• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ravager schreef:
    (...)



    Awwh...

    Kittens.. I wish my cat was here )':


    26 - 02 - '16

    Bam. Bamberdebam. Nu heb ik zin om Bomberman (spel op spele.nl) te gaan spelen :') Ik groei ook nooit op.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Fijn, mijn wereld stort helemaal in. Ik trek dit niet. Shoot me please.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    Fijn, mijn wereld stort helemaal in. Ik trek dit niet. Shoot me please.


    Moed houden, weet je nog? De toekomst ziet er beter uit!


    Your make-up is terrible

    Een lange, maar geslaagde avond ^^ alleen het begin van de dag was wat minder :/


    Stenenlikker

    Ik hoop dat ik niet meer wakker word morgen.


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    (...)

    Moed houden, weet je nog? De toekomst ziet er beter uit!


    Die toekomst die mijn ouders kapot schoppen? I don't know..


    26 - 02 - '16

    The fuck is dit voor een film? :')


    Caution first, always.

    I wanna die.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    I wanna die.


    Erieka, no.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nu geloof ik twee uur lang non-stop gehuild en nu komt er ineens niks meer..


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    Ik heb nu geloof ik twee uur lang non-stop gehuild en nu komt er ineens niks meer..

    Kan je echt niet uit huis gaan? Misschien bij een familielid gaan wonen? Want als ik dit zo lees, gaat dit echt niet meer. :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    (...)
    Kan je echt niet uit huis gaan? Misschien bij een familielid gaan wonen? Want als ik dit zo lees, gaat dit echt niet meer. :x


    Al mijn familieleden redeneren hetzelfde als mijn ouders. Ik heb een poging gedaan een formulier in te vullen, maar dan moet ik weer toestemming hebben van m'n ouders, want dat staat zo op dat formulier. Ik zit als een rat in de val.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Al mijn familieleden redeneren hetzelfde als mijn ouders. Ik heb een poging gedaan een formulier in te vullen, maar dan moet ik weer toestemming hebben van m'n ouders, want dat staat zo op dat formulier. Ik zit als een rat in de val.


    You can come to me... Ik wil echt dat je je beter gaat voelen. En trouwens, je bent achttien toch? Dan hoef je helemaal geen toestemming te hebben, toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    You can come to me... Ik wil echt dat je je beter gaat voelen. En trouwens, je bent achttien toch? Dan hoef je helemaal geen toestemming te hebben, toch?


    19. Helaas moet dat wel. Ze hebben een persoon nodig waarmee ze kunnen bellen en overleggen. De enige die daarvoor kunnen dienen, zijn m'n ouders, maar die staan er niet achter dat ik wegga, omdat ze dan geen controle meer op me hebben. Ik voel me zo hopeloos.


    26 - 02 - '16