - 02 - '16

    Serenata schreef:
    (...)
    Het komt vaker voor dat mensen iets horen in hun slaap of als ze net wakker worden.


    Precies, daarom weet ik het echt niet zeker. Vroeger had ik wel dat ik echt als ik wakker zag mensen zag lopen op de overloop, ik heb dingen gezien in mijn zusjes oude kamer (zij hoorde zelf van alles, maar zag nooit wat), maar tegenwoordig heb ik dat allemaal niet meer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies, daarom weet ik het echt niet zeker. Vroeger had ik wel dat ik echt als ik wakker zag mensen zag lopen op de overloop, ik heb dingen gezien in mijn zusjes oude kamer (zij hoorde zelf van alles, maar zag nooit wat), maar tegenwoordig heb ik dat allemaal niet meer.

    Ik heb dat vroeger ook gehad. Mijn moeder vond het allemaal wel creepy :'). Je hoort wel meer dan kinderen dingen zien of horen. Nog steeds ben ik niet twijfelachtig, sinds heel veel al verklaard kan worden. En de dingen die niet verklaard kunnen worden: De hersenen zijn een complex orgaan. Er is nog veel wat we er niet van begrijpen


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb wel eens dromen en een half jaar later ofseu komt het ineens uit. Maar de gezichten van de personen ( vaak nieuwe personen in mijn leven) zie ik in mijn droom dan niet scherp. Maar wanneer zo'n gebeurtenis van zo'n droom dan gebeurt is het echt precies hrtzelfde als in mijn droom. Alleen dan zie ik het gezicht wél scherp.

    Het gebeurt alleen niet heel vaak, dus ik schenk er maar weinig aandacht aan.
    Mijn moeder zegt soms aura's te kunnen zien.

    Maar behale dit ben ik niet echt van het spiritualisme. Ik vind het interessant, maar weet niet zeker of ik er echt in geloven moet. Maar dat heb ik ook met God. Dunno of ik erin geloven moet.
    Dus ik heb maar bedacht dat ik het allemaal wel zie wanneer ik dood ga wat er allemaal gebeuren zal etc.
    Wat een ander geloven wil moet ie zelf weten, maar ik kies niks.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eeh hoe ik reageerde
    Bang het was zo twee jaar geleden, dus toen was ik twaalf. Maar toen die vrouw uitlegde wat het was, viel het wel weer mee
    Nu heb ik het soms, en heb school ook geïnformeerd. Doordat we vaak met geschiedenis op excursie gaan op plekken waar veel mensen zijn doodgegaan, houden ze daar wel rekening mee.
    Verder je eeh
    Het is niet zo heel vaak, soms kan ik praten met mijn oma's moeder. Mijn moeder zegt dan dat ik op moet houden met tegen meZelf praten. Ze haat i het daik paranormaal ben en gehandeld me alsof ik gek ben.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Storiefan schreef:
    waarom ben je dan bevriend met een Wicca Frangipane?

    Omdat. Ik heb geen idee. Ik ben niet bevriend met de wicca, maar met haar. Oke, dit is veel te vaag, laat maar.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ai,da's erg zeg,als je moeder je zo behandeld :( daffie123 en Frangipaneik snap duidelijk wat je bedoelt,dus met die vaagheid valt het wel mee,denk ik


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    RechterTwix vaak haten christenen Wicca's en alles wat daarmee te maken heeft wel


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    RechterTwix vaak haten christenen Wicca's en alles wat daarmee te maken heeft wel

    Dat wicca wordt gezien als een heidens geloof voor christenen betekend niet meteen dat ze wicca's haten.


    Seasons will change, but I shall remain

    ik zei ook niet dat álle christenen Wiccans haten


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik ben beide, dus niet zeiken jullie :') (Ik ben van mening dat ieder geloof op het zelfde neerkomt, en ik ben het niet eens met de overtuiging van één geloof, maar van meerderen)