• Woooooh topic 35 alweer! *^* Het vorige topic had geen poll, maar ik hou van polls dus ik gooi er gewoon weer één in. Laten we totaal niet voorspelbaar mijn huidige obsessie als onderwerp nemen. Volgens mij kijken de meeste mensen Owari no Seraph, dus dat komt mooi uit, hehe. :3

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- SleepyAsh (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen Kumikyoku

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps


    GIFS GIFS WOOOH.
    Hmmm hoe bedoel je dit zijn alleen maar gifs van mijn ships?





    Rechtsboven: Owari no Seraph
    Linksboven: Haikyuu!!
    Rechtsonder: Aldnoah.Zero
    Linksonder: Tokyo Ghoul


    Uhm, I'm sorry about the Tokyo Ghoul GIF. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 16:34 ]

    Goed goed goed goeeeeed, wie is je favoriete personage in de geweldige manga en anime Owari no Seraph? *^* (fuck, maar zes opties... Shiho, Mitsuba, minna, excusez-moi... Will include Krul because she's a freaking Queen, zowel letterlijk als figuurli

    31.3% (5 stemmen)
     
    Yuuichirou Hyakuya

    37.5% (6 stemmen)
     
    Mikaela Hyakuya

    18.8% (3 stemmen)
     
    Shinoa Hiiragi

    6.3% (1 stem)
     
    Yoichi Saotome

    0.0% (0 stemmen)
     
    Guren Ichinose

    6.3% (1 stem)
     
    Krul Tepes


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tragically schreef:
    Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering van Owari no Seraph uitkomt? Of wanneer ik hem ongeveer kan kijken met Sub? ^^

    Ja, ik heb hem in één keer gekeken en toen waren de afleveringen opeens al op :(
    I just love it :3
    Ik hoop alleen wel dat als Mika en Yu elkaar weer zien voor het eerst, dat Yu hem niet vermoord, omdat hij denkt dat het weer een demon is of zo iets dergelijks dat mindtricks met hem speelt. Of dat iemand uit zijn team het doet. D: Ik ben eigenlijk wel ontzettend benieuwd naar wat er zal gebeuren als ze elkaar voor het eerst weer zien na zo lang.


    En het beste van allemaal is, er komt een seizoen 2 hiervan :3 Ik zag het al klaar staan op Hummingbird. ^^ Will air from 1 Oct 2015 to 1 Dec 2015 ;3 I can't wait! Dat betekend dat er ook zeker een aflevering rond mijn verjaardag uit komt woop ^^


    Yep, I know! Zaterdagavond. Als ik goed kan tellen tussen 17:00-18:00 (hier namelijk tussen 0:00 en 1:00, maar ik zit in Japan XD).

    En sorry, ik ga niet reageren op je spoiler want ik ben bang dat ik jóú dan ga spoileren, hahaha. XD
    En yup yup tweede seizoen in herfstseizoen. *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Yep, I know! Zaterdagavond. Als ik goed kan tellen tussen 17:00-18:00 (hier namelijk tussen 0:00 en 1:00, maar ik zit in Japan XD).

    En sorry, ik ga niet reageren op je spoiler want ik ben bang dat ik jóú dan ga spoileren, hahaha. XD
    En yup yup tweede seizoen in herfstseizoen. *^*

    Thank you :3 Ik kijk hem wel 's avonds. ^^ Wat gaaf dat je in Japan zit! (sorry, ik lees niet alles door dat er gepost wordt). Lijkt me echt geweldig om daar te zijn (al kan ik zelf geen Japans, lijkt me wel echt leuk).

    Geeft niet hoor, ik begrijp het. ^^ Ik lees de Manga's niet, dus ik snap dat degene die dat wel doen veel meer weten dan ik. :3
    Ik ga weer even iets onder de spoiler zetten.
    Echt ik hou nu al van Yu en Mika en ik ship ze nu al. _O_ Het enige wat ik echt even van zat te kijken was in de eerste aflevering dat Mika's arm er gewoon afgerukt werd. Echt ik zat daar van; "Nooo! Not Mika!" En Yu die hem mee wilde nemen, maar het ging niet wat hij was er niet sterk genoeg voor, echt mijn hart brak gewoon. Met die meisjes vond ik ook wel zielig, maar met Mika helemaal.
    Dat blonde meisje in Yu's team (sorry, ik weet haar naam even niet meer), vind ik om de één of andere reden best wel vervelend (niet echt storend, maar ze zeker niet mijn favoriete karakter). Dan vind ik Shiona (? sorry als de spelling fout is) dat meisje met het paarsachtige haar veel leuker, ook hoe ze met Yu en zo omgaat. ^^

    Yes! Ik ben blij dat ze het dan toch redelijk snel na elkaar doen en er geen jaar of langer tussen zit. ^^

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 13:56 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering van Owari no Seraph uitkomt? Of wanneer ik hem ongeveer kan kijken met Sub? ^^

    Ja, ik heb hem in één keer gekeken en toen waren de afleveringen opeens al op :(
    I just love it :3
    Ik hoop alleen wel dat als Mika en Yu elkaar weer zien voor het eerst, dat Yu hem niet vermoord, omdat hij denkt dat het weer een demon is of zo iets dergelijks dat mindtricks met hem speelt. Of dat iemand uit zijn team het doet. D: Ik ben eigenlijk wel ontzettend benieuwd naar wat er zal gebeuren als ze elkaar voor het eerst weer zien na zo lang.


    En het beste van allemaal is, er komt een seizoen 2 hiervan :3 Ik zag het al klaar staan op Hummingbird. ^^ Will air from 1 Oct 2015 to 1 Dec 2015 ;3 I can't wait! Dat betekend dat er ook zeker een aflevering rond mijn verjaardag uit komt woop ^^

    Yay nog een Owari no Seraph fan !!
    Het komt zaterdag avond uit inderdaad zal Dirkje al zei.
    Over je spoiler. In de manga zijn ze al verder en daar is dat stukje al verwerkt meer kan ik niks zeggen wat dan spoiler ik al te veel.
    Ik ben ook zo happy dat het tweede seizoen ook al zo snel uit komt !!


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Tragically schreef:
    (...)
    Thank you :3 Ik kijk hem wel 's avonds. ^^ Wat gaaf dat je in Japan zit! (sorry, ik lees niet alles door dat er gepost wordt). Lijkt me echt geweldig om daar te zijn (al kan ik zelf geen Japans, lijkt me wel echt leuk).

    Geeft niet hoor, ik begrijp het. ^^ Ik lees de Manga's niet, dus ik snap dat degene die dat wel doen veel meer weten dan ik. :3
    Ik ga weer even iets onder de spoiler zetten.
    Echt ik hou nu al van Yu en Mika en ik ship ze nu al. _O_ Het enige wat ik echt even van zat te kijken was in de eerste aflevering dat Mika's arm er gewoon afgerukt werd. Echt ik zat daar van; "Nooo! Not Mika!" En Yu die hem mee wilde nemen, maar het ging niet wat hij was er niet sterk genoeg voor, echt mijn hart brak gewoon. Met die meisjes vond ik ook wel zielig, maar met Mika helemaal.
    Dat blonde meisje in Yu's team (sorry, ik weet haar naam even niet meer), vind ik om de één of andere reden best wel vervelend (niet echt storend, maar ze zeker niet mijn favoriete karakter). Dan vind ik Shiona (? sorry als de spelling fout is) dat meisje met het paarsachtige haar veel leuker, ook hoe ze met Yu en zo omgaat. ^^

    Yes! Ik ben blij dat ze het dan toch redelijk snel na elkaar doen en er geen jaar of langer tussen zit. ^^


    Yup, het is ook echt heel erg awesome. ^^
    EN YAY JOIN THE MIKAYUU ARMY. *^* WE HEBBEN VEEL FEELS EN PIJN MAAR WEL CURRY. :"D wat ben ik toch grappig
    Blonde meisje is Misuba, paarsharig meisje is Shinoa. c: Ik hou van ze beiden. Ik ship ze. XD Maar Shinoa is echt, ik hou van haar, zoveel, echt. Ik heb ook niks tegen Mitsuba verder, maar ik kan wel begrijpen als je haar licht vervelend vindt.
    Wat vind je van Yoichi? :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Ellen, op Bloody Mary na *kijkt voor de zekerheid*.... Nope volgens mij niet.. Maar die andere wtee lees ik wel. Alleen blijkbaar is Servamp bij mijn bookmarks verdwenen, dus ik denk dat ik 1 of 2 chapters er nog van bij moet lezen.. en van DICE moet ik er nog heel veel bij lezen :') Ergens update hij echt gewoon zo vaak en snel o-o Heb t/m 35 gelezen :')
    Maar aangezien je die lees ;o lees jij ook toevallig 1 van de volgende: Flow (niet bij gelezen tho), Crepescule of Black Haze?
    Oh oh! of Aletheia? (Die heeft al een tijd niet geupdate tho.. althans niet op mangafox)


    @Shirley, Deep love wil ik nog zien ;o. Ik heb de manga ervan gelezen en ik heb best wel erg gejankt o-o.. Ook om de manga's die daarna kwamen.
    Ik ga straks denk ik L-DK kijken ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Akari schreef:
    (...)
    Yay nog een Owari no Seraph fan !!
    Het komt zaterdag avond uit inderdaad zal Dirkje al zei.
    Over je spoiler. In de manga zijn ze al verder en daar is dat stukje al verwerkt meer kan ik niks zeggen wat dan spoiler ik al te veel.
    Ik ben ook zo happy dat het tweede seizoen ook al zo snel uit komt !!


    Yaay :3 Hij is ook te goed om niet leuk te vinden ^^
    Ik kan amper wachten hihi :3
    Misschien moet ik maar eens beginnen met Manga's te lezen dan, maar ik heb al een redelijk dure hobby, dus als ik er ook nog Manga's bij wil gaan kopen, dat komt niet echt goed uit :x -ik weet al zeker dat als ik daar eenmaal aan begin, dat ik ze ook echt wil hebben zodat ik ze kan lezen wanneer ik wil-.
    Ja ik ook. ^^ Want ik ben nog al ongeduldig op dat gebied, ik kijk het liefste alles achter elkaar :3 Haha, ik heb eigenlijk nauwelijks geduld haha. ^^ Ik ben veel te nieuwsgierig wat er in het volgende deel gaat gebeuren en zeker als ze op een clifhanger ofzo gaan eindigen. :3

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Yup, het is ook echt heel erg awesome. ^^
    EN YAY JOIN THE MIKAYUU ARMY. *^* WE HEBBEN VEEL FEELS EN PIJN MAAR WEL CURRY. :"D wat ben ik toch grappig
    Blonde meisje is Misuba, paarsharig meisje is Shinoa. c: Ik hou van ze beiden. Ik ship ze. XD Maar Shinoa is echt, ik hou van haar, zoveel, echt. Ik heb ook niks tegen Mitsuba verder, maar ik kan wel begrijpen als je haar licht vervelend vindt.
    Wat vind je van Yoichi? :3

    Haha, ik vind het wel droog :3 Ik ben gewoon gemeen, dat ik dit leuk vind.
    Ik ben zelf niet zo voor meisje x meisje, maar ik kijk iemand die dit wel leuk vind er absoluut niet anders voor aan hoor. -wauw ik hoop echt dat het niet fout over komt of homofoob ofzo maar ik kijk dat liever niet, dat is alles, als het wel echt er in voor gaat komen, oke dan is het nog geen ramp, maar ik kijk het liever niet dan wel, zeker als het ook heel gedetailleerd er in voorkomt.-. Ik vind haar echt awesome, Shinoa :3 Ik weet niet precies waarom, maar ik vind haar karakter gewoon ontzettend goed neergezet. ^^ -En dat heb ik niet zo gauw bij vrouwelijke rollen.-
    Oh ik vind hem eigenlijk best wel schattig ^^ Wat vind jij van hem? :3
    Dat is toch dat jongetje dat door iedereen als een watje bestempeld wordt, omdat hij liever geen ruzie maakt (dat jongetje dat onder het bed verstopt was door zijn zus?) Of haal ik hem door de war met die jongen waarvan zijn zus ziek is?
    Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik van Krul en haar handlanger moet vinden, maar goed ik volg de manga ook niet, dus ik weet nog niet zo veel over haar. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Yuuichirou schreef:
    Woaaaah dat mocht ook wel na die cliffhanger! Ik was geen enórme fan van NGNL, maar ik vond het wel heel leuk om te kijken. :3

    Jajajaja, ik ben met Diamond no Ace begonnen mensen, ik duik weer even de hel van sport anime in. >< Alles is nu al pijnlijk okay, hoe hard heel die sfeer is daar op die school echt. ;w; En ik wil roze harig fluffy chibi met Kaneki's stem knuffelen, hij is denk ik mijn favoriet tot nu toe. En mr. rival doet me aan Kageyama denken maar dan met Haru's stem, idk. En ik ship Miyuki en Sawamura en Sawamura en mr. rival vechten zo duidelijk om hem het is zo leuk I'm gonna die. voor de rest wacht ik op Kensho Ono, wanneer kom je? *^*
    Goed, nu ga ik weer verder kijken. ;D
    Ik heb Ghost Hound eigenlijk nog niet afgezien, maar meh. ;w;


    WELCOME IN HELL MOTHERFU- sorry mijn moeder heeft me echt netjes opgevoed. Ik zweer het. :")Ik kan mijn taalgebruik echt niet verbeteren. :")
    En yes, Daiya is qua school systeem echt verschrikkelijk. Maar je bent nog niet eens in het ergste deel. :'D *Kijkt naar een bepaald karakter.* Yes, nog lang niet bij het ergste deel. *Slaat deken over zich heen en gaat huilen over alle shit die er gaande is in Daiya* Harucchi *^* That guy is one cutie. Nou ja in het algemeen. ;') He can be scarry as a biscuit. Nailed that one Trouwens je favoriet wordt Raichi. I already know it. Raichi en Mei zijn mijn faves en ik kan niet tussen hun kiezen. of PLOTTWIST: Je favoriet wordt Carlos. *^* Sorry ik maak grappen die je pas over 40 episodes zal snappen ofzo. :D
    Mr. Rival? You mean Furuya? :'D Dit is de beste bijnaam die ik ooit voor hem heb gehoord. :'D Zelf vind ik niet echt dat hij lijkt op Kageyama. Maar ik weet dat ik in het begin hetzelfde dacht. Maar van hoe ik hem toen zag en nu zie is veel veranderd. en ik weet niet eens in de goeie of slechte weg XD Maar inderdaad. Hoe ze over Miyuki vechten is inderdaad geweldig. maar ze vechten om zoveel dingen. +Ze moeten blij zijn dat Mei niet bij hun op school zit. :'D Dan is er een wereld oorlog.
    AND YES WELCOME IN MIYUSAWA HELL. I knew you would ship them. :3 THEY ARE PERFECT FOR EACH OTHER. Maar dat zeg ik over elke ship die ik ship.
    Wacht tot episode 31 en je krijgt hem Didi. Nou je moet hem wel delen met mij maar oké... >:3
    Bij welke episode ben je nu?

    Blijkbaar had ik dit niet gepost nou ja hoef ik niet twee berichten aan te maken
    OT: De Hyakuya ging zijn wederhelft zoeken om zich vervolgens te herenigen en om daarna samen weg te lopen. Dat gaat dus een maandje op vakantie. In de tussentijd:
    Hyakuya -> Hunt. IK BELOOF DAT HIJ TERUG KOMT. Maar ik kon deze niet laten liggen. Maar dat komt grotendeels omdat ik hoop heb in een ship. :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Shuuya schreef:
    @Ellen, op Bloody Mary na *kijkt voor de zekerheid*.... Nope volgens mij niet.. Maar die andere wtee lees ik wel. Alleen blijkbaar is Servamp bij mijn bookmarks verdwenen, dus ik denk dat ik 1 of 2 chapters er nog van bij moet lezen.. en van DICE moet ik er nog heel veel bij lezen :') Ergens update hij echt gewoon zo vaak en snel o-o Heb t/m 35 gelezen :')
    Maar aangezien je die lees ;o lees jij ook toevallig 1 van de volgende: Flow (niet bij gelezen tho), Crepescule of Black Haze?
    Oh oh! of Aletheia? (Die heeft al een tijd niet geupdate tho.. althans niet op mangafox)




    Die heb ik al bijgelezen, oh met Dice ben ik al met chapter 79 het is te spannend. De drie andere manga ken ik nog niet. Ik lees nu ook doulou dalu novel. Alleen Servamp loopt erg achter op de duitse manga.
    Wel jammer het is echt een awsome verhaal.


    Vampire + Servant = Servamp

    Tragically schreef:
    (...)
    Haha, ik vind het wel droog :3 Ik ben gewoon gemeen, dat ik dit leuk vind.
    Ik ben zelf niet zo voor meisje x meisje, maar ik kijk iemand die dit wel leuk vind er absoluut niet anders voor aan hoor. -wauw ik hoop echt dat het niet fout over komt of homofoob ofzo maar ik kijk dat liever niet, dat is alles, als het wel echt er in voor gaat komen, oke dan is het nog geen ramp, maar ik kijk het liever niet dan wel, zeker als het ook heel gedetailleerd er in voorkomt.-. Ik vind haar echt awesome, Shinoa :3 Ik weet niet precies waarom, maar ik vind haar karakter gewoon ontzettend goed neergezet. ^^ -En dat heb ik niet zo gauw bij vrouwelijke rollen.-
    Oh ik vind hem eigenlijk best wel schattig ^^ Wat vind jij van hem? :3
    Dat is toch dat jongetje dat door iedereen als een watje bestempeld wordt, omdat hij liever geen ruzie maakt (dat jongetje dat onder het bed verstopt was door zijn zus?) Of haal ik hem door de war met die jongen waarvan zijn zus ziek is?
    Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik van Krul en haar handlanger moet vinden, maar goed ik volg de manga ook niet, dus ik weet nog niet zo veel over haar. ^^


    XD Dit is voor het eerst in heel mijn leven dat ik twee meisjes ship, tbh. :') En je komt niet verkeerd over hoor. ^^ Ik ben er zelf ook normaal niet zo heel erg voor, hahaha. Ik zou bijvoorbeeld nooit een shoujo ai of yuri gaan kijken, want dat interesseert me gewoon niet.
    Yush, dat is Yoichi inderdaad. He's such a cutie. *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hunt schreef:
    (...)

    WELCOME IN HELL MOTHERFU- sorry mijn moeder heeft me echt netjes opgevoed. Ik zweer het. :")Ik kan mijn taalgebruik echt niet verbeteren. :")
    En yes, Daiya is qua school systeem echt verschrikkelijk. Maar je bent nog niet eens in het ergste deel. :'D *Kijkt naar een bepaald karakter.* Yes, nog lang niet bij het ergste deel. *Slaat deken over zich heen en gaat huilen over alle shit die er gaande is in Daiya* Harucchi *^* That guy is one cutie. Nou ja in het algemeen. ;') He can be scarry as a biscuit. Nailed that one Trouwens je favoriet wordt Raichi. I already know it. Raichi en Mei zijn mijn faves en ik kan niet tussen hun kiezen. of PLOTTWIST: Je favoriet wordt Carlos. *^* Sorry ik maak grappen die je pas over 40 episodes zal snappen ofzo. :D
    Mr. Rival? You mean Furuya? :'D Dit is de beste bijnaam die ik ooit voor hem heb gehoord. :'D Zelf vind ik niet echt dat hij lijkt op Kageyama. Maar ik weet dat ik in het begin hetzelfde dacht. Maar van hoe ik hem toen zag en nu zie is veel veranderd. en ik weet niet eens in de goeie of slechte weg XD Maar inderdaad. Hoe ze over Miyuki vechten is inderdaad geweldig. maar ze vechten om zoveel dingen. +Ze moeten blij zijn dat Mei niet bij hun op school zit. :'D Dan is er een wereld oorlog.
    AND YES WELCOME IN MIYUSAWA HELL. I knew you would ship them. :3 THEY ARE PERFECT FOR EACH OTHER. Maar dat zeg ik over elke ship die ik ship.
    Wacht tot episode 31 en je krijgt hem Didi. Nou je moet hem wel delen met mij maar oké... >:3
    Bij welke episode ben je nu?

    Blijkbaar had ik dit niet gepost nou ja hoef ik niet twee berichten aan te maken
    OT: De Hyakuya ging zijn wederhelft zoeken om zich vervolgens te herenigen en om daarna samen weg te lopen. Dat gaat dus een maandje op vakantie. In de tussentijd:
    Hyakuya -> Hunt. IK BELOOF DAT HIJ TERUG KOMT. Maar ik kon deze niet laten liggen. Maar dat komt grotendeels omdat ik hoop heb in een ship. :')


    Ik kan wel tegen je taalgebruik hoor. XD Ik probeer me zelf vaak ook in te houden, maar meh. Je maakt me bang weetje. Ik was na die eerste paar eps al in shock over dat systeem. En je gooit met namen die ik niet ken en nu voel ik me heel vreemd alsof jij me beter kent dan ik mezelf. XD Ik ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen over die favo's. :'D
    Yeah, yeah, mr. Rival is Furuya. Inmiddels ken ik zijn naam wel, maar toen nog niet. Dus dan krijgen ze bijnamen. En dan krijg je zulke dingen. :'D Hij is ook niet echt een Kageyama, maar gewoon, hoe hij eruit zag en hoe hij af en toe doet, idk, maar hij deed me op het eerste gezicht gewoon heel erg aan Kageyama denken, idk. En nu ben ik zo benieuwd naar Mei help. XD En Raichi. En die Carlos dude. Nou ik moet sneller kijken. x] Ik ben nu bij episode... 14? Okay even verdubbelen en dan drie erbij en ik ben bij Kensho. x] Oh gosh, Kensho is Raichi. Dit gaat geweldig. XD Ja, ik moet snel weer verder kijken. En namen leren. In mijn hoofd heet Sawamura ook gewoon Daichi, wat nergens op slaat, maar Haikyuu. XD EIJUN HIJ HEET EIJUN. *stampt in hoofd*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    XD Dit is voor het eerst in heel mijn leven dat ik twee meisjes ship, tbh. :') En je komt niet verkeerd over hoor. ^^ Ik ben er zelf ook normaal niet zo heel erg voor, hahaha. Ik zou bijvoorbeeld nooit een shoujo ai of yuri gaan kijken, want dat interesseert me gewoon niet.
    Yush, dat is Yoichi inderdaad. He's such a cutie. *^*


    Haha you are on the right track :D
    Soon you will watch shoujo ai, don't say never.
    You know what happend with the sport anime's :d
    First you ship two girls, than you watch shoujo ai and than you will watch YURI!! :D
    *Hououin Kyouma laugh*
    Victory will be mine :)

    Hehehe sorry, hier moest ik even op reageren xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb zojuist de drie mangavolumes van The Infernal Devices gekocht. I'm a huuuuge fan of this series! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik heb zojuist de drie mangavolumes van The Infernal Devices gekocht. I'm a huuuuge fan of this series! :'D


    Zo awesum dat daar een manga van is gemaakt. @,@ Ik moet echt die boeken gaan lezen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Zo awesum dat daar een manga van is gemaakt. @,@ Ik moet echt die boeken gaan lezen.


    DOE. Je wordt verliefd. Echt. Ik heb nog nooit zulke goede personages in een boek gehad. Het voelde alsof ze ECHT tot leven kwamen. Nog meer dan met Harry Potter (wow. Zeg ik dat echt? Jup. Ik zeg het echt). Harry Potter blijft wel altijd nummer één hoor, maar serieus. Zo goed is deze trilogie dus. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    XD Dit is voor het eerst in heel mijn leven dat ik twee meisjes ship, tbh. :') En je komt niet verkeerd over hoor. ^^ Ik ben er zelf ook normaal niet zo heel erg voor, hahaha. Ik zou bijvoorbeeld nooit een shoujo ai of yuri gaan kijken, want dat interesseert me gewoon niet.
    Yush, dat is Yoichi inderdaad. He's such a cutie. *^*

    Yeah, lol stiekem wil ik in zijn wangetjes knijpen haha. Hij is zo schattig :3
    Ik kan amper wachten op de nieuwe aflevering. Gelukkig komt hij morgen uit ^^

    Ik kijk op het moment trouwens : Yamato Nadeshiko Shichi Henge. Toen ik de eerste aflevering zag moest ik even wennen aan de manier waarop het getekend was, maar ik vind het eigenlijk best wel grappig.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 1:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.