• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Arianne schreef:


    Eet 5000 kcal per dag voor een jaar, yer done. #bikinibodyready


    Ik wil niet lullig doen maar aan het aantal gewicht gerelateerde berichten die je schrijft zou ik bijna de indruk krijgen dat je je obsessief bezighoudt met het lichaam van anderen.


    i put the fun in funeral

    Het is te lekker weer om met school bezig te gaan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celaena schreef:
    Het is te lekker weer om met school bezig te gaan +.+

    Goed weer komt altijd ongelegen. (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik wil niet lullig doen maar aan het aantal gewicht gerelateerde berichten die je schrijft zou ik bijna de indruk krijgen dat je je obsessief bezighoudt met het lichaam van anderen.

    Ben ik ook.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bostick schreef:
    (...)
    Goed weer komt altijd ongelegen. (no_chears)


    Yup ;c


    26 - 02 - '16

    Nou ja, om precies te zijn ben ik heel erg bezig met gezondheid nu, en kan ik me ongelofelijk ergeren aan Tess Munster. Ik zal het voortaan wel voor me houden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    Nou ja, om precies te zijn ben ik heel erg bezig met gezondheid nu, en kan ik me ongelofelijk ergeren aan Tess Munster. Ik zal het voortaan wel voor me houden.


    Ik ben het wel een beetje met je eens hoor. Er wordt vaak gezeurd dat modellen ongezond dun zijn, maar ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat die Tess wél gezond is. Het is natuurlijk goed dat er meer plussize modellen komen, daar ben ik ook zeker voor, maar ik vind die Tess dan wel wat weer too much.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You are so late -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben samen met nog zes andere aanwezig, te bedenken dat wij met 28 mensen in de klas zitten...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kus je, ik sus je.
    Ik doof en ik blus je.
    Je blijft heel dicht bij me.
    Maar in mijn hoofd rust je.


    -

    Au. Au. Au. Au. Au! D:
    Toen was dr vel van mn tenen af. Ik loop ook es een keer op slippers hoor. (cat)

    Maar het breed glimlachen naar jongens die zich dan geen houding wisten te geven en een gozer die erdoor zelfs twéé keer geld gaf was wel geniaal. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    That moment when you burst into tears in your room and you realize that no one knows how unhappy you are.


    -

    Het is zo heet. D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hunt schreef:
    Het is zo heet. D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil niet meer in een trein zitten... Ik wil genieten van de zon. D: Waar ben ik aan begonnen?


    Your make-up is terrible