• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men er op kan schaatsen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mon Topics.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    (doeg)


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    {MT.}


    She was always looking for more..

    [MT]


    I just caught the wave in your eyes

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date
    "Being awesome is hard — but someone has to do it."


          Ze houdt haar adem even in en ik denk bijna dat ik iets verkeerds doe – als ze op haar beurt dichter op mij gaat staan en ik betrap mezelf erop dat ik me opgelucht voel. Haar armen, die op mijn schouders lagen, verlegt ze en ze liggen nu rond mijn nek. Ik grijns even, dit moment mag wat mij betreft wel een 'op pauze worden gezet'. Haar blik verwijdert ze van de mijne en ze kijkt naar haar schoenen terwijl ik zie hoe haar wangen voor de geen idee hoeveelste keer rood kleuren, en persoonlijk vind ik het ontzettend mooi en lief. Misschien ook omdat het Kaya is, ze is nu eenmaal mooi en lief. De muziek blijft doorgaan en langzaam wiegen we mee met het ritme van de muziek, alsof we de enige zijn in deze ruimte, tenminste, zo voelt het voor mij. Kaya kijkt ondertussen nog steeds naar de grond en besluit daar verandering in te brengen. Voorzichtig verplaats ik mijn rechterhand van haar heup richting haar kin en til deze voorzichtig op zodat ze me kan aankijken. Haar knalblauwe kijkers boren zich in de mijne en subtiel bevochtig ik mijn lippen, die plots kurkdroog zijn. De drang om haar te kussen vult weer mijn gedachten en geïntrigeerd kijk ik haar eerst aan, voordat ik naar haar volle lippen kijk en weer terug naar haar ogen. Langzaam buig ik me naar voren en kantel mijn gezicht een tikkeltje. Mijn hart begint sneller te kloppen terwijl ik steeds dichter bij haar gezicht kom. Wanneer er enkele millimeters tussen onze neuzen de kus nog tegenhouden, wordt het moment verstoord door iemand die mijn naam roept. Geïrriteerd maar ergens ook dankbaar - ik had haar bijna gekust, handig Potter, 'vrienden, weet je nog?' – draai ik me in de richting van de stem op. Een goede vriend van me kijkt me grijnzend en veel betekenend aan en ik rol met mijn ogen. Hij weet dat ik Kaya leuk vind, maar hij heeft zojuist wel een moment verpest sukkel. Subtiel steek ik mijn middelvinger even naar hem op en deze beantwoordt hij nog even sarcastisch door een hartje te maken van zijn handen, klootzak. Ik wend me weer tot Kaya, onze gezichten zijn nog steeds enkel centimeters van elkaar verwijderd en ik kijk haar even droog aan.
    'Dus,' begin ik en probeer met een grijns de situatie een beetje te verbeteren.


    I just caught the wave in your eyes

    LORCAN CONNOR SCAMANDER
    Beater • Prefect • Near Rose
    "Flower Power."


          Terwijl ik naar de lucht staar, hoor ik gedempte voetstappen dichterbij komen.
    'Lorcan!' hoor ik de vrolijke stem van Rose en ik draai me onmiddellijk om met een enorme grijns op mijn gezicht geplakt. Voordat ik tijd heb om haar behoorlijk te begroeten, bespringt ze me zowaar en knuffelt me stevig.
    'Woah,' flap ik eruit en moet even mijn best doen mijn evenwicht te bewaren. Wanneer ik deze terug heb gevonden sla ik mijn armen stevig om haar tengere lichaam heen en draai een rondje met haar. Pas na een minuut of drie laat ik haar pas weer los en bekijk haar aandachtig, gewoon zoals een vriend, niet op een 'ik wil je jurk van je lichaam scheuren' manier – zo ben ik niet.
    'Je ziet er prachtig uit,' complimenteer ik haar en kijk haar glimlachend aan terwijl ik me bedenk dat ik de corsage nog moet omdoen.
    'Wacht, het is nog niet helemaal af,' grijns ik en vis het doosje uit mijn zak. Een beetje onhandig doe ik het 'ding' om haar pols en na wat gepruts kijk ik trots naar het resultaat.
    'Tada!' lach ik en kijk haar opgewonden aan. Dan pas valt me de tas op die ze draagt en haastig sjor ik het ding van haar schouder op en slinger hem om mijn eigen schouder terwijl ik mijn schaatsen in mijn rechterhand vasthoud. Mijn hand pakt voorzichtig de hare vast en mijn vingers verstrengel ik langzaam met de hare.
    'Ik heb er zin in,' fluister ik kijk haar glimlachend aan. 'Jij?' vraag ik en begin te lopen met haar richting het meer.


    I just caught the wave in your eyes

    MaxiIena schreef:
    MT


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is iedereen dood ofzo?
    omdat er al even niet. Gereageerd is, en we wat meer kunnen wanneer het feest aan de gang is en niet iedereen nog binnen moet komen, maken we bij deze een tijdsprong naar de avond van het bal, rond een uur of tien.


    take me back to the basics and the simple life

    MaxiIena schreef:
    Is iedereen dood ofzo?
    omdat er al even niet. Gereageerd is, en we wat meer kunnen wanneer het feest aan de gang is en niet iedereen nog binnen moet komen, maken we bij deze een tijdsprong naar de avond van het bal, rond een uur of tien.


    {Examens en werken}


    "Rebellion's are build on hope"

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

    Het lijkt in slowmotion te gebeuren. James leunt dichter naar me toe, en niet veel later zijn onze lippen nog maar enkele centimeters van elkaar verwijderd. Mijn hart gaat als een razende tekeer, en ik durf James niet eens in zijn ogen te kijken, wetende dat ik dat gevangen zal zijn door zijn blik. In plaats daarvan kijk ik naar zijn lippen, en net wanneer ik de mijne op zijne wil drukken, hoor ik James naam roepen. Door wie weet ik niet precies, maar ik weet wel dat mijn hoofd achteruit schiet, evenals die van James. Zijn grip op mij behoud hij, maar het liefste zou ik hier weg willen. Dit is awkward. Mijn wangen zijn zo rood als een tomaat en ik bijt op mijn lip, terwijl ik naar beneden kijk. God-ver-domme.


    • • •


    Met wat drinken in mijn hand kijk ik James aandachtig aan. Sinds one bijna-kus is het lichtelijk awkward, en ergens heb ik het gevoel dat hij ht helemaal niet van plan was, gezien hij helemaal niks er over heeft gezegd of het opnieuw heeft geprobeerd. Ik glimlach naar hem. We hebben een hele tijd al gedanst, zowel slow als op 'normale' muziek, en het was onderhand best warm geworden in de grote zaal.
    "Zullen we even naar buiten gaan? Het is hartstikke warm hier!" Vraag ik James, omdat ik wat afkoeling wel even kan gebruiken.


    take me back to the basics and the simple life

    (Ik denk persoonlijk dat het niet echt heel erg helpt als we de hele tijd voor spoelen. ;x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Xemerius schreef:
    (Ik denk persoonlijk dat het niet echt heel erg helpt als we de hele tijd voor spoelen. ;x)


    [ik had het in het praattopic al voorgesteld, en er was praktisch niemand echt tegen, mijn plan was om pas te skippen na drie dagen, want voor mijn gevoel zou er dan genoeg tijd zijn om nog even wat te schrijven, maar er is nu in ruim een week maar door een iemand gepost, and I don't want this to die.]


    take me back to the basics and the simple life

    MaxiIena schreef:
    (...)

    [ik had het in het praattopic al voorgesteld, en er was praktisch niemand echt tegen, mijn plan was om pas te skippen na drie dagen, want voor mijn gevoel zou er dan genoeg tijd zijn om nog even wat te schrijven, maar er is nu in ruim een week maar door een iemand gepost, and I don't want this to die.]


    (Dat is heel erg begrijpelijk, maar als toch niemand reageert.. :c)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."