• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Let's all die together. It's better than dying alone.

    Waarom heb ik altijd de neiging om 's avonds door het huis te dansen en dergelijke dingen te doen? Ow, ja, medicijnen uitgewerkt. Extra veel ADHD. Oops. Geen zin om te slapen. Ik voel me veel te cool om te gaan slapen. Ik voel me gewoon echt heel cool op het moment. Zonder reden. Waarom zou ik een reden hebben? Ik voel me veel te cool voor redenen hebben. En ik zet dit in een spoiler omdat ik me gewoon heel cool voel. Ow yeah. Sorry, ik houd al op ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    From now on: I'm not going to care about anyone anymore. Just myself.


    I'm tired.


    kindness is never a burden.

    Ik ben te jong om verliefd te zijn. God, had het niet even kunnen wachten? Nu kan ik er ook niet erg veel mee... Vind ik

    Ik heb trouwens besloten dus het verliefd zijn uit te stellen. Vraag me af wat ik daarvan ga bakken :'D. In ieder geval ben ik heel goed in dingen negeren niet altijd in mijn hoofd.

    En ik snap het nut van een relatie aangaan ook niet. Wat moet je ermee? Een beetje verliefd op elkaar zijn ofzo? :'D

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 23:19 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Als jullie nou ophouden met jaloers zijn, dan zullen jullie zoveel blijer zijn.


    Your make-up is terrible

    Waarom denken mensen dat grammarnazi een positief of grappig woord is? Pls don't. Ik word daar zo ongemakkelijk van. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maximoff schreef:
    I'm tired.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I'm not going to react. I'm not going to react. I'm not going to react.


    I need you so much –– I need you, I need you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Best irritant dat je zo op me lijkt. Je bent net zo lastig te doorgronden. Ik heb geen idee wat jij voelt en wat er in jouw hoofd omgaat. Wist ik het maar. Ik kan er enkel naar gissen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    omg. Zojuist voor het eerst sinds 5 maanden gevideochat met Harry. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Omg. Ik ben blij. Alles gaat goed komen nu!


    26 - 02 - '16

    Haha, deze slimme armbandjes van Razer zijn awesome. Ik krijg op het armbandje te zien als ik berichtjes op mijn telefoon heb en ook een melding als mijn vriend in de buurt is, die dezelfde heeft. (:

    Ik heb zo het idee dat het niet verstandig was om 3 koppen koffie te drinken vanavond...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    So proud because of that ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque