• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Wat een feest, die keiweek inschrijvingen. (huil)

In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

Waarom is mijn nectarine wit

i put the fun in funeral

Lang leve de elektrische fietsen

[ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 12:04 ]

"Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

Kies maar niet voor mij. Dat doen ze toch nooit.

† Love? I want to sleep.

Trijntje, wat doe je jezelf aan zeg :o

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

EINDELIJK weet ik wat ik voor kunstbende wil doen.

i put the fun in funeral

Geen zin Assen morgen.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

En dan moet ik nu echt burgerschap gaan samenvatten. Op deze vrije dag was het wel de bedoeling dat ik huiswerk ging maken.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Waarom ik tegen jou blijf praten is beyond me.

Caution first, always.

Ik weet niet wat te doen :\

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Het is niks aan als je elke dag slaapt. Zo heb ik niks aan je en spreek ik je weer niet.

Sometimes it feels like I care more about the people I love then they care about me. And that hurts, not having the feeling people care about you.
    But it's alright. I understand. I don't care as much about me either.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

GandalfTheSexy schreef:
    Sometimes it feels like I care more about the people I love then they care about me. And that hurts, not having the feeling people care about you.

GandalfTheSexy schreef:

People DO care about you. Believe me. *hug*

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Ik moet heel dringend beginnen aan die stomme opdracht, en wat doe ik? Ik ben een uur bezig met het schrijven van meta voor een show met de continuïteit van een eend met geheugenverlies. Wth, Inge. Foei.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan