• Hallo allemaal!

    De laatste meeting in Amsterdam was heel erg gezellig en ik kreeg dan ook het bericht of ik er eentje wilde organiseren van iemand die helaas niet kon komen. Er zijn weer treinkaartjes voor in het weekend te koop bij de Kruidvat die geldig zijn van 16 mei t/m 12 juli 2015 en 15 augustus t/m 13 september 2015. Ze zijn te koop tot en met 31 mei, dus wees er snel bij! Klik hier voor meer informatie

    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zaterdag 22 augustus

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.


    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Zeker:
    Furiosa - Nikki - 22
    Dauth - Mitchell - 21
    SPECS - Jolijn - 18
    Ethan - Sofie - 19
    GhostDivision - Belle - 18
    Backbiter - Wendy - 17
    Saltzman - Rick - 18
    IamSherlocked - Sharon - 21
    Elan - Daniela - 23
    JBarakat - Sarita - 17

    Misschien:
    Misfire - Sarah - 18
    Yoruichi - Latanya - 16
    LadyDi - Sterre - 17

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Grohl schreef:
    Nou ja, ik zie dat het wellicht niet vijftien of zestien augustus wordt, dus dat is al een goede. ^^


    Ik denk eerder het weekend erna.='d Ik denk dat we gaan voor het weekend dat de meeste mensen kunnen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hoop dat het voor school begint is xd ik begin 17 augustus als het goed is weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lijkt me heel leuk! Ik ben alleen wel wat jonger dan de mensen die nu op die lijst staan, haha. ;$

    Ik moet even kijken wanneer ik op vakantie ben, maar zet mij alvast op de lijst voor misschien (:


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik denk eerder het weekend erna.='d Ik denk dat we gaan voor het weekend dat de meeste mensen kunnen.^^


    Ja, vandaar dat ik zei dat het er wellicht niet in valt, dus dat dat - iig voor mij, goed is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Paynos schreef:
    Lijkt me heel leuk! Ik ben alleen wel wat jonger dan de mensen die nu op die lijst staan, haha. ;$

    Ik moet even kijken wanneer ik op vakantie ben, maar zet mij alvast op de lijst voor misschien (:



    Ooooh, ik ken jou van je verhaal!=3 Kom gewoon als je mag/kan! Super gezellig!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Grohl schreef:
    (...)

    Ja, vandaar dat ik zei dat het er wellicht niet in valt, dus dat dat - iig voor mij, goed is.


    Oh, oeps...verkeerd gelezen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)


    Ooooh, ik ken jou van je verhaal!=3 Kom gewoon als je mag/kan! Super gezellig!=3



    Hahaha, klopt! Gb van jou als ik iets over twaalf pas activeer :')
    Ik ga het nu meteen even vragen (:


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Paynos schreef:
    (...)


    Hahaha, klopt! Gb van jou als ik iets over twaalf pas activeer :')
    Ik ga het nu meteen even vragen (:


    Hé ik blijf er extra wakker voor!='D
    Doe dat!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet niet of ik in Augustus kan, dus vandaar het oranje vinkje. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avgeropoulos schreef:
    Ik weet niet of ik in Augustus kan, dus vandaar het oranje vinkje. :d


    Maar als je dan nog niks hebt staan kun je het toch vrijhouden?!=3 Zo doe ik het ook.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    5 Juli is voor mij denk ik wel de beste dag. 11 en 12 Juli heb ik op oranje gezet omdat ik niet weet of ik dan markt heb of niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    5 Juli is voor mij denk ik wel de beste dag. 11 en 12 Juli heb ik op oranje gezet omdat ik niet weet of ik dan markt heb of niet.


    En Augustus?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    I AM GONNA HUG EVERYONE, INCLUSIVE YOU!=3 Kun je elke dag van de datumprikker? Zou je die even kunnen invullen?=3

    Woooh, I love hugs! Japs, ik kan elke dag. Ik heb hem net ingevuld! (:


    Pass the damn ham, please.

    SPECS schreef:
    (...)

    En Augustus?=3


    In augustus heb ik school xd
    17 augustus al school en ik ben die weken daarvoor (week 29 tot week 31) met mijn vriend samen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yoruichi schreef:
    (...)
    Woooh, I love hugs! Japs, ik kan elke dag. Ik heb hem net ingevuld! (:


    Me toooooo, dus dat komt goed!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.