• Hallo allemaal!

    De laatste meeting in Amsterdam was heel erg gezellig en ik kreeg dan ook het bericht of ik er eentje wilde organiseren van iemand die helaas niet kon komen. Er zijn weer treinkaartjes voor in het weekend te koop bij de Kruidvat die geldig zijn van 16 mei t/m 12 juli 2015 en 15 augustus t/m 13 september 2015. Ze zijn te koop tot en met 31 mei, dus wees er snel bij! Klik hier voor meer informatie

    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zaterdag 22 augustus

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.


    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Zeker:
    Furiosa - Nikki - 22
    Dauth - Mitchell - 21
    SPECS - Jolijn - 18
    Ethan - Sofie - 19
    GhostDivision - Belle - 18
    Backbiter - Wendy - 17
    Saltzman - Rick - 18
    IamSherlocked - Sharon - 21
    Elan - Daniela - 23
    JBarakat - Sarita - 17

    Misschien:
    Misfire - Sarah - 18
    Yoruichi - Latanya - 16
    LadyDi - Sterre - 17

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Ik twijfel tussen 5 Juli en 11 Juli.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, jullie laten er geen gras over groeien. Zet mij maar bij misschien. 4 of 5 juli ben ik waarschijnlijk onderweg naar Londen en 11 juli is de dag na de bruiloft van mijn neef, dus ik weet niet in hoeverre ik dan zin zal hebben om vroeg op te staan om naar Amsterdam te reizen, maar ik zal dit topic in ieder geval in de gaten houden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, jullie laten er geen gras over groeien. Zet mij maar bij misschien. 4 of 5 juli ben ik waarschijnlijk onderweg naar Londen en 11 juli is de dag na de bruiloft van mijn neef, dus ik weet niet in hoeverre ik dan zin zal hebben om vroeg op te staan om naar Amsterdam te reizen, maar ik zal dit topic in ieder geval in de gaten houden. :Y)


    NOOO INGE, YOU HAVE TO COME.=C Ik was echt zo van "DAMMIT HAAR WOU IK OOK ONTMOETEN!" D'=


    You were born original, don't die as a copy.

    Zet mij maar op misschien ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nice, die foto ;p

    SPECS schreef:
    (...)

    NOOO INGE, YOU HAVE TO COME.=C Ik was echt zo van "DAMMIT HAAR WOU IK OOK ONTMOETEN!" D'=


    Haha, ik kom waarschijnlijk door Amsterdam onderweg naar Engeland. Ik zal zwaaien, dan zie je me toch nog. (bloos)

    Nee, maar deze data zijn gewoon niet super handig voor mij, helaas, al wíl ik wel graag komen. Het hangt af van welke dag wordt gekozen en hoe andere dingen precies vallen. We'll see. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SPECS schreef:
    (...)

    NOOO INGE, YOU HAVE TO COME.=C Ik was echt zo van "DAMMIT HAAR WOU IK OOK ONTMOETEN!" D'=


    We kunnen de meeting ook uitstellen tot de tweede helft van augustus? ;3


    Your make-up is terrible

    In de grote vakantie wil ik wel eens de moeite nemen om te komen. Het zal wel afhangen van de datum. Zet mij maar op misschien. Zo'n kruitvatkaartje hebben ze volgens mij wel niet in België,


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik kom waarschijnlijk door Amsterdam onderweg naar Engeland. Ik zal zwaaien, dan zie je me toch nog. (bloos)

    Nee, maar deze data zijn gewoon niet super handig voor mij, helaas, al wíl ik wel graag komen. Het hangt af van welke dag wordt gekozen en hoe andere dingen precies vallen. We'll see. ^^


    Als jij het laatste weekend kan komen dan ga ik daarop stemmen.='d Derp, you can't do this to meh.=d


    You were born original, don't die as a copy.

    Even een stiekeme MT om alles bij te houden.


    Furiosa schreef:
    (...)

    We kunnen de meeting ook uitstellen tot de tweede helft van augustus? ;3


    Nou ja, het ligt er natuurlijk aan wanneer de meeste mensen kunnen ook.^^ Dan zullen andere mensen weer niet kunnen, dus ja.x) Altough, I like Inge a lot.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja, het ligt er natuurlijk aan wanneer de meeste mensen kunnen ook.^^ Dan zullen andere mensen weer niet kunnen, dus ja.x) Altough, I like Inge a lot.='d


    Ik gooi er wel even wat data's bij dan 8D


    Your make-up is terrible

    Gaaf! Ik ga morgen even naar de datumprikker kijken en hoop dat ik deze keer wel kan. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Jullie moeten allemaal komen want ik hoop voor de eerste keer sinds een jaar ook te komen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Avandra schreef:
    In de grote vakantie wil ik wel eens de moeite nemen om te komen. Het zal wel afhangen van de datum. Zet mij maar op misschien. Zo'n kruitvatkaartje hebben ze volgens mij wel niet in België,


    Je kunt ze ook online bestellen!c=

    https://www.kruidvat.nl/ov-dagkaart/p/2988980
    https://www.kruidvat.nl/trein-dagkaart/p/2082039


    You were born original, don't die as a copy.