• Hallo allemaal!

    De laatste meeting in Amsterdam was heel erg gezellig en ik kreeg dan ook het bericht of ik er eentje wilde organiseren van iemand die helaas niet kon komen. Er zijn weer treinkaartjes voor in het weekend te koop bij de Kruidvat die geldig zijn van 16 mei t/m 12 juli 2015 en 15 augustus t/m 13 september 2015. Ze zijn te koop tot en met 31 mei, dus wees er snel bij! Klik hier voor meer informatie

    Waar?
    Amsterdam natuurlijk.

    Wanneer?
    Zaterdag 22 augustus

    Hoelaat?
    Om 13.00 uur.

    Waar afspreken?
    Het lijkt me het handigst om af te spreken, daar waar we de vorige keer afspraken. Amsterdam Centraal station dus. Ik heb even uit een ander A'dam topic een plattegrond en plaatje genomen, ter verduidelijking.


    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.


    Wie komt er? (geef even duidelijk aan of je bij ''misschien'' of ''zeker'' wil komen te staan.)
    Usernameswijzigingen doorgeven a.u.b.

    Zeker:
    Furiosa - Nikki - 22
    Dauth - Mitchell - 21
    SPECS - Jolijn - 18
    Ethan - Sofie - 19
    GhostDivision - Belle - 18
    Backbiter - Wendy - 17
    Saltzman - Rick - 18
    IamSherlocked - Sharon - 21
    Elan - Daniela - 23
    JBarakat - Sarita - 17

    Misschien:
    Misfire - Sarah - 18
    Yoruichi - Latanya - 16
    LadyDi - Sterre - 17

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 17:36 ]


    Your make-up is terrible

    Bostick schreef:
    Zet mij maar op misschien. Ligt aan de datum (:


    i put the fun in funeral

    Zet me maar op misschien! Als het tijdens mijn deliberatieweek of daarna is oh, het is sowieso daarna, zie ik net, amazing! Ik alle moeite doen te komen! (:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 14:11 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als jullie nou even de datumprikker invullen... 8D De datum maak ik zaterdag zo snel mogelijk bekend zodat mensen ook nog een kruidvatkaartje kunnen kopen als ze dat willen.


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook op misschien


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zet mij maar op misschien! (krul)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb geen flauw idee wat ik aan vakanties en uitstapjes en dergelijke ga doen, dus ik heb overal maar gewoon ja op gezegd :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik ga die niet invullen omdat ik niet met zekerheid weet of ik kan komen, maar als de datum mij ligt, neem ik het zeker in overweging.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vroeg zojuist mijn vader of hij een treinkaartje bij de kruidvat voor me kon halen en toen vroeg hij waarom. Toen ik zei dat ik naar Amsterdam ging was er een heel drama en zo van "Moet je dat niet vragen?!" blablabla. Nou was het weer even bedaard en toen vroeg ik na een uurtje zo van "Maar eh....pap haal jij dat kaartje nou voor me?" en toen zei mijn moeder zo mooi op een geërgerd toontje, "Die halen we zelf wel!" (mijn vader zou hem in de stad halen waar hij werkt en ik bij ons in de stad/dorp waar ik woon). Nou ja, als we die zelf halen dan neem ik ook aan dat ik mag gaan.x') 1-0 voor Jolijns strategie want ik wist dat mam zoiets zou zeggen, of ja dat verwachtte ik.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga voor een misschien ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik kom wel!

    Andria schreef:
    Ik kom wel!


    He verdorie had ik er net vrede mee dat het wss zondag 5 Juli was en dan kom jij het weer door elkaar gooien haha.='D Maakt voor de rest voor mij niks uit hoor.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Halloooo, nu is het weer Augustus, ik word gek hier!='D Wanneer sluit de datumprikker?x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gezellig! Ik ben Latanya, zestien en ik woon in Amsterdam dus helemaal niet ver reizen. Zet mij maar op misschien! Ik moet eerst even over mijn verlegenheid komen, aangezien ik niemand ken van de mensen die komen x).


    Pass the damn ham, please.

    Nou ja, ik zie dat het wellicht niet vijftien of zestien augustus wordt, dus dat is al een goede. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yoruichi schreef:
    Gezellig! Ik ben Latanya, zestien en ik woon in Amsterdam dus helemaal niet ver reizen. Zet mij maar op misschien! Ik moet eerst even over mijn verlegenheid komen, aangezien ik niemand ken van de mensen die komen x).


    I AM GONNA HUG EVERYONE, INCLUSIVE YOU!=3 Kun je elke dag van de datumprikker? Zou je die even kunnen invullen?=3


    You were born original, don't die as a copy.