• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men er op kan schaatsen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date

          Ik voel hoe ze tot mijn grote vreugde me vurig terugkust en onze lichamen zowaar no dichter richting de muren trekt zodat de spanning een geheel nieuw level heeft bereikt en ik het nog warmer krijg, nooit geweten dat – dat mogelijk was. Haar handen zijn overal, eerst in mijn bruine haren en vervolgens onder mijn jasje over mijn borst en ik voel hoe ik kippenvel krijg. Terwijl ze me kust wordt de kus steeds passie voller en natuurlijk kus ik haar minstens zo passie vol terug, eindelijk, eindelijk mag ik haar kussen.
    'Misschien is het handiger om ons te verplaatsen, en dit niet hier in de gang te doen,' merkt ze fluisterend op tegen mijn lippen en ik haal even nonchalant mijn schouders op en voel hoe ze me even later weer kust om me vervolgens weer los te laten en mijn hand vast te pakken. Een tel kijk ik haar vreemd aan voordat ik merk hoe ze me mee begint te trekken en ik snap al waar ze heen wilt. Grijnzend laat ik me maar gewoon meetrekken, gezien ik echt niet ga protesteren. Terwijl we lopen druk ik af en toe speels mijn lippen op de hare maar bij de dorms houden we even op en kijken even rond, om niet betrapt te worden. Vervolgens – na het wachtwoord te hebben gezegd aan de Fat Lady – wandelen we de dorms binnen en voordat ik het weet zoent Kaya me weer en natuurlijk kus ik haar gewillig terug terwijl ik mijn handen weer op haar billen leg. Terwijl ik met mijn tong tegen haar lippen strijk til ik haar op door met mijn handen onder haar billen haar te ondersteunen en met haar in mijn armen, terwijl we nog steeds zoenen, richting mijn dorm te lopen. Deze trap ik gewoon open en achter mijn rug om ook weer dicht terwijl ik Kaya richting het bed draag en haar erop leg, nog steeds met mijn lippen op de hare. Mijn schoenen trap ik uit terwijl we steeds verder het bed opkruipen.


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

    Zijnn tong streelt zachtjes over mijn lippen, en ik bijt heel zachtjes op zijn tong. Mijn lippen zitten tegen de zijne gedrukt, en ik weet alleen dat ik blij ben dat ik met hem ben. Dat ik dit nooit had verwacht. Want hoezeer ik het ook hoopte, droomde, denken dat het waarheid zou kunnen worden, dat deed ik nooit. Zijn handen glijden opnieuw naar mijn billen, waar ze blijven rusten. Zijn aanraking stimuleert mij alleen maar, ik wil hem meer.hij tilt me niet veel later op en om niet te vallen moet ik mijn benen om zijn heupen slaan, wat er voor zorgt dat mijn lange jurk opkrult tot iets onder mijn heupen.mijn arms heb ik rond zijn nek geslagen terwijl ik mijn lippen mogelijk nog steviger op de zijne druk. Mijn nagels zet ik lichtelijk in zijn bovenrug voor houvast. Langzaam loopt hij richting zijn dorm, waar hij met zijn voet de deur opentrapt, en vervolgens ook weer dichttrapt. Lichtelijke paniek vind me nu toch, is dit wel verstandig? Is dit niet te vroeg? Gaat het niet veel te snel? Maar ik wuif het weg. Wie weet is James stiekem gewoon heel dronken en doet hij dit terwijl hij het eigenlijk helemaal niet bedoeld.hij legt me voorzichtig op een bed, wat hoogstwaarschijnlijk de zijne is, om vervolgens zijn schoenen uit te trappen en bovenop mij te kruipen. Mijn hakken zijn uitgevallen. Zijn lichaam op de mijne, en de hitte van onze kus lijkt zich te verspreiden door de hele kamer. Even onderbreek ik het, om hem aan te kijken.
    "..James? Weet je het zeker?" vraag ik hem voorzichtig. Hij is duidelijk de 'baas' in onze kus, maar ik wil wel weten of hij het meent.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 21:50 ]


    take me back to the basics and the simple life

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date

          '..James? Weet je het zeker?' hoor ik haar dan terwijl ze zich even losmaakt en ik kijk haar verwonderd aan, ziet het eruit alsof ik hier niet zeker over ben? Natuurlijk ben ik er zeker over! Anders had ik haar überhaupt nooit gekust. Ik besluit gewoon weg geen antwoord te geven, inplaats daarvan druk ik nu wat dwingender mijn lippen op de hare, om haar duidelijk te maken dat ik inderdaad zeker ben, mocht dat nog niet helemaal duidelijk zijn is dat het nu hopelijk. Mijn handen laat ik over haar schouders over haar borst richting haar heupen glijden naar haar billen terwijl ik mijn lippen verschuif naar haar hals en deze begin te kussen terwijl ik mijn handen richting haar rug ben en aan haar jurk begin te prutsen. Het kleine ritje dat ervoor zorgt dat deze jurk op zijn plaats blijft rits ik langzaam naar beneden en wanneer ik deze open heb gemaakt begin ik met het afstropen van de jurk van haar lichaam. Ergens vertelt een stemmetje mij dat dit veel te snel is maar dat kan mij vrij weinig boeien, ik heb al lang genoeg gewacht. De jurk laat ik van haar schouders afglijden en ik begin me kusjes drukken vanaf haar kaak, over haar hals, over haar sleutelbeen steeds verder naar beneden over de huid die bloot komt te liggen.


    I just caught the wave in your eyes

    Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

    In plaats van mij te antwoorden drukt James zijn lippen weer op de mijne, iets sterker dan daarvoor, wat ik op vat als een ja. Een nee had ik ook niet verwacht, maar ik wou het gewoon zeker weten. Zijn handen lijken overal te zijn, glijden over mijn lichaam als water, soepel en zacht. Mijn eigen armen heb ik rond zijn nek geslagen, maar haal ik daar weg om ze om zijn heupen te zetten en op zijn rug zachtjes rondjes te maken met mijn handen, wat er voor zorgt dat zijn blouse een stuk opkrult. Zijn lippen haalt hij van de mijne een voor een seconde ben ik bang dat hij toch in heeft gezien dat hij dit niet moet doen, maar wanner ik zijn zachte lippen in mijn hals voel voel ik me bijna meteen een stuk zekerder. Mijn hoofd kantel ik een beetje naar rechts, zodat hij goed bij mijn hals kan, waarop hij elke centimeter een vlinderkusje achterlaat. Mijn hart zit nog altijd hoog ik mijn borstkas en ik kan hem bijna horen handen voel ik op mijn rug branden, waar hij prutst met de kleine rits van mijn jurk. Om hem een beetje te helpen til ik mijn rug een stukje op, en al snel ritst hij hem behendig los. Ik hou mijn adem even in en moet moeite doen om mijn lippen niet op de zijne te drukken wanneer deze zich vanaf mijn hals verplaatsen naar mijn kaak, naar mijn sleutelbeen, en vervolgens steeds dieper zakken, en hij een spoor van kusjes achterlaat. Mijn jurk neemt hij tergend langzaam mee naar beneden op het tempo van zijn kusjes. Wanneer hij bij mijn bh aankomt kust hij zorgvuldig de stukjes huid die langs het randje lopen, wat er voor zorgt dat ik een beetje kippenvel krijg over mijn hele lichaam, wat begint te tintelen. Toch begint zijn lichaam op het mijne zwaar te worden, en hou ik me vast aan zijn rug, onze benen verstrengelt, en wisselen de rollen. Met mijn lichaam nu bovenop de zijne en mijn praktisch blote rug voel ik de kou die ik niet voelde met het warme matras in mijn rug. Met mijn voeten weet ik het warme dekbed voor een deel over mijn benen te slaan, om vervolgens mijn armen weg te halen van James' rug en de deken volledig over mij heen te leggen. Mijn handen bevinden zich niet veel later op zijn borstkas, op zij blouse. Mijn jurk heb ik uitgetrapt ik mijn benen liggen om de zijne gevouwen. Ik ga wat rechter op zitten en knoop de knoopjes van zijn blouse los. Iedere keer dat ik een knoopje los heb gemaakt geef ik hem een kusje op zijn gespierde borstkas.


    take me back to the basics and the simple life

    JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date

          Grijnzend voel ik hoe ze ons omdraait door zich vast te klemmen aan mijn rug en boven op me komt zitten. Ik streel met mijn handen langs haar ontblote rug en voel hoe ze wat met haar voeten beweegt en de deken wat verplaats. Vervolgens laat ze mijn rug los en verplaats haar handen naar de deken en legt deze helemaal over zich heen zodat er een soort tent ontstaat over ons heen. Onze benen verstrengelen zich nadat ze haar jurk helemaal heeft uitgetrapt en ik bekijk haar met een lustige blik.
    'Je bent zo mooi,' fluister ik hees en druk een zachte kus op nog het stukje – door haar bh bedekte huid tussen haar borsten. Dan voel ik hoe ze langzaam de knoopjes van mijn blouse begint open te knopen en de huid die wordt ontbloot kust waardoor ik even grom en haar aankijk en wanneer mijn blouse helemaal open is kom ik half overeind om hem uit te doen en door de kamer te gooien voordat ik met mijn handen haar gezicht vastpak en mijn lippen weer op de hare druk en zachtjes in haar lip bijt terwijl ik aan haar bh sluiting begin te prutsen en wanneer deze open is ook door de kamer gooi.
    [Imma stop here :').]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 13:10 ]


    I just caught the wave in your eyes