• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik heb het zó gehad!


    26 - 02 - '16

    Omg, wat is jouw deal? ;/


    Caution first, always.

    My brain 100% of the time: what are you doing? Don't do that. No. Stop. WHY DID YOU SAY THAT?


    kindness is never a burden.

    You're killing me


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    And so I thought I'd let you know
    That these things take forever
    I especially am slow
    But I realize that I need you
    And I wondered if I could come home


    26 - 02 - '16

    Iron Sky is echt een geweldige film!


    Your make-up is terrible

    Je bent thuis en ik hoor gelijk weer stemverheffing (cat)


    Stenenlikker

    'You're the only exception.' Ja, blijkbaar niet. The only exception die je wel heel gemakkelijk verlaat.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 21:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Iron Sky is echt een geweldige film!
    It is!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh juist, vanavond is de eerste semi-final van Eurovision. Stom dat ik België al gemist heb :/


    kindness is never a burden.

    Ooh je praat weer tegen mij (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik. Haat. Examens.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Lieve menSen, ik zei gisteren al dat we aan dat project moesten beginnen en toen had niemand er behoefte aan en negeerde iedereen mij. Nu zegt iemand anders het en nu heeft iedereen paniek? Echt ga weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oooh waarom zegt hij dat nu. Ik wilde naar de lieve quizlet mensen luisteren en hem vergeten etc. Begint hij (vanwege mijn verjaardag) tegen mij te praten (2 uur geleden) en nu praten wij nog.

    En hij zit in een dip omdat hij heimwee heeft e. Zijn stage niet leuk is en helemaal alleen in België zit. En nu wil ik hem knuffelen (cat)(cat)
    En en en en en en en ik moet naar jullie luisteren van mezelf want hij wilt toch niet van me dus ik moet aan mezelf denken.

    Maar maar maar maar dat is zo moeilijk als je verliefd bent.
    Sorry voor dit lange berichtje hahahaha


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Yeoubi schreef:
    Ik heb het zó gehad!