• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men er op kan schaatsen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Xemerius schreef:
    (...)

    (Dat is heel erg begrijpelijk, maar als toch niemand reageert.. :c)


    [als toch niemand reageert kunnen degenen die wel reageren er misschien wat mee..]


    take me back to the basics and the simple life

    MaxiIena schreef:
    (...)

    [ik had het in het praattopic al voorgesteld, en er was praktisch niemand echt tegen, mijn plan was om pas te skippen na drie dagen, want voor mijn gevoel zou er dan genoeg tijd zijn om nog even wat te schrijven, maar er is nu in ruim een week maar door een iemand gepost, and I don't want this to die.]


    [hehe ik ben een trouwe poster, ik zal proberen met James te posten, anders wordt het morgen (:]


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    [hehe ik ben een trouwe poster, ik zal proberen met James te posten, anders wordt het morgen (:]


    c:


    take me back to the basics and the simple life

    [MT]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date
    "Being awesome is hard — but someone has to do it."


          We staan wat aan de kant, met wat drinken, redelijk awkward nadat ik had geprobeerd haar te kussen. Ik kijk even haar kant op en ze kijkt mij ook even aan en ze glimlacht zowaar, gelukkig ze is niet boos of iets dat ik het had geprobeerd.
    'Zullen we even naar buiten gaan? Het is hartstikke warm hier!' vraagt ze en kijkt me aan. Ik denk even na en knik dan.
    'Ja het is hier inderdaad nogal warm, laten we een luchtje scheppen,' ik glimlach even naar haar en sla mijn arm om haar middel terwijl ik met haar richting de uitgang van de Grote Zaal loop naar buiten. Het is al aardig donker buiten en de sterren staan al te schitteren aan de hemel terwijl de kleurrijke lichtjes die er zijn opgehangen een leuke sfeer geven aan het geheel. Ik kijk even Kaya's kant op en schraap mijn keel.
    'Ik hoop dat je – je een beetje vermaakt,' grijns ik en kan mezelf wel slaan, kan het nog stommer, Potter? Ik verberg die gedachten echter achter een grijns en kijk haar afwachtend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

    "Ja et is hier inderdaad nogal warm, laten we een lichtje scheppen" reageert James, waarna hij zijn arm om mijn middel slaat. Opnieuw bonkt mijn hart in mij keel, en krijg ik het niet voor elkaar om iets te zeggen. Samen lopen we naar buiten, en eenmaal de massieve deuren uit voel ik me een stuk beter. De koude lucht laat een aangenaam gevoel achter, en de muziek is nog steeds te horen. Een glimlach siert mijn gezicht hoewel dit nog altijd een lochtelijk ongemakkelijke situatie is.
    "Ik hoop dat je - je een beetje vermaakt." Zegt James met een grijns, terwijl hij me aankijkt. Mijn wangen worden onmiddelljk rood, en ik vervloek mezelf er voor duizendste keer om. Hopen dat hij niet merkt glimlach ik terug.
    "Hartstikke" antwoordt ik hem dan ook. Het is deels waar, want ik had gehoopt dat hij de 'poging' van neg nog af zou maken, ookal verwacht ik het niet. Niet weten wat ik moet doen bijt ik even op mijn lip, terwijl ik mijn blik via het meer naar de sterrenhemel, en naar James laat gaan.


    take me back to the basics and the simple life

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date

          Waarna ik zie dat ze glimlacht moet ik ook glimlachen.
    'Hartstikke,' antwoordt ze vervolgens en ik frons even, dat was een... bijzonder kort antwoord. Ik hoop dat ze het meent en het echt leuk vind nu, anders is dit wel het gênantste moment van mijn leven, afgezien van toen mijn ouders baby foto's lieten zien op mijn zestiende verjaardag, dat was nog net ietsje genanter. Geïntrigeerd zie ik hoe ze haar blik rond laat gaan, van het meer wat nu schittert door het laagje ijs dat erop ligt en hierdoor alle lichtjes mooi laat weerkaatsen. Naar de donkerblauwe hemel waaraan honderden sterren schitteren en dit hele geheel bijzonder.. romantisch maken. Vervolgens kijkt ze naar mij en ik kijk naar haar en zie hoe ze haar lip bijt waardoor ik even zucht en haar blijf aankijken terwijl ik voel hoe mijn lichaam in beweging komt. Ik draai me haar richting op en stap wat dichter op haar af en kijk haar onderzoekend aan voordat ik mijn hoofd een tikkeltje scheef houd en haar nogmaals in haar ogen aankijk. Mijn handen leg ik op haar heupen en trek haar nog iets dichterbij terwijl ik mijn lippen dichterbij die van haar breng. Nog even schiet er door mijn gedachten dat ik dit niet moet doen maar die gedachten verdwijnt meteen wanneer ik mijn lippen op die van haar druk met alle passie die ik in me heb.


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

    De tijd lijkt enkele seconden stil te staan. James stapt iets dichterbij me, en legt zijn handen op mijn heupen. Zijn aanraking lijkt te branden, maar geen pijn te doen. Zijn hoofd draait hij een stukje scheef, en zijn ogen hebben die van mij gevangen genomen. In trans kijk ik naar zijn ogen, die een prachtige chocolade-bruine kleur bevatten. Al sinds de eerste keer dat ik die ogen zag, wist ik dat James een goede vriend zou worden, en sinds ongeveer een jaar voel ik deels door die ogen meer dan vriendschap. Zijn lippen drukt hij op die van mij, en even weet ik niet meer wat ik moet doen als je iemand kust. Mijn armen lijken als verslapt langs mijn lichaam te hangen, mijn lichaam gevangen in zijn armen. Ik haal mijn mond van de zijne af, en kijk hem met grote ogen aan, om vervolgens te besluiten om mijn armen om zijn nek te gooien en mijn lippen op de zijne te drukken. Ik denk er geen seconde bij na of ik het wel moet doen of niet, of het wel verstandig is, en of dit allemaal niet een grote grap van hem is, om te zien hoe een van zijn beste vrienden zou reageren, Maar onze lippen raken elkaar, en het voelt perfect.


    take me back to the basics and the simple life

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date

          Ongemakkelijk voel ik hoe ze me niet terug zoent en niet eens iets doet met haar armen, ze slaat me niet eens of duwt me weg, ze doet niet. Ook al had ik dat niet gedacht, dat was het ergste wat ze had kunnen doen, mijn kus deed haar helemaal niets, geen woede en geen vreugd. Mijn moed zinkt me al helemaal in de schoenen wanneer ze zich terugtrekt, ik heb het sowieso verpest, ik heb mijn liefde en mijn vriendin verloren door een actie – een domme actie waar ik nu ontzettend spijt van heb. Ik zie hoe ze me met grote ogen aankijkt wat ik opvat als iets slechts, waarschijnlijk krijg ik zo nog wel die klap, waarschijnlijk is ze nu nog te geschokt. Dan doet ze iets totaal anders en slaat haar armen om mijn nek en voordat ik het goed en wel door heb drukt ze haar zachte, roze lippen op de mijne. Ik verstijf eerst even – is dit een grapje? Gebeurt dit nou echt? Dan geef ik mezelf een mentale klap om mezelf wakker te schudden voordat ik – met al de passie die ik in deze kus kan stoppen – haar terugzoen en mijn armen om haar heupen wikkel en haar dichterbij trek – alsof ik bang ben dat ik haar anders zou verliezen. Ergens knaagt het gevoel aan me dat dit gewoon een droom is en dat ik dadelijk wakker wordt om me te beseffen dat zoiets nooit zou gebeuren.
    'Alsjeblieft zeg me dat dit geen droom is,' fluister ik dan tegen haar lippen voordat ik weer mijn lippen op de hare drukken.


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

    James zoent me terug en het voelt alsof er duizenden vlinders uit de kooi ontsnappen waar ze tijdenlang vast hebben gezeten. Het voelt alsof er puzzelstukjes in elkaar vallen, puzzelstukjes die ik nooit kon vinden. James wikkeld zijn armen volledig om mijn heupen en drukt me dichter tegen hem aan, waardoor we bijna volledig tegen elkaar aangedrukt staan. De kou die er buiten is lijkt te veranderen in hitte,en met mijn handen woel ik door zijn haar, wat altijd in de war staat.
    "Asjeblieft zeg me dat dit geen droom is," fluistert James tegen mijn lippen, waarna hij ze weer op de mijne drukt. Blijdschap vloeit door mijn lichaam, hij meent deze kus. Hij meent het! Nu ben ik degene die zijn lippen even van de zijne haal, om zachtjes iets terug te fluisteren. Mijn ogen staren in de zijne, en ik smelt van binnen.
    "Het is geen droom James.." Fluister ik, met een glimlach tegen zijn lippen aan, om die vervolgens nogmaals op de zijne te drukken. Mijn handen glijden even over de voorkant van zijn jasje, wat open hangt, om vervolgens tussen zijn jasje en blouse te verdwijnen om op zijn rug bij elkaar te komen. Ookal voelt het warm bij James is het best koud, en de warmte die hij afstraalt en zich tussen zijn jasje en zijn blouse bevind, is sterk en ik druk hem tegen me aan, mijn lippen op de zijne.


    take me back to the basics and the simple life

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date

          Haar handen glijden richting mijn haar, dat toch altijd alle kanten opstaat en woelt er met haar lange, dunne vingers doorheen. Een gelukkig gevoel gaat er door mijn lichaam heen en ik voel de adrenaline door mijn lichaam razen waardoor alles begint te tintelen. Daar waar het eerst redelijk koud was buiten, lijkt het wel in brand te staan, alsof we in een brandend huis staan, tenminste, zo voelt het voor mij, ik vraag me af wat zij nu denkt. Waarschijnlijk zoent ze me alleen maar terug omdat ik haar overweldig en weet ze niet rationeel te reageren.
    'Het is geen droom James...' fluistert ze dan met een glimlach als ze haar lippen weer even losmaakt en ik begin breed te grijnzen, voor mijn gevoel bevestigt ze hiermee deze hele situatie niet erg te vinden, anders had ze wel wat anders gezegd, toch? Sinds wanneer ben ik zo onzeker, inplaats van die lichtelijk arrogante – ook al geef ik het niet graag toe – die zich door niemand omver laat walsen? Maar het antwoordt weet ik al, sinds ik voor Kaya ben gevallen, het leukste meisje dat er bestaat en nu sta ik met haar te zoenen, bij het meer, met allemaal lichtjes, onder de sterren met kerst.
    'Als het er een was, was het de mooiste droom ooit,' fluister ik dan als antwoord en voel hoe ze haar handen van mijn haar richting mijn jasje verplaatst en vervolgens haar handen eronder schuift en zo haar handen laat rusten op mijn rug, tussen de witte stof van mijn blouse en zwarte stof van mijn jasje. Haar handen laten een tintelend gevoel achter. Mijn handen verplaats ik van haar middel richting haar gezicht en omvouw met mijn handen haar wangen terwijl ik haar blijf zoenen. Wanneer mijn adem toch opraakt trek ik me even terug en grijns scheef naar haar.
    'Dus..' begin ik 'Wil je weer dansen of..?' ik maak mijn zin niet af en laat haar zelf maar de puntjes invullen, met een schuin hoofd kijk ik haar afwachtend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

    [justify]

    'Als het er een was, was het de mooiste droom ooit,' fluistert hij bij wijze van een antwoord, waardoor de glimlach op mijn gezicht wat breder wordt, en er tot mijn ergernis lichte kuiltjes in mijn rood wordende wangen komen. Ik kijk even naar beneden en kijk hem dan weet aan. In mijn hoofd is dit een droom, en word ik zo wakker. Maar dat is het niet. Alles gaat daar tegen in. Hij verplaatst zijn handen naar mijn gezicht en omwat mijn wangen waarna hij me opnieuw vol passie terugzoent. Na een tijdne stopt hij en ben ik lochtelijk buiten adem. Mijn hartslag is hoog, en mijn borstkas gaat op en neer. 'Dus. Wil je weer dansen of..?' Vraagt hij met een grijns. Onze neuzen raken elkaar op een enkele milimeter net niet. Zijn grijns is aanstekelijk, en mijnglimlach veranderd dus ook in een grijns.
    'Of.. Of wat?' Vraag ik hem lichtelijk uitdagend. Mijn hart bonkt in mijn keel, me afvragend of dit een goed idee is. Of het wel slim was om zo te reageren. Maar ik kan niet meer goed nadenken. Het enige waar ik aan denk is hem.


    take me back to the basics and the simple life

    [MT]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date

          In haar wangen verschijnen kuiltjes die haar nog mooier maken dan ze al is, als dat überhaupt nog mogelijk is – want wauw, wat is ze mooi, in alle opzichten.
    Terwijl we dicht op elkaar staan, voel ik hoe haar borst wild op en neer gaat tegen de mijne en haar adem strijkt over mijn gezicht. Ik kijk haar afwachtend aan, benieuwd wat haar antwoord gaat zijn, ergens ben ik nog steeds bang dat ik haar kwijt ben en dat ze zo wegloopt, na me natuurlijk eerst geslagen te hebben. Maar zolang dat nog niet is gebeurd, geniet ik met volle teugen van dit moment. Wanneer ik begin te grijnzen verandert haar stralende glimlach ook in een grijns om haar lippen.
    'Of... Of wat?' antwoordt ze dan uitdagend waardoor ik het zowaar nog warmer krijg vanbinnen en ik kijk haar voor een tel aan voordat ik haar hand vastpak en haar weer mee naar binnen neem het kasteel in, maar een andere richting op dan de Grote Zaal. Maar we zijn maar net binnen wanneer ik haar tegen de meest dichtstbijzijnde muur druk en mijn lippen op enkele centimeters van de hare houd.
    'Of... Of dit,' beantwoord ik haar vraag voordat ik mijn lippen vurig op de hare druk en vervolgens mijn handen weer op haar onderrug plaats maar ze volgens weer steeds iets lager laat zakken richting haar kont – terwijl ik mijn lichaam dicht tegen de hare aandruk.


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

    Na mijn antwoord lijkt James even na te denken om vervolgens mijn hand vast te pakken en mee mee terug nemen naar binnen. Echter wanneer we binnen zijn, waar het nog altijd hartstikke warm is, lopen we niet richting de grote zaal. Voordat we echter ver kunnen komen drukt hij me tegen de muuur aan. Ik heb net door dat we richting de Dorms lopen, wat mijn hartslag zo mogelijk nog een stukje doet versnellen.
    "Of.. Of dit" fluistert James, met zijn gezichg enkele centimetrrs van de mijne verwijderd, om vervolgens zijn lippen vurig op de mijne te drukken. Zijn handen glijden naar mijn heupen, om vervolgens tergend langzaam steeds iets af te zakken naar mijn billen. Zijn aanraking brand, op een fijne manier gelukkig. Het voelt alsof we is vuur en vlam staan. Gretig beantwoord ik zijn kus door me zo mogelijk nog dichter tussen hem en de ijskoude muur achter me te drukken. Mijn handsn laat ik door zijn haren woelen, en ik merk hoe ik ze ook over zijn gespierds borstkas laat glijden. Even aarzel ik, maaf de twijfel verdwijnt in de kus, die steeds is passievoller wordt., en ik maak het bovenste dichte knoopke van zijn blouse los, om vervolgens mjjn lippen even van de zijne te halen om hem wat toe te flujsteren.
    "Misschien is het handiger om ons te verplaatsen, en dit niet hier in de gang te doen." Fluister ik, waarna jk mijn lippen toch weer op de zinne druk om ze erniet veel later vanaf te halen. Zijn hand omklem ik met de mijne terwijl ik hem lochtelijk meesleur. Na een korte wandeling met O af en toe een kus komen we aan bij de dorms. Op mijn hoede stap ik naar binnen om vervolgend, eenmaal binnen, minn lippen nogmaals op de zijne te drukken.


    take me back to the basics and the simple life