• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Fuck off, stomme vliegen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog achthonderd woorden te gaan in anderhalf uur. Dat moet mogelijk zijn. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil gewoon eens heel erg lang slapen. Gewoon, geen zorgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Nog achthonderd woorden te gaan in anderhalf uur. Dat moet mogelijk zijn. (cat)


    Niet heel toevallig mijn schrijfwedstrijd, he? :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zweer erbij, Johnny Depp is en blijft de mooiste man op aarde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog negen pagina's te gaan. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adaline schreef:
    (...)

    Niet heel toevallig mijn schrijfwedstrijd, he? :P


    Neeeee, hoe kom je daar nou bij? (bloos)
    (Ja, dus. Ik kan echt niet op tijd aan dat soort dingen beginnen, lijkt het. :x Maar ik moet nu nog maar vierhonderd, en ik heb nog een uur! Komt goed.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom is afvallen zo moeilijk? Er ligt zoveel eten in de koelkast en de kast dat erop wacht om opgegeten te worden. Pfft, gingen de avonden maar sneller voorbij.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Neeeee, hoe kom je daar nou bij? (bloos)
    (Ja, dus. Ik kan echt niet op tijd aan dat soort dingen beginnen, lijkt het. :x Maar ik moet nu nog maar vierhonderd, en ik heb nog een uur! Komt goed.)


    Haha, dacht ik al ><
    Ik zie het wel in mijn inbox verschijnen ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    FUCK MY FUCKING LIFE, MIJN USB WILT MIJN VERHAAL INEENS NIET MEER OPSLAAN IK KAN WEL JANKEN! (huil)


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Maximoff schreef:
    Ever wanna pull out all your hair and rip open your skin and throw stuff at walls, or is that just me?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Realise that • now you are gone • I have to find a way to do it all without you. And when you are coming back: I won't need you any longer.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 1:10 ]


    Gosh, ik voel me ziek. Echt ziek. En tentamen begint morgen, yay

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 3:43 ]


    -

    Geen. Zin. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Uuuuugh, mobiel wilde vannacht niet opladen en is nog steeds zo goed als leeg :C Dat wordt m op school telkens weer in de oplader stoppen. Scheelt dat ik een kort dagje heb, maar ik gebruik m wel 3 van de 4 uur....

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 7:10 ]


    Stenenlikker