• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Damn Pom.. Hoe vaker ik naar je foto samen met Pim kijk, hoe erger ik je mis ):
    Het is al een paar jaar geleden, maar je blijft voor altijd een plek houden in mijn hart! Ik mis je, vriend ):


    26 - 02 - '16

    Oooh het is weekend weet niet wat je doet fissa fissa fissa fissa
    Okay stop right there sarah.


    i put the fun in funeral

    Ik wil lekker tekeer gaan tegen iemand. Zonder reden. (cat)
    Maar er is helemaal geen reden om boos te doen tegen iemand. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Why is everybody leaving me? De ene vriendin is weer terug na tien maanden weg te zijn geweest en de andere gaat juist voor twee jaar naar Australië van het werk van haar vader. En van een nog andere vriendin is het nog maar de vraag of ze ooit weer in Nederland gaat wonen.
    't Is maar goed dat er zoiets als Facebook is, anders hou ik het echt niet vol.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit gebeurt echt iedere keer als mijn broer en ik samen op onze broertjes moeten passen. Hij jaagt ze helemaal op de stang door ze veel te streng te behandelen en vervolgens moet ik ze helemaal overstuur naar bed brengen. Normaal zou ik het naar bed brengen helemaal niet zo erg vinden, maar zo is het niet echt prettig.
    Oh well, ik durf hem ook niet te vertellen dat dit niet de juiste manier is, want dan word hij straks ook nog boos op mij en daar heb ik al helemaal geen zin in.

    Hoe moeilijk kan he verdomme zijn om als 18-jarige een baantje te vinden?!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    Hoe moeilijk kan he verdomme zijn om als 18-jarige een baantje te vinden?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I walked across an empty land
    I knew the pathway like the back of my hand
    I felt the earth beneath my feet
    Sat by the river and it made me complete
    Oh simple thing where have you gone


    26 - 02 - '16

    Waarom kan je geen paarse of roze haarverf kopen in het Kruidvat?


    kindness is never a burden.

    Hoe vaak kan ik om dit lied blijven janken? :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Hoe vaak kan ik om dit lied blijven janken? :')


    26 - 02 - '16

    Maximoff schreef:
    Waarom kan je geen paarse of roze haarverf kopen in het Kruidvat?

    Exactly my thoughts.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nu gewoon zo in de war...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Fergus schreef:
    (...)
    Exactly my thoughts.


    Bij de action kan je wel haarkrijt krijgen en dan kan je mooie gekleurde stukken in je haar maken die je er weer uit kan wassen ;3

    Misschien niet wat jullie zoeken, maar ik heb het zelf ook en het is best handig ;3


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Bij de action kan je wel haarkrijt krijgen en dan kan je mooie gekleurde stukken in je haar maken die je er weer uit kan wassen ;3

    Misschien niet wat jullie zoeken, maar ik heb het zelf ook en het is best handig ;3

    Oh, nice. :3 Ik had er eerst nog niet eens van gehoord - ik heb net gegoogeld, maar hier heb ik wel iets aan. Ik wil niet dat het permanent is ofzo. Thanks!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 19:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.