• Woooooh topic 35 alweer! *^* Het vorige topic had geen poll, maar ik hou van polls dus ik gooi er gewoon weer één in. Laten we totaal niet voorspelbaar mijn huidige obsessie als onderwerp nemen. Volgens mij kijken de meeste mensen Owari no Seraph, dus dat komt mooi uit, hehe. :3

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- SleepyAsh (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen Kumikyoku

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps


    GIFS GIFS WOOOH.
    Hmmm hoe bedoel je dit zijn alleen maar gifs van mijn ships?





    Rechtsboven: Owari no Seraph
    Linksboven: Haikyuu!!
    Rechtsonder: Aldnoah.Zero
    Linksonder: Tokyo Ghoul


    Uhm, I'm sorry about the Tokyo Ghoul GIF. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 16:34 ]

    Goed goed goed goeeeeed, wie is je favoriete personage in de geweldige manga en anime Owari no Seraph? *^* (fuck, maar zes opties... Shiho, Mitsuba, minna, excusez-moi... Will include Krul because she's a freaking Queen, zowel letterlijk als figuurli

    31.3% (5 stemmen)
     
    Yuuichirou Hyakuya

    37.5% (6 stemmen)
     
    Mikaela Hyakuya

    18.8% (3 stemmen)
     
    Shinoa Hiiragi

    6.3% (1 stem)
     
    Yoichi Saotome

    0.0% (0 stemmen)
     
    Guren Ichinose

    6.3% (1 stem)
     
    Krul Tepes


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Undine schreef:
    (...)
    Het zijn simpelweg series, Japans en Koreaanse. Geen anime.

    Oh die real life series bedoel je? :O
    Daar heb ik er wel ooit eentje van gezien.
    Litre of Tears was dat volgens mij. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Volgens mij is de beginpost weer up to date qua namen en shit. ^^
    Ik heb ook maar even m'n leeftijd aangepast. :') Nog iemand wiens leeftijd ook niet meer klopt?

    @Maia, nee ik kijk ze niet, want ik vind ze over het algemeen veel te overdreven geacteerd. ;x Maar misschien is dat niet bij alle drama's zo, dat weet ik niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    mt,
    yatogami -> Okumura


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    black butler manga stopt weer eens op een spannend moment. Hoop dat ze snel zijn, want oh my god.
    Spoiler alert in de spoiler knop.:


    Waarschijnlijk gaan ze onthullen dat sebastiaan de vader van Ciel is. Of althans undertaker zegt dat er in de kamer waar ze nu zitten de earl Phantomhive zit. En ik denk dat het echt sebastiaan is.


    Vampire + Servant = Servamp

    Taka schreef:
    (...)
    Oh die real life series bedoel je? :O
    Daar heb ik er wel ooit eentje van gezien.
    Litre of Tears was dat volgens mij. :)

    Ah, een Japanse. Ik kijk meer Koreaanse, maar wel van gehoord ;x

    Yuuichirou schreef:
    @Maia, nee ik kijk ze niet, want ik vind ze over het algemeen veel te overdreven geacteerd. ;x Maar misschien is dat niet bij alle drama's zo, dat weet ik niet.

    Valt wel mee hoor, het ligt eraan welke je kijkt. En daarbij, het moet maar je ding zijn.
    Ik vind ze wel leuk om te kijken, sommigen zelfs veel leuker dan Amerikaanse. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Ah, een Japanse. Ik kijk meer Koreaanse, maar wel van gehoord ;x


    yeahhh, ik ben gewoon meer fan van japans en dat verhaal sprak me erg aan.
    Alleen ze maakten alles wel vrij overdreven dramatisch, dat vind ik wel jammer.
    Hoewel, niets is zo erg als Battle Royale 0.0 Haha xd voor de grap moet je die film eens kijken xd
    Ik vond hem wel geweldig ergens xd omdat het op een gegeven moment gewoon vermakelijk werd xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Undine > Yonggook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik alsjeblieft uitjanken over Tokyo Ghoul in het topic, dankjewel.
    Spoilerknop voor mensen die nog niet seizoen 2 hebben gezien.

    Holy shit dat einde was echt geweldig mooi. Die langzame versie van Unravel brak m'n hart. Altijd leuk als je met z'n tweeën kijkt haha
    Ik heb van veel mensen gehoord dat ze seizoen 2 minder vinden dan seizoen 2, which makes sense, aangezien in seizoen 1 alles nieuw was.
    However, ik vond het familie gedoe in seizoen 2 zo mooi, ik vond het heel interessant om de achtergrond van jiji-sama te horen. En bijvoorbeeld dat Ayato zijn vader tegenkomt als quinque.
    Ook had ik al voorspeld aan het eind van seizoen 1 dat jiji-sama de Owl was. Alles maakte sense voor mij, hij was zelf ook one-eyed, dus daarom wilde hij zorgen voor Kaneki.
    Ik had wel meer Touka-action willen zien, vooral in de finale. Heel leuk dat ze door de stad rende voor de hele episode, maar heb ik daar nou naar gekeken zodat ze vervolgens tegengehouden kon worden door Yomo? Right.

    Anyway, ik ben heel benieuwd naar jullie mening over de finale van (of in het algemeen)Tokyo Ghoul VA. Ik weet dat ik er een beetje laat mee ben, bear with me, ik heb lang geen anime meer gekeken haha.
    En leest iemand van jullie ook de manga? Wijkt het heel erg af van het anime plot? En is er eigenlijk al bekend gemaakt dat er een seizoen 3 komt? Ik denk wel dat ze genoeg kijkers hadden. (jaja ik kan deze dingen ook bij google intypen maar discussiëren met jullie is leuker ^^)
    En nu snel naar bed.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ayano schreef:
    Mag ik alsjeblieft uitjanken over Tokyo Ghoul in het topic, dankjewel.
    Spoilerknop voor mensen die nog niet seizoen 2 hebben gezien.
    Holy shit dat einde was echt geweldig mooi. Die langzame versie van Unravel brak m'n hart. Altijd leuk als je met z'n tweeën kijkt haha
    Ik heb van veel mensen gehoord dat ze seizoen 2 minder vinden dan seizoen 2, which makes sense, aangezien in seizoen 1 alles nieuw was.
    However, ik vond het familie gedoe in seizoen 2 zo mooi, ik vond het heel interessant om de achtergrond van jiji-sama te horen. En bijvoorbeeld dat Ayato zijn vader tegenkomt als quinque.
    Ook had ik al voorspeld aan het eind van seizoen 1 dat jiji-sama de Owl was. Alles maakte sense voor mij, hij was zelf ook one-eyed, dus daarom wilde hij zorgen voor Kaneki.
    Ik had wel meer Touka-action willen zien, vooral in de finale. Heel leuk dat ze door de stad rende voor de hele episode, maar heb ik daar nou naar gekeken zodat ze vervolgens tegengehouden kon worden door Yomo? Right.

    Anyway, ik ben heel benieuwd naar jullie mening over de finale van (of in het algemeen)Tokyo Ghoul VA. Ik weet dat ik er een beetje laat mee ben, bear with me, ik heb lang geen anime meer gekeken haha.
    En leest iemand van jullie ook de manga? Wijkt het heel erg af van het anime plot? En is er eigenlijk al bekend gemaakt dat er een seizoen 3 komt? Ik denk wel dat ze genoeg kijkers hadden. (jaja ik kan deze dingen ook bij google intypen maar discussiëren met jullie is leuker ^^)
    En nu snel naar bed.


    Ik vond seizoen eigenlijk helemaal niet goed. Van seizoen 1 was ik ook al geen enorme fan, maarem ja, ik vond r gewoon niet zo veel aan ook :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Sam stemde je op Krul? *^*, Tes,


    It's a queen Didi, it's a queen.
    OT: Heeft iemand misschien een idee of er sites zijn die je manga laten downloaden? Ik raak namenlijk panisch van het feit dat ik naar 9 verschillende sites moet gaan om chapters te downloaden van dezelfde serie. -.-'
    Ik zweer ik sta op de rand van gillen aangezien Owari iets van 30 verschillende scanlators heeft gehad. :') En misschien ben ik gewoon verwend door het feit dat iemand 29 volumes als een scanlator heeft gedaan. Maar ik vind het gewoon belachelijk.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    (...)

    It's a queen Didi, it's a queen.
    OT: Heeft iemand misschien een idee of er sites zijn die je manga laten downloaden? Ik raak namenlijk panisch van het feit dat ik naar 9 verschillende sites moet gaan om chapters te downloaden van dezelfde serie. -.-'
    Ik zweer ik sta op de rand van gillen aangezien Owari iets van 30 verschillende scanlators heeft gehad. :') En misschien ben ik gewoon verwend door het feit dat iemand 29 volumes als een scanlator heeft gedaan. Maar ik vind het gewoon belachelijk.


    Ik gebruik een app ^,^ Moest 5 euro betalen, maar nu kan ik wel steeds alles downloaden op mn telefoon en/of iPad.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    -

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 9:17 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ayano schreef:
    Mag ik alsjeblieft uitjanken over Tokyo Ghoul in het topic, dankjewel.
    Spoilerknop voor mensen die nog niet seizoen 2 hebben gezien.
    Holy shit dat einde was echt geweldig mooi. Die langzame versie van Unravel brak m'n hart. Altijd leuk als je met z'n tweeën kijkt haha
    Ik heb van veel mensen gehoord dat ze seizoen 2 minder vinden dan seizoen 2, which makes sense, aangezien in seizoen 1 alles nieuw was.
    However, ik vond het familie gedoe in seizoen 2 zo mooi, ik vond het heel interessant om de achtergrond van jiji-sama te horen. En bijvoorbeeld dat Ayato zijn vader tegenkomt als quinque.
    Ook had ik al voorspeld aan het eind van seizoen 1 dat jiji-sama de Owl was. Alles maakte sense voor mij, hij was zelf ook one-eyed, dus daarom wilde hij zorgen voor Kaneki.
    Ik had wel meer Touka-action willen zien, vooral in de finale. Heel leuk dat ze door de stad rende voor de hele episode, maar heb ik daar nou naar gekeken zodat ze vervolgens tegengehouden kon worden door Yomo? Right.

    Anyway, ik ben heel benieuwd naar jullie mening over de finale van (of in het algemeen)Tokyo Ghoul VA. Ik weet dat ik er een beetje laat mee ben, bear with me, ik heb lang geen anime meer gekeken haha.
    En leest iemand van jullie ook de manga? Wijkt het heel erg af van het anime plot? En is er eigenlijk al bekend gemaakt dat er een seizoen 3 komt? Ik denk wel dat ze genoeg kijkers hadden. (jaja ik kan deze dingen ook bij google intypen maar discussiëren met jullie is leuker ^^)
    En nu snel naar bed.
    Om heel eerlijk te zijn vond ik s2 steeds slechter en slechter worden. Het werd steeds meer cliché en voorspelbaar. De laatste episode vond ik echt diep triest, alsof ze helemaal geen zin meer hadden om een episode te maken. (Al was de muziek enz wel heel goed gedaan)
    De hele episode lang, dezelfde scene.
    Dat Hide overleed was echt heel sad, maar ze hebben hem in s2 zo weinig laten zien, dat ik er vrij weinig voor voelde. Zijn character development hebben ze sadly gewoon gedropped ):


    Ik ben blij dat ik Kiseijuu had ontdekt, die anime is zowat hetzelfde als Tokyo Ghoul, maar dan beter imo.
    Vond het heel zonde, was groot fan van s1.


    I live for the applause, you will die for it.

    Decim schreef:
    (...)Om heel eerlijk te zijn vond ik s2 steeds slechter en slechter worden. Het werd steeds meer cliché en voorspelbaar. De laatste episode vond ik echt diep triest, alsof ze helemaal geen zin meer hadden om een episode te maken. (Al was de muziek enz wel heel goed gedaan)
    De hele episode lang, dezelfde scene.
    Dat Hide overleed was echt heel sad, maar ze hebben hem in s2 zo weinig laten zien, dat ik er vrij weinig voor voelde. Zijn character development hebben ze sadly gewoon gedropped ):


    Ik ben blij dat ik Kiseijuu had ontdekt, die anime is zowat hetzelfde als Tokyo Ghoul, maar dan beter imo.
    Vond het heel zonde, was groot fan van s1.


    Ik had dat ook wel. De eerste seizoen was echt geweldig. Met seizoen twee had het wel een aantal episode die goed waren, maar wat je zegt die laatste episode. TE lang en eentonig, had wel iets meer verwacht.

    En ze lieten te weinig van Kaneki en Touka zien, en veel meer van de andere kant. Dat was echt heel zonde. Ze hadden gewoon aan de verhaallijn van de manga moeten houden, maar nee.
    Ik ben nog steeds dol op de manga.


    Vampire + Servant = Servamp

    Hyakuya schreef:
    (...)

    It's a queen Didi, it's a queen.
    OT: Heeft iemand misschien een idee of er sites zijn die je manga laten downloaden? Ik raak namenlijk panisch van het feit dat ik naar 9 verschillende sites moet gaan om chapters te downloaden van dezelfde serie. -.-'
    Ik zweer ik sta op de rand van gillen aangezien Owari iets van 30 verschillende scanlators heeft gehad. :') En misschien ben ik gewoon verwend door het feit dat iemand 29 volumes als een scanlator heeft gedaan. Maar ik vind het gewoon belachelijk.


    She is, she is. *^*
    En ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als jij. :'D Iedere keer als er een nieuw Owari chapter uit is moet ik heel het internet af zoeken want de sites die ik meestal gebruik zijn heel slecht up to date met Owari óf ze worden geblokkeerd hier (ja echt waar :'D mangafox etc. kan ik gewoon niet openen in Japan). Dus sorry, maar geen idee. ;w;

    IK KOCHT X.U./SCAPEGOAT VANDAAG *^* Het is zo pretty omg EN DE LYRICS ZIJN NOG MEER AWESOME DAN IK DACHT ZOVEEL MIKAYUU IK ZWEER HET SAWANO HIROYUKI SHIPT HET. ;w;

    Over Tokyo Ghoul;

    Het ergste vind ik dat Touka zo erg verpest is. :'D Serieus, ze kon echt niks meer in seizoen twee, terwijl ze in het eerste zo badass was. Ze was echt één van mijn favorieten, maar no way, echt niet meer. Ik vond het tweede seizoen heel erg meh, want ik had totaal geen interesse in die ghoul investigators, en de aandacht blééf maar daarnaar toe gaan. De laatste episode vond ik persoonlijk wel heel mooi en ik ben nog steeds kapot ervan want Hide. ;wwww;
    Maar nee, ik vind Tokyo Ghoul eigenlijk een beetje gefaald als anime. Ik moet echt de manga gaan lezen.


    Kiseijuu;

    Ik vind dat Kiseijuu ook gefaald heeft. Ik vond het eerst ook enorm goed en het had superveel potentie, maar vanaf de tweede helft leek het ineens te veranderen in een soort enorme preek over het falen van de mensheid en hoe vreselijke wezens we zijn. De hele tijd door. Okay prima, maar op het einde was het echt een lecture en geen anime meer. :'D Dus ik was daarin ook enorm teleurgesteld. Ik had op het eind ook echt geen zin meer om te kijken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)