• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Teveel drukte voor een ochtend.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waarom is er geen vierde pinksterdag? :c wil niet nu al weer naar school. Begon net van de vrije dagen te genieten :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Waarom is er geen vierde pinksterdag? :c wil niet nu al weer naar school. Begon net van de vrije dagen te genieten :')

    Ik had geeneens een derde pinksterdag lol


    26 - 02 - '16

    *HoudjeontbijtbinnenHoudjeontbijtbinnenHoudjeontbijtbinnen*

    ^^


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Gisteren alweer optijd gaan slapen, en alweer heb ik slecht geslapen. Wat heeft het voor zin om op tijd te gaan slapen als ik toch enkel slecht slaap?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    Waarom denken mensen dat grammarnazi een positief of grappig woord is? Pls don't. Ik word daar zo ongemakkelijk van. (no_chears)


    Dat heb ik ook met feminazi.


    Your make-up is terrible

    Meh, ben moe. ;c Hopelijk val ik niet in slaap tijdens de lessen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Gvd, houd gewoon die fucking hond bij je! Ik word echt fucking gek van die pokkehond, elke keer vroeg in de ochtend dat geblaf, vlak bij onze deur die fucking koekjes opeten (waardoor ze telkens aan het tapijt gaat bijten en graven), en houd for goodness sake op met die be-lach-e-lijke stem! Gvd, daar gaat weer mn fucking nachtrust. Mn ogen branden zich zowat een weg uit mn kop D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeoubi schreef:
    (...)
    Ik had geeneens een derde pinksterdag lol


    Nee klopt, alleen de Zaanstreek heeft dat geloof ik xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn God, ieder woord dat jouw mond komt valt slecht, omdat je me de hele tijd advies opdringt waar ik nooit om heb gevraagd. Kom niet bij mij janken over hoe hard het is als je dochter na zestien jaar liefde je uitsluit, want jij zou ook gek van jezelf worden in mijn positie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Deze bezorgers verdienen een pluim. Ik heb nog nooit om 11 uur een pakje gekregen (:
    Awhhhyeaaahs, mijn nieuwe telefoon is binnen. :3

    Holyfuck, ik hoopte dat het niet uren zou duren voordat alle 500 foto's op mijn oude telefoon verplaatst worden naar mijn laptop.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 11:39 ]

    It may be weird, but I hope you will come on monday.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan niet meer wachten. Kom mijn cd nou bezorgen, pleaaaaaaaaase. :')


    Caution first, always.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook met feminazi.


    God, ja, dat is nog veel erger. >< Maar dat wordt, voor zover ik weet, alleen negatief gebruikt, dus dan kan ik het nog wel afschudden. Mensen die iemand zo betitelen zijn sowieso al niet mijn favorieten. Het probleem met grammarnazi is dat het iets is wat vaak als plagerig positieve naam wordt gebruikt zonder dat die persoon überhaupt beseft dat hij/zij iets verkeerd zegt, en nee, nope, liever niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan