• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:23 ]

    Complexes schreef:
    (...)

    puur uit nieuwsgierigheid, hoezo niet?
    Ik zie mezelf dat gewoon niet doen. Ik vind het leuk om met vrouwen te spelen, te zoenen, te knuffelen... Maar als het erop neer komt wil ik een vent aan mijn zijde ofzo. Ik kan het ook niet helemaal uitleggen haha.


    Life is hard and then we die

    Larkin schreef:
    ^ Als je er trots op bent moet je die haters flink negeren. Je moet je niet onzeker laten voelen door die mensen. Je moet jezelf zijn en als jij een vriendin hebt moet je gewoon lekker doen wat jij wilt.


    Ik wil het echt.. Maar ik heb al heel veel problemen met het gewoon sociaal doen op een normale basis. Het is een soort van stoornis dat ik heb en nja... Ik probeer, maar het is gewoon moeilijk.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zie mezelf dat gewoon niet doen. Ik vind het leuk om met vrouwen te spelen, te zoenen, te knuffelen... Maar als het erop neer komt wil ik een vent aan mijn zijde ofzo. Ik kan het ook niet helemaal uitleggen haha.


    aahh, okay. Nee het klonk alsof je echt niets met vrouwen wilde in die richting, dus ik vroeg me af wat je precies bedoelde ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zie mezelf dat gewoon niet doen. Ik vind het leuk om met vrouwen te spelen, te zoenen, te knuffelen... Maar als het erop neer komt wil ik een vent aan mijn zijde ofzo. Ik kan het ook niet helemaal uitleggen haha.


    aahh, okay. Nee het klonk alsof je echt niets met vrouwen wilde in die richting, dus ik vroeg me af wat je precies bedoelde ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Littlefinger schreef:
    (...)

    Dit probleem hebben mijn vrienden altijd met mijn zus. :'D
    Ze is MTF transgender en nog maar in de beginstaat met hormonen te nemen enzo. Begin volgend jaar gebeurt de operatie als het goed gaat.
    En nu altijd als ze iets vragen over haar zijn ze van "Je broer euh zus euh ja die ene... Transgender ja."
    Maar ik noem haar gewoon een haar want dat wil ze zijn/dat is ze.


    Ik ken ook een MTF en mijn vader noemt haar ''Hem'' wat mij dood irriteert. Ik word ook liever ''Hij'' genoemt

    Ik ben hetero...Altijd al geweest.
    Al moet ik toegeven dat ik een héél moeilijke hetero ben, de kans dat ik ooit val voor iemand en het effectief uit kan houden met die persoon is redelijk klein. Ik weet niet of iemand het probleem ook herkent, maar na enkele maanden ben ik mijn partner al helemaal beu. Volgens mij kunnen mensen mijn aandacht niet lang vasthouden, lol. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Ik ben hetero...Altijd al geweest.
    Al moet ik toegeven dat ik een héél moeilijke hetero ben, de kans dat ik ooit val voor iemand en het effectief uit kan houden met die persoon is redelijk klein. Ik weet niet of iemand het probleem ook herkent, maar na enkele maanden ben ik mijn partner al helemaal beu. Volgens mij kunnen mensen mijn aandacht niet lang vasthouden, lol. :')


    Dit herken ik echt enorm (en wat fijn dat ik niet de enige ben.) Ik had dat al bij mijn eerste vriendje; na een aantal maanden dacht ik "is dit het nou?".


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Haerolin schreef:
    Ik ben hetero...Altijd al geweest.
    Al moet ik toegeven dat ik een héél moeilijke hetero ben, de kans dat ik ooit val voor iemand en het effectief uit kan houden met die persoon is redelijk klein. Ik weet niet of iemand het probleem ook herkent, maar na enkele maanden ben ik mijn partner al helemaal beu. Volgens mij kunnen mensen mijn aandacht niet lang vasthouden, lol. :')


    Jammer genoeg heel herkenbaar :'D


    What would Emma do?

    Het gaat er ook niet beter op worden haha. Mijn eerste vriend had ik toen ik 13 was en ben er nu 20 en heb er nog last van. Ik ben altijd wel verliefd etc, maar zodra ik in een relatie zit, ben ik hem al beu. Vreselijk gewoon. :')

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 22:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Ik ben hetero...Altijd al geweest.
    Al moet ik toegeven dat ik een héél moeilijke hetero ben, de kans dat ik ooit val voor iemand en het effectief uit kan houden met die persoon is redelijk klein. Ik weet niet of iemand het probleem ook herkent, maar na enkele maanden ben ik mijn partner al helemaal beu. Volgens mij kunnen mensen mijn aandacht niet lang vasthouden, lol. :')


    That's my life right there.


    i put the fun in funeral

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zie mezelf dat gewoon niet doen. Ik vind het leuk om met vrouwen te spelen, te zoenen, te knuffelen... Maar als het erop neer komt wil ik een vent aan mijn zijde ofzo. Ik kan het ook niet helemaal uitleggen haha.


    Dit beschrijft het zo'n beetje.
    Om dan toch een label te plakken, zie ik mezelf als biseksueel, maar overwegend aangetrokken tot mannen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    JeffreyWoods schreef:
    (...)

    Ik vind het label ''Transgender'' wel fijner, want dan weten mensen dat ze mij ''Hij'' moeten noemen in plaats van ''Haar''

    Niet dat het moet maar ik vind het fijner


    Transgender zie ik dan toch iets anders dan Bi/Hetero/Gay. Meer omdat het dan (niet dat het uitmaakt) iets meer veranderd dan dat je op een bepaald soort mensen valt.


    wat was dit ookalweer

    Biseksueel of lesbiseksueel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lusk schreef:
    (...)

    Transgender zie ik dan toch iets anders dan Bi/Hetero/Gay. Meer omdat het dan (niet dat het uitmaakt) iets meer veranderd dan dat je op een bepaald soort mensen valt.


    Ja dat is waar, maar het valt nog wel onder LGBT.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 14:51 ]

    De transgender die bij mij in de klas zat, is nu lesbisch, omdat ze als jongen al op meisjes viel. Dus het geslacht waar ze op valt is niet veranderd, maar haar eigen geslacht dus wel.
    En vanochtend maakte mijn coach van school de fout door wel haar huidige naam te zeggen, maar ze zei er per ongeluk "hij" bij, in plaats van "zij". Dus voor sommige mensen zijn transgenders toch aardig wennen om ze op hun juiste manier aan te spreken. Ik doe het zelf meestal wel goed.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."