• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu een lange broek aan want ik ga straks werken :/

    Oh gosh, whut. Het zijn letterlijk tweehonderd meter of zo, de zon schijnt, en dan komt ze met de auto? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben op het punt aangekomen dat het leven me werkelijk is gaan vervelen.


    -

    Palinoia schreef:
    Au. Au. Au. Au. Au! D:
    Toen was dr vel van mn tenen af. Ik loop ook es een keer op slippers hoor. (cat)

    Maar het breed glimlachen naar jongens die zich dan geen houding wisten te geven en een gozer die erdoor zelfs twéé keer geld gaf was wel geniaal. :'D


    Haha cute.
    Dat tweede dan.
    Dat eerste niet echt.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Haha cute.
    Dat tweede dan.
    Dat eerste niet echt.


    Eerste doet gewoon pijn. :c
    Tweede was wel mooi ja x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo warm...


    26 - 02 - '16

    Hannibal S3 spoilers

    Ja godverdomme ik ben hartstikke blij dat de show terug is en zo maar het is toch wel een beetje jammer dat alle male character/Hannibal flirts zo eindigen. Prachtige show en prachtig verhaal, maar queerbaiting much, zeg. :c Bovendien was die gast echt charmant en zag hij eruit als een vrolijke, biseksuele pup. Dat is bijna Will Graham, maar dan vrolijk. Kom op, nou. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zou ik ook een topic aan maken over mijn sport? Sowieso niemand gaat mij jpinen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zit je in een snikhete, stinkende, zweterige trein vol met luidruchtige, intimiderende voetbalspelers van internaat die zo'n beetje een feestje aan het bouwen zijn in de trein en begin je te vrezen dat je gaat flauwvallen van de hitte, krijg je ineens eten en drank van ze aangeboden. Daar word ik toch wel even blij van. :3

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 19:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een dikke fuck you voor jullie twee. Kutkinderen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Geen. Zin. In. Examens. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had een crop top aan naar school en het boeit me niet of het me niet stond en mijn vet duidelijk zichtbaar was. Van dit soort dingen word ik toch wel een beetje zekerder over mijn lichaam en dat is fijn.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind je echt belachelijk.


    16 - 09 - '17

    Frangipane schreef:
    Ik had een crop top aan naar school en het boeit me niet of het me niet stond en mijn vet duidelijk zichtbaar was. Van dit soort dingen word ik toch wel een beetje zekerder over mijn lichaam en dat is fijn.


    You go girl!


    26 - 02 - '16

    Partyy!


    † Love? I want to sleep.