• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aatrox schreef:
    (...)

    19. Helaas moet dat wel. Ze hebben een persoon nodig waarmee ze kunnen bellen en overleggen. De enige die daarvoor kunnen dienen, zijn m'n ouders, maar die staan er niet achter dat ik wegga, omdat ze dan geen controle meer op me hebben. Ik voel me zo hopeloos.

    Ik vind het zo naar voor je :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)
    Ik vind het zo naar voor je :c


    Ik voel me radeloos..


    26 - 02 - '16

    I don't understand you.


    Aatrox schreef:
    (...)

    Ik voel me radeloos..


    Heb jij niet in de buurt iets als kamers met kansen? Volgens mij zit er in Groningen eentje. Ik zit er namelijk ook over na te denken naar zo een instantie te gaan, omdat het hier thuis ook niet zo lekker loopt. Klik. Volgens mij hoeven ze hier geen toestemming van je ouders te hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What am I doing?


    kindness is never a burden.

    Aatrox schreef:
    (...)

    Al mijn familieleden redeneren hetzelfde als mijn ouders. Ik heb een poging gedaan een formulier in te vullen, maar dan moet ik weer toestemming hebben van m'n ouders, want dat staat zo op dat formulier. Ik zit als een rat in de val.

    Hoe doen andere mensen dat dan, die ook juist vanwege hun ouders het huis uit willen? Sorry, ik heb er niet zoveel verstand van. Wel zit ik op kamers, is dat geen optie? Als je dat kan regelen met geld en zo tenminste. :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ariana Grande en Rixton waren geweldig. <3


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bostick schreef:
    (...)

    Heb jij niet in de buurt iets als kamers met kansen? Volgens mij zit er in Groningen eentje. Ik zit er namelijk ook over na te denken naar zo een instantie te gaan, omdat het hier thuis ook niet zo lekker loopt. Klik. Volgens mij hoeven ze hier geen toestemming van je ouders te hebben.


    Niet dat ik weet en ik kan nu ook niet helder denken..

    Arianne schreef:
    (...)
    Hoe doen andere mensen dat dan, die ook juist vanwege hun ouders het huis uit willen? Sorry, ik heb er niet zoveel verstand van. Wel zit ik op kamers, is dat geen optie? Als je dat kan regelen met geld en zo tenminste. :x


    Ik heb het geld wel, maar m'n ouders doen moeilijk.


    26 - 02 - '16

    God wat moet ik nou met jou. Je bent zo lief, maar wat moet ik nou met een nieuwe relatie?


    i put the fun in funeral

    Aatrox schreef:
    (...)

    Ik heb het geld wel, maar m'n ouders doen moeilijk.


    Waar een wil is, is een weg. Het is lastig, maar het is mij ook gelukt om zonder de steun van mijn ouders uit huis te gaan, wat vaak het belangrijkste is wanneer je een kamer wil huren is dat je kan aantonen dat je het je ook daadwerkelijk kan veroorloven. Dan zijn er veel huisbazen wel bereid om je toch te helpen.
    Verder wens ik je echt heel veel sterkte ook al ken ik je dan niet echt. Het word beter, echt waar.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Heerlijk, alleen thuis zijn. :3 ookal is t maar voor even. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meen je dit? Heeft Lewi m'n bericht gelezen? Lewi van Rixton? Oke, dying.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je hebt gelijk. Ga m'n dag maar weer verpesten door te verwijzen naar onze ruzie van gisteren.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Stage lopen terwijl er maar een persoon is en die is al aangesproken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    If you're not talking to me, don't expect me to care about your problems. Okay?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )