• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:23 ]

    frnkiero schreef:
    (...)

    Nou dan ben ik echt heel benieuwd naar welk homoseksueel iemand jij ontmoet hebt die ineens dacht "oh laat ik maar eens biseksueel worden". Als je denkt dat het een keuze hebt dan heb je het toch goed mis.


    Dit

    Zullen we nu ophouden met discussiëren en elkaars meningen gewoon respecteren? (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 8:47 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    frnkiero schreef:
    (...)

    Nou dan ben ik echt heel benieuwd naar welk homoseksueel iemand jij ontmoet hebt die ineens dacht "oh laat ik maar eens biseksueel worden". Als je denkt dat het een keuze hebt dan heb je het toch goed mis.


    Wat jij wilt..

    Ik ben biseksueel & proud of it (:
    Tho, ik nog nooit een echte vriendin heb gehad, dat is meer omdat het niet echt geapprecieerd word in mijn school stuff ding. Ik bedoel het mag er wel, maar laten we zeggen dat je dan heel hard over geoordeeld word. Er lopen heel veel mensen ronden die heel hard tegen homo/biseksualiteit zijn. En ik heb te al te veel problemen met sociaal zijn en stuff dat ik dat er eigenlijk niet bij wil..


    made a list of my regrets and you were the first, love

    ^ Als je er trots op bent moet je die haters flink negeren. Je moet je niet onzeker laten voelen door die mensen. Je moet jezelf zijn en als jij een vriendin hebt moet je gewoon lekker doen wat jij wilt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ganondorf schreef:
    (...)

    Wat jij wilt..


    Volwassen. Maar als dertienjarige tegenover een negentienjarige zal ik maar niets zeggen ;').

    frnkiero schreef:
    (...)

    Volwassen. Maar als dertienjarige tegenover een negentienjarige zal ik maar niets zeggen ;').


    Is het echt nodig een trap na te geven? Men heeft nou eenmaal een andere kijk op dingen, dus alsjeblieft, hou het gewoon gezellig en ga geen trap na geven oid.. c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    (...)

    Is het echt nodig een trap na te geven? Men heeft nou eenmaal een andere kijk op dingen, dus alsjeblieft, hou het gewoon gezellig en ga geen trap na geven oid.. c:


    Dit!

    OTP: Ik zie het gewoon anders. Ik weet zelf wel wat mijn geaardheid is en dat is het belangrijkste.. and I'm proud of it.. (:

    Wiarda schreef:
    Bi/pan/?/jongens zijn leuk, meisjes zijn leuker/???

    Ik weet nog niet helemaal welk label ik het fijnst vind, maar dit geeft volgens mij een indicatie. :')


    Ik ging even teruglezen en ik heb het nog nooit beter kunnen beschrijven hahaha.
    Alleen heb ik volgens mij een voorkeur voor jongens


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb mezelf altijd als bi met een voorkeur voor jongens gezien (label-wise), maar de laatste tijd twijfel ik daar aan want meisjes zijn ook wel echt ontzettend leuk. Ik roep bij deze de term 50/50-bi in want mijn voorkeur is echt weg volgens mij haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    frnkiero schreef:
    (...)

    Volwassen. Maar als dertienjarige tegenover een negentienjarige zal ik maar niets zeggen ;').


    Zeg dan wat je wilt zeggen, maar ga niet zo'n opmerking maken van 'ik weet het beter anyway'. :'D


    Verder, ik geloof niet in labels. Wie weet wie je nog gaat ontmoeten?


    wat was dit ookalweer

    Sinds afgelopen weekend weet ik 100% zeker dat ik bi ben :) Ik denk alleen niet dat ik ooit een relatie zou beginnen met een vrouw


    Life is hard and then we die

    Lusk schreef:
    (...)

    Zeg dan wat je wilt zeggen, maar ga niet zo'n opmerking maken van 'ik weet het beter anyway'. :'D


    Verder, ik geloof niet in labels. Wie weet wie je nog gaat ontmoeten?


    Ik vind het label ''Transgender'' wel fijner, want dan weten mensen dat ze mij ''Hij'' moeten noemen in plaats van ''Haar''

    Niet dat het moet maar ik vind het fijner

    PUKKELxDING schreef:
    Sinds afgelopen weekend weet ik 100% zeker dat ik bi ben :) Ik denk alleen niet dat ik ooit een relatie zou beginnen met een vrouw


    puur uit nieuwsgierigheid, hoezo niet?


    Spinning around, I'm weightless.

    JeffreyWoods schreef:
    (...)

    Ik vind het label ''Transgender'' wel fijner, want dan weten mensen dat ze mij ''Hij'' moeten noemen in plaats van ''Haar''

    Niet dat het moet maar ik vind het fijner


    Dit probleem hebben mijn vrienden altijd met mijn zus. :'D
    Ze is MTF transgender en nog maar in de beginstaat met hormonen te nemen enzo. Begin volgend jaar gebeurt de operatie als het goed gaat.
    En nu altijd als ze iets vragen over haar zijn ze van "Je broer euh zus euh ja die ene... Transgender ja."
    Maar ik noem haar gewoon een haar want dat wil ze zijn/dat is ze.


    made a list of my regrets and you were the first, love