• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben zó klaar met jullie! Als ik boven zit gaan jullie janken dat ik beneden moet komen en als ik beneden ben moet ik maar opdonderen naar boven. DONDER GODVERDOMME OP!


    26 - 02 - '16

    Ik wil naar bed, dan kan ik tenminste ook niet toegeven aan al dat eten...


    Your make-up is terrible

    You make me feel worthless.


    26 - 02 - '16

    Whyyyy did I do that? I don't want to go to that party. Oh well, I'll just get drunk then and talk to no one.


    kindness is never a burden.

    Dit wordt geen The Hobbit kijken, helaas. :/
    Dus nu wil ik slapen. Maar laat ik maar wachten totdat papa helemaal klaat is met proberen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom moet ik keer op keer mijn best doen om onze band te redden, als jullie het toch continu verpesten? I wish I was never born.


    26 - 02 - '16

    YES. Het regent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    That's it. Je hebt mijn limiet bereikt. Alles wat ik nog aan sympathie had, heb je zojuist in duigen laten vallen. Ik hoop dat je super blij bent met jezelf, want ik zit boven te huilen en te hopen dat ik zo snel mogelijk stik in mijn eigen tranen.


    26 - 02 - '16

    Aye... (<--Click!)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 22:14 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oké. That's it. Ik ga regelen dat ik op een andere plek ga wonen.


    26 - 02 - '16

    Oke, ik snap het niet meer. Wat is er gebeurt? Ik ben in de war. Dit is geen toeval, dat bestaat niet. Maar wat moet ik toch hiermee? Uugh... De tijd zal het leren gok ik...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ga wel in een hoekje liggen huilen.


    26 - 02 - '16

    Leave me alone, I'm lonely.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    Ik ga wel in een hoekje liggen huilen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wtf. Ik weet echt niet wat ik moet doen met die naaktfoto waar ik helemaal niet om had gevraagd (oké, als grapje wel, maar ik was overduidelijk sarcastisch toen). Ik weet het echt niet. Nu ben ik wel zo eerlijk om die foto voor mezelf te houden en mijn mond erover te houden tegen anderen, maar ik vind het geen slimme actie van je en what the hell ik snap jou niet. Je krijgt aandacht genoeg van meisjes - je hebt me zelf nog verteld hoe je een, laten we zeggen, nogal knap en populair meisje hebt afgewezen - dus what the hell zit je dickpics naar mij te sturen want joehoe herinner je je toevallig nog hoe oud ik ben. Als dit ooit uitlekt, zijn wij allebei heel erg screwed. En ons vriendschapachtige ding dat we hebben en dat ik voorlopig graag zo zou willen houden ook.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it