• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ook nooit meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik voel me echt hartstikke rottig door jou nu. Je hebt me gebruikt en je blijft me maar gebruiken, gewoon voor je eigen, idk, leedvermaak of zo? Ik had heus wel al een tijdje door dat het absoluut niks voorstelde en te mooi was om waar te zijn, maar nu pas dringt het echt tot me door. Ik heb zoveel mensen teleurgesteld door jou, zoveel roddels veroorzaakt, en nu misbruik je me ineens keihard, terwijl ik héél erg duidelijk nee heb gezegd. Fuck this. Ik vertrouw geen mensen meer. Nooit meer. :'D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 22:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga hier niets meer aan doen. Fuck jullie.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Laat maar, waarom nog reageren als je toch wordt genegeerd?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    H1Z1 is zo gruwelijk (:

    Wie gaat er met me mee naar de twenty one pilots tweedaagse in november? :')


    Caution first, always.

    Één uur 's nachts is natuurlijk de beste tijd om Toon Tellegen-achtige verhaaltjes te schrijven. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 1:46 ]


    † Love? I want to sleep.

    Meh, vreetbui D:


    -

    Okay, I think I pretty much understand what's wrong with me now, although I have no idea what caused it. I seem to be afraid of people loving me. And I have no fucking clue why. Does it even have a name? Ugh, I don't want to feel like this. I keep pushing people away and right now someone I think I might like might like me back and I just started crying and suddenly feeling homesick because of it because I'm scared.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Let's be happy about this for once.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh, vandaag. Buh. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zucht, nu ben ik weer de oppas natuurlijk. Waarom weet ze me hier altijd voor te strikken? En waarom kan ik nooit nee zeggen tegen mijn familie?

    Ik hoor die bonbons mij gewoon roepen daarboven! Whaaa 1 per dag Linda je mag er maar 1 per dag voor je eigen best wil...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Omfg :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.