• Woooooh topic 35 alweer! *^* Het vorige topic had geen poll, maar ik hou van polls dus ik gooi er gewoon weer één in. Laten we totaal niet voorspelbaar mijn huidige obsessie als onderwerp nemen. Volgens mij kijken de meeste mensen Owari no Seraph, dus dat komt mooi uit, hehe. :3

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Sugawara (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Hunt (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- SleepyAsh (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen Kumikyoku

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps


    GIFS GIFS WOOOH.
    Hmmm hoe bedoel je dit zijn alleen maar gifs van mijn ships?





    Rechtsboven: Owari no Seraph
    Linksboven: Haikyuu!!
    Rechtsonder: Aldnoah.Zero
    Linksonder: Tokyo Ghoul


    Uhm, I'm sorry about the Tokyo Ghoul GIF. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 16:34 ]

    Goed goed goed goeeeeed, wie is je favoriete personage in de geweldige manga en anime Owari no Seraph? *^* (fuck, maar zes opties... Shiho, Mitsuba, minna, excusez-moi... Will include Krul because she's a freaking Queen, zowel letterlijk als figuurli

    31.3% (5 stemmen)
     
    Yuuichirou Hyakuya

    37.5% (6 stemmen)
     
    Mikaela Hyakuya

    18.8% (3 stemmen)
     
    Shinoa Hiiragi

    6.3% (1 stem)
     
    Yoichi Saotome

    0.0% (0 stemmen)
     
    Guren Ichinose

    6.3% (1 stem)
     
    Krul Tepes


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, en aanraders?! *^*
    *stalkt je lijsten even snel*
    Wait, je houdt het niet bij, of wel? XD

    In ieder geval, heb je Tegami Bachi al gezien? Ik houuu van die anime namelijk. ;w;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Oh ja, of course, maar ik vind het zowel goed als leuk. ^^ Toegegeven, het is lang niet zo goed als Pandora Hearts of Tsubasa Chronicles, maar het is zeker niet slecht.

    Wat betreft te eerste aflevering, ik denk niet zozeer dat het doel daar was om emotioneel te worden om de kinderen die doodgingen. Het doel was puur om het verleden van Yuu (en Mika) te laten zien. Het was om de band tussen Yuu en Mika te laten zien, en, het belangrijkste; het karakter van zowel Yuu als Mika neerzetten. Yuu: hoe hij later wordt, zijn wens voor wraak en dat dat zijn enige reden om te leven is, te verklaren. Zijn wantrouwen en tegelijkertijd hunkering naar het hebben van een familie. Mika: ook om hoe hij later wordt te verklaren; zijn eindeloze haat voor zichzelf om de fout die hij toen heeft gemaakt, die zijn hele familie het leven heeft gekost, en daarmee ook zijn wens om het laatste familielid wat over is, Yuu, koste wat kost te beschermen, omdat hij die fout nooit meer opnieuw kan maken.
    Dat het niet zo choquerend was voor jou (en meerdere mensen) kan ik enigszins begrijpen, al kan ik niet zeggen dat ik het daarmee eens ben, aangezien ik er zelf wel emotioneel door werd. :') Maar al met al was dat het doel gewoon niet, denk ik. Meer een ding wat er (mogelijk, afhankelijk van de kijker) bijkomt.
    En om deze reden vond ik de eerste episode heel erg goed, omdat dit doel gewoon heel goed is bereikt. Ik vind echt niet dat je kan zeggen dat die kinderen vermoord werden puur voor het shock effect, want dat was echt niet wat er aan de hand was.
    Dat die timeskip snel was, okay, mee eens, maar ik vind niet dat Yuu's reactie niet geschreven is. Je zag wel degelijk wat er gebeurde. Yuu ging met Guren en de anderen mee zonder nadenken. Wat logisch is, want hij is net zijn hele familie verloren. Iemand steekt zijn hand naar je uit, en natuurlijk pak je die dan aan. Je hebt niets over, je bent alleen, bang en in de war.

    Hmm, ik krijg ook het idee dat je nu zegt dat er geen vraagtekens en onderliggende verborgen dingen zijn, maar dat is totaal niet waar. Ze zijn daar nog niet heel erg aan toegekomen in dit seizoen, maar in de laatste paar episodes zijn zeker wel dingen aangekaart die niet of nauwelijks worden uitgelegd en waar een hele hoop achter zit. Noem maar Yuu's out of control creepy vorm - dat is niet uitgelegd, en ja, daar zit heel wat achter waar je over kunt speculeren en nadenken. Dan heb je ook nog het zwart/wit goed/kwaad idee. Owari no Seraph gaat hier volledig tegenin en laat zien dat er geen goed/kwaad is en je de vampiers en mensen daar niet in kunt indelen. Ja, op het begin waren enkel de vampiers de kwaden, maar als je goed hebt gekeken, merk je wel dat ze beginnen te laten zien dat de mensen ook niet zo goed zijn als ze zelf denken/hopen/et cetera. En Yuu? Wat is Yuu's rol hierin? Is hij vampier, mens, of iets heel anders? En Mika, die zowel vampiers als mensen haat? Dat zijn een hoop dingen die niet gezegd worden maar wel aangehaald worden en 'achter' de dialogen liggen. Dus ik ben het er ook niet mee eens dat alles wordt uitgelegd in de dialogen en ik ben het er al helemaal niet mee eens dat het wordt voorgekauwd.


    Ik denk eerlijk gezegd wel dat het shock-effect te bedoeling was. Heb je dat doel zelf bedacht of heb je dat misschien ergens gelezen? Ik vind wel dat Yu's reactie niet wordt beschreven, ik heb niks gezegd over het Guren gedoe, wie de slechteriken zijn enz. En je hoeft heus niet een paar dingen op te noemen die wél goed zijn, want ik probeerde ook te zeggen dat er best wel wat goeie dingen in zaten. Er zijn alleen wat aanmerkingen en als ze gewoon wat meer aandacht aan alles hadden besteed dan had de serie veel beter kunnen zijn. Als je let op de dialogen zie je dat er een heleboel wordt voorgekauwd, natuurlijk niet ALLES, maar gewoon te veel naar mijn smaak. En ik blijf het gevoel hebben dat de schrijvers graag het 'moeilijke' schrijfwerk blijven ontwijken.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 16:57 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Samantha ik zag dat je aan raders zocht. Ik kijk sowieso geen Hentei dus no worries
    (huil)= Drama (H) = romance (lol) = comedy :$= Ecchi/fanservice :Y)= actie (nerd) = game
    (K)= yaoi/Yuri/shoujo ai / shounen ai.
    Hier een lijstje:
    Accel world :Y) (nerd)
    Akuma no Riddle :Y) (K)
    Angel beats (huil)
    Anohana (huil)
    Ao haru ride (H)
    Clannad(After Story) (huil) (H)
    Fruit basket (huil) (H) (lol)
    Gekkan Shoujo Nozaki-kun (lol)
    H2O: Footprints in the sand (huil) (H)
    Itazura na Kiss (H) (lol)
    Karin (H) (lol) :$
    Kimi ni Todoke (H)
    Little busters (lol) (huil)
    Lovely Complex (lol) (H)
    Nagi no Asukara (H) (huil)
    Ouran high school host club (H) ( lol) beetje (K)
    Oreimo (lol) :$ (H)
    Owari no Seraph :Y) (huil) beetje ship (K)
    Selector Infected WIXOSS (nerd) (huil)
    Sword art online(II) :Y) (nerd) (H)
    Toradora (H) (lol)
    Yuru Yuri (lol) (K)
    Zero no Tsukaima (H) (lol)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 17:06 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Sugawara schreef:
    (...)

    Ik denk eerlijk gezegd wel dat het shock-effect te bedoeling was. Heb je dat doel zelf bedacht of heb je dat misschien ergens gelezen? Ik vind wel dat Yu's reactie niet wordt beschreven, ik heb niks gezegd over het Guren gedoe, wie de slechteriken zijn enz. En je hoeft heus niet een paar dingen op te noemen die wél goed zijn, want ik probeerde ook te zeggen dat er best wel wat goeie dingen in zaten. Er zijn alleen wat aanmerkingen en als ze gewoon wat meer aandacht aan alles hadden besteed dan had de serie veel beter kunnen zijn. Als je let op de dialogen zie je dat er een heleboel wordt voorgekauwd, natuurlijk niet ALLES, maar gewoon te veel naar mijn smaak. En ik blijf het gevoel hebben dat de schrijvers graag het 'moeilijke' schrijfwerk blijven ontwijken.


    Nou, ik denk dat dus niet. x] En dat is niet zozeer zelf bedacht, maar ook niet ergens gelezen, nee. Dat is gewoon de conclusie die ik er uitgetrokken heb en ik ben er vrij zeker van dat dat het doel was, eigenlijk. Dus daar blijf ik ook bij.
    Ik probeer niet ándere dingen op te noemen die goed zijn, ik reageer puur op jouw aanmerkingen, omdat ik ze gewoon niet zo goed/logisch vind. Maar ieder zijn eigen mening, het maakt allemaal niet uit. Ik vond het goed, jij vond dat het beter kon, that's all. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Nou, ik denk dat dus niet. x] En dat is niet zozeer zelf bedacht, maar ook niet ergens gelezen, nee. Dat is gewoon de conclusie die ik er uitgetrokken heb en ik ben er vrij zeker van dat dat het doel was, eigenlijk. Dus daar blijf ik ook bij.
    Ik probeer niet ándere dingen op te noemen die goed zijn, ik reageer puur op jouw aanmerkingen, omdat ik ze gewoon niet zo goed/logisch vind. Maar ieder zijn eigen mening, het maakt allemaal niet uit. Ik vond het goed, jij vond dat het beter kon, that's all. ^^


    Mag ik weten wat het goed-slecht gebeuren te maken had met mijn voorbeelden? ^^ Ik vraag me af of je alles wat ik op Owari aan te merken heb 'onzin' vindt. Zoals je al zegt dat 'er veel betere series zijn, zoals ...' Waarom is dat, als je toch niet echt iets op Owari aan te merken hebt? Ik vind enkel dat het beter kon, vind jij dat dan absoluut niet?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 17:34 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Vond op weheartit deze Owari no Seraph gif weet niet precies waar ze van zijn maar wel grappig als die echt zal gebeuren in de serie of aangepast werd xD. Misschien komt het uit de OVA of fan gemaakt.




    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 17:51 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Sugawara schreef:
    (...)

    Mag ik weten wat het goed-slecht gebeuren te maken had met mijn voorbeelden? ^^ Ik vraag me af of je alles wat ik op Owari aan te merken heb 'onzin' vindt. Zoals je al zegt dat 'er veel betere series zijn, zoals ...' Waarom is dat, als je toch niet echt iets op Owari aan te merken hebt? Ik vind enkel dat het beter kon, vind jij dat dan absoluut niet?


    Dat ging over dat je zei dat alles heel erg voorgekauwd is en wordt uitgelegd in de dialogen.
    En ik vind dat er beter series dan Owari no Seraph zijn, omdat die nóg veel dieper gaan en een ingewikkeldere wereld dan Owari hebben. Ik kan het ook eigenlijk niet goed vergelijken, omdat die twee series die ik opnoemde allebei afgelopen zijn, en Owari is pas bij chapter 34, en daarom nog niet zo diep heeft kunnen gaan. Misschien gaat het dat wel doen, misschien ook niet, dat weet ik niet.
    Of het beter kan? Nou ja, eigenlijk alles kan altijd beter natuurlijk, maar op dit moment vind ik niet dat er dingen uitspringen die Owari écht beter had kunnen doen. Alleen de fillers met Shinoa en Yuu die gescheiden waren van de rest van de groep en iemand naar de ehbo dinges moesten slepen waren van mij niet zo nodig geweest, dus dat hadden ze wat mij betreft wel mogen skippen. Maar voor de rest ben ik heel blij met hoe de anime eruit is gekomen. (: Ik vind de voice actors heeeeel erg goed, één van de allerbeste punten zelfs, de muziek is goed, de animatie ook, al was die in sommige episodes (ergens één van de eersten, ik weet niet meer precies welke) helaas wat minder. Het plot, is gewoon nog niet zo diep, omdat het echt in zijn beginfase is. Daarom denk ik dat 12 episodes te weinig was voor een eerste seizoen, en de 12 episodes van het volgende seizoen ook te weinig gaan zijn. Daarom ben ik bang dat de diepte die het heeft, er misschien niet duidelijk genoeg in gaat komen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Akari schreef:
    Vond op weheartit deze Owari no Seraph gif weet niet precies waar ze van zijn maar wel grappig als die echt zal gebeuren in de serie of aangepast werd xD. Misschien komt het uit de OVA of fan gemaakt.






    Dit is van een OVA die nog gaat uitkomen. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Dat ging over dat je zei dat alles heel erg voorgekauwd is en wordt uitgelegd in de dialogen.
    En ik vind dat er beter series dan Owari no Seraph zijn, omdat die nóg veel dieper gaan en een ingewikkeldere wereld dan Owari hebben. Ik kan het ook eigenlijk niet goed vergelijken, omdat die twee series die ik opnoemde allebei afgelopen zijn, en Owari is pas bij chapter 34, en daarom nog niet zo diep heeft kunnen gaan. Misschien gaat het dat wel doen, misschien ook niet, dat weet ik niet.
    Of het beter kan? Nou ja, eigenlijk alles kan altijd beter natuurlijk, maar op dit moment vind ik niet dat er dingen uitspringen die Owari écht beter had kunnen doen. Alleen de fillers met Shinoa en Yuu die gescheiden waren van de rest van de groep en iemand naar de ehbo dinges moesten slepen waren van mij niet zo nodig geweest, dus dat hadden ze wat mij betreft wel mogen skippen. Maar voor de rest ben ik heel blij met hoe de anime eruit is gekomen. (: Ik vind de voice actors heeeeel erg goed, één van de allerbeste punten zelfs, de muziek is goed, de animatie ook, al was die in sommige episodes (ergens één van de eersten, ik weet niet meer precies welke) helaas wat minder. Het plot, is gewoon nog niet zo diep, omdat het echt in zijn beginfase is. Daarom denk ik dat 12 episodes te weinig was voor een eerste seizoen, en de 12 episodes van het volgende seizoen ook te weinig gaan zijn. Daarom ben ik bang dat de diepte die het heeft, er misschien niet duidelijk genoeg in gaat komen.


    Ik ben zelf ook erg benieuwd naar seizoen 2, ik blijf het zeker volgen. Ik hoop dat ze nog meer tijd en inzet in het volgende seizoen gaan steken. De VA's van dit seizoen waren erg goed! Het jammere aan 12 episodes is inderdaad dat er maar heel weinig tijd is om een plot goed te behandelen, ik als iemand die de manga niet heeft gelezen, kan alleen mijn mening vormen met de informatie van deze afgelopen 12 episodes en ik hoop dan maar ook dat de diepte die je noemt er goed in gaat komen. ^^

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 18:07 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Yonggook schreef:
    (...)
    Haha, maakt niet uit. Ik had mijn username en pf ook veranderd.
    Yes, I've seen that drama, but tbh: it was average. Ik heb er een tijdje over gedaan voor ik alle episodes door ben gekomen.
    Aan Pinnochio ben ik wel eens begonnen, maar toentertijd was ik eveneens bezig met een andere en ik haal snel dingen door elkaar, so I stopped. De eerste paar spraken me wel aan though.
    Waar gaat Deep Love over?

    *Pakt myanimelist er ff bij voor hulp bij het uitleggen*

    Deep Love gaat over een meisje genaamd Ayu. Ze is 17 jaar oud en ze geloof niet in de toekomst of in geluk dat haar kon brengen.
    Ze verkoopt haar lichaam aan andere mensen om zo toch haar bestaan te krijgen. Ze komt een oud vrouwtje tegen die haar inneemt (of hoe je dat ook noemt) en Ayu begint dingen te leren. Niet alleen door het oude vrouwtje maar ook door haar vriendin Reina, het hondje Pao en door de jongen Yoshiyuki.


    Akari schreef:
    @Syll : ik las dat je deep love hebt afgekeken de feels op het einde moet bjna weer huilen als ik er aan terug denk.
    @Yonggook: Bedankt voor aanraders ga ze eens opzoeken misschien zit er nog iets voor mij tussen. Zet ze is mijn ptw list.

    Ik heb net Show by Rock !! Af gerond zo kawaii en feels te gelijk de laatste Ep. Een idol,action,game anime. Punt:8


    Ik moet bekennen dat ik meer feels kreeg bij de manga dan bij de drama ;o.
    Maar ik vond de drama ook echt leuk en er kwamen aan het eind zeker tranen bij kijken!

    Trouwens is Show by Rock een aanrader? Ik heb hem er wel tussen staan, maar ik heb dit seizoen echt totaal geen enkel anime aangeraakt (alleen manga's en drama's)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Didi ik dacht al dat het van de Ova was.
    @Syll show by rock !! Vond ik persoonlijk erg leuk het een beetje een idol serie met wat action erin. Het aan te raden als je dat genre leuk vind ik heb er persoonlijk wel van genoten.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Jaaaa klopt, het is echt nog allemaal enorm veel opbouw. Pas vanaf episode 11 kreeg je een beetje een blik op waar het plot heengaat etc. :3
    Dus ja, wat ik net ook al zei in een spoiler tagg maar wat niet echt een spoiler is XD - ik ben vooral heel erg benieuwd wat ze nu in het tweede seizoen gaan doen, willen ze er echte een mooi einde aan maken...
    Want op dit moment is de manga echt volop bezig, maar nog lang niet aan het einde of zelfs op de helft enzo. Dus ja, ik hoop gewoon niet dat ze het verkloten in de anime. ;w;
    En same goes for me, ik heb de eerste episode inmiddels 4 of 5 keer gezien. XD


    Jaa, je ziet gewoon heel duidelijk dat deze serie nog wel opkomt, hoewel het ook al ontzettend veel heeft laten zien in deze eerste 12 episodes. Het bleef de hele tijd spannend en ze bouwen het wel mooi naar het eind toe dat je nieuwsgierig blijft, want vanaf episode 10/11 maken ze een mooie omwenteling naar de andere kant. Ik ben ook gewoon ontzettend nieuwsgierig naar het tweede seizoen waar ze de mensen wat meer gaan belichten met hun experimenten gok ik en die kant wil ik ook wel zien.

    De eerste episode blijft zo goed van owari. Ik snap ook niet goed dat mensen blijven denken dat het gaat om het shockeffect, want dat slaat niet ergens op. Dit is gewoon zo belangrijk plot punt en ze hadden het ook niet anders kunnen schrijven, want als deze scene wanneer heftig was, dan zou Yuu geen goede reden hebben om te vechten en zou hij wss ook nooit om Guren's voorstel ingaan. Want volgens mij is het niet gebruikelijk dat je zomaar op dat moment besluit om het vampire elimination squad te joinen. Ook zou dan de band met Mika heel anders zijn en dan valt gewoon weg hoe goed ze op elkaar zijn ingespeeld :) Want Yuu en Mika spelen echt goed op elkaar in :) Yup Yup Owari blijft gewoon een awesome anime ^^


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.




    Gif time, wauw lang niet meer gepost peeps.


    Vampire + Servant = Servamp

    Piyo piyo piyo
    Piyo piyo-chan
    No tamago yoroshiku desu ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @SleepyAsh kawaii gif en welcome back
    Lol gif time doorzetten !




    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise