• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nope, nope, nope.


    26 - 02 - '16

    So much weird shit..

    Deze pizza's zien er niet zo bi uit...

    Furiosa schreef:
    (...)
    Joh, weet je hoe lekker een kont er daarin uitziet?

    This. *-*

    /
    Stupid people. Hoe vaak moet ik dingen gaan herhalen tot jullie het begrijpen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, dit is eng. Ik heb een jongen ontmoet, we praten al een tijd en hij lijkt bizar veel op mij. We hebben grotendeels hetzelfde meegemaakt en nu vinden we elkaar leuk, oh well :W


    26 - 02 - '16

    Kipppppp :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Dank u school voor het geven van een vrije dag aanstaande vrijdag. _O_


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wth? We planden op dat rare moment (waardoor ik niet eens die laatste dag nog naar hen toe zou kunnen) omdat jíj nog school had en omdat jíj niet "pas" in augustus weg wilde wanneer ik alle tijd zou hebben, en nu kun je opeens wel vanaf de eerste? En we hadden een stad gevonden, maar nu stel je opeens nog weer iets volkomen anders voor? Ugh. Waarom? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wist het... waarom hoop ik eigenlijk nog?


    16 - 09 - '17

    o gosh, dit is best wel gaaf


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Je bent pas een AC verslaafde als je je hele mobiel instelt met een AC achtergrond, vergrendelscherm, beltoon, whapp beltoon, berichtentoon en notificaties. I love it.

    Are you doing this on purpose? Ik zei net 'Blijf van mijn spullen' en nog geen minuut later kom je er al weer aan? Asshole.


    kindness is never a burden.

    Eigenlijk ben ik er wel een beetje klaar mee dat je continue zeurt over haar, terwijl je wel nog van alles samen doet.
    Ik zou eens willen dat je, je woord nakwam. Maar als dat toch niet gebeurt kun je even goed naar haar toe met je shit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hm, zal ik morgen of vrijdag Rixton gaan zoeken? :/


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Watching I used ter be fat while eating, classic. Maar srsly, hoe eten die mensen zoveel, ik heb net een bord spaghetti op en zit propvol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zo, en nu nog even focussen tot ik klaar ben! (Of tot dat het zo laat is, dat het geen zin meer heeft om nog wiskunde te leren)


    Stenenlikker