• Woooooh topic 35 alweer! *^* Het vorige topic had geen poll, maar ik hou van polls dus ik gooi er gewoon weer één in. Laten we totaal niet voorspelbaar mijn huidige obsessie als onderwerp nemen. Volgens mij kijken de meeste mensen Owari no Seraph, dus dat komt mooi uit, hehe. :3

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- SleepyAsh (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen Kumikyoku

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps


    GIFS GIFS WOOOH.
    Hmmm hoe bedoel je dit zijn alleen maar gifs van mijn ships?





    Rechtsboven: Owari no Seraph
    Linksboven: Haikyuu!!
    Rechtsonder: Aldnoah.Zero
    Linksonder: Tokyo Ghoul


    Uhm, I'm sorry about the Tokyo Ghoul GIF. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 16:34 ]

    Goed goed goed goeeeeed, wie is je favoriete personage in de geweldige manga en anime Owari no Seraph? *^* (fuck, maar zes opties... Shiho, Mitsuba, minna, excusez-moi... Will include Krul because she's a freaking Queen, zowel letterlijk als figuurli

    31.3% (5 stemmen)
     
    Yuuichirou Hyakuya

    37.5% (6 stemmen)
     
    Mikaela Hyakuya

    18.8% (3 stemmen)
     
    Shinoa Hiiragi

    6.3% (1 stem)
     
    Yoichi Saotome

    0.0% (0 stemmen)
     
    Guren Ichinose

    6.3% (1 stem)
     
    Krul Tepes


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Morticia schreef:
    (...)
    Like? I wouldn't exactly call being old an advantage.


    You have more experience :d
    Less negativity—higher self esteem and you have clearer priorities. xd
    But none of this involved anime, so I think I am little bit of topic xd
    But everything has its advantages and their disadvantage in my opinion :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)
    You have more experience :d
    Less negativity—higher self esteem and you have clearer priorities. xd
    But none of this involved anime, so I think I am little bit of topic xd
    But everything has its advantages and their disadvantage in my opinion :)

    Betekent niet dat we er allemaal op dezelfde manier tegen aankijken, though.
    We have a whole different idea of that.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Al weer de laatste pagina van het topic ! Word tijd voor een nieuwe. Lol Nice beginpunt gif:D , nieuwe poll:D seizoen anime:D
    Lol nog ff een gif post van mijn favoriete van dit seizoen ook al heb ik er niet veel gevolgd vanwege tijd gebrek en weinig interesse.
    Owari no Seraph


    Show by Rock !!


    Ore monogatari



    Anime die ik in het zomer seizoen zeker wil zien :
    Non non Biyori Repeat
    Charlotte
    Owari no Seraph OVA (te lui hele naam te typen )
    Sora no Method Special (op nieuw zie boven !)
    Yuru Yuri Nachuyachumi! +

    Voor de rest nu ik vakantie heb ga ik veel series uitproberen dit seizoen . Want daar had ik in het spring seizoen helaas weinig tijd voor.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 9:12 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    Al weer de laatste pagina van het topic ! Word tijd voor een nieuwe. Lol Nice beginpunt gif:D , nieuwe poll:D seizoen anime:D
    Lol nog ff een gif post van mijn favoriete van dit seizoen ook al heb ik er niet veel gevolgd vanwege tijd gebrek en weinig interesse.
    Owari no Seraph


    Show by Rock !!


    Ore monogatari



    Anime die ik in het zomer seizoen zeker wil zien :
    Non non Biyori Repeat
    Charlotte
    Owari no Seraph OVA (te lui hele naam te typen )
    Sora no Method Special (op nieuw zie boven !)
    Yuru Yuri Nachuyachumi! +

    Voor de rest nu ik vakantie heb ga ik veel series uitproberen dit seizoen . Want daar had ik in het spring seizoen helaas weinig tijd voor.


    Oeehh Charlotte moet je zeker zien.
    Dat is het nieuwe anime project waar Jun Maeda aan heeft gewerkt ^^
    Die ga ik zelf ook echt volgen en ben zo benieuwd :)
    Deze anime is eigenlijk beetje de terugkeer van Jun Maeda nadat hij een lange pauze heeft gehad op het gebied van anime.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik lees nu de light novel van No. 6 en I LOVE IT SO MUCHHHH!!!!!!
    Klik hier voor de light novel


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sugawara schreef:
    (...)

    Dat is best een leuke anime! ^^

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


    Zelf ben ik nu een beetje wat korte anime erdoorheen aan het gooien. Vakantie en verder niks te doen ^.^ Heb Danganronpa gezien, oeh zo'n leuke survival anime is dat, ik vond t zo jammer dat er al snel veel personages uit waren geschreven. Maarja zo gaat dat met dit soort anime. Ben nu bezig met Hataraku Maou-sama! omdat ik gewoon ff weer een comedy wilde om even mijn brein op 0 te kunnen zetten. En ik moet zeggen dat het een leuke anime is om te zien!

    Ik mag jou wel ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ik mag jou wel ;d


    Yaaay, ik mag jou ook! Lalala gif tijd ^.^


    That.... Monokuma


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Tes Nice gif Danganronpa vond ik ook weg goed alleen gingen er best veel mensen snel achter elkaar dood. Ik was vooral fsn van Celestia , Makoto en kyouko :3

    Jeej nog wat gif :




    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 13:06 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    @Shirley: Ja, Kyouko Kirigiri vond ik ook een leuk personage! Ik denk dat zij m'n favoriet is. En inderdaad, het is zo jammer dat je haast niks van sommige personages te weten komt, omdat ze allemaal zo snel dood gingen soms.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sugawara schreef:
    @Shirley: Ja, Kyouko Kirigiri vond ik ook een leuk personage! Ik denk dat zij m'n favoriet is. En inderdaad, het is zo jammer dat je haast niks van sommige personages te weten komt, omdat ze allemaal zo snel dood gingen soms.

    Ja klopt idd dat is wel jammer had beter gekund maar toch is het wel een goede anime serie


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    DIDI doe mijn hart niet aan met die afbeelding. TE CUTE!.

    Okey username veranderen. - SleepyAsh wordt Itsuki. (gewoon met hoofdletter i)


    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 14:13 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Akari schreef:
    (...)
    Ja klopt idd dat is wel jammer had beter gekund maar toch is het wel een goede anime serie


    Ik ben het helemaal met je eens! Er was wel duidelijk goed over nagedacht.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Tes klopt Idd het verhaal is wel goed
    @Ellen Nice yaoi art !


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    LAVI


    Yeeyy Lavi heeft nummer 5 geclaimed op mijn favo personages list.
    En D gray man is naar mijn mening echt een van de beste lange animes die ik tot zo ver heb gezien :)

    Nu op naar


    BLACK BUTLER :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    KUROSHITSUJI!!! Leer je Japans damnit ;p
    Mja je moet gauw alles kijken Kev! Want dan kan je de poll beantwoorden van de volgende topic ;D

    (hierbij sluit ik overigens het topic)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you