• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:23 ]

    Ik heb niks met vrouwen. :') Geef mij maar een lekkere vent, dus ja, ik ben hetero.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben hetero maar ik vind Wolfie leuk dus ik weet het eerlijk gezegt niet.
    Hoewel hij wel een jongen is? xD


    tiptoe through the tulips...

    Ik ben biseksueel en momenteel val ik meer op meiden.. (sinds ongeveer 7/8 maanden weet ik dat ik biseksueel ben) Misschien komt dat door Ruby Rose hahaha ;$ want ik was ooit heteroseksueel en sinds ik erachter kwam dat ik op vrouwen val, viel ik nog steeds meer op mannen en lagen mijn interesses ook nog bij mannen. Alleen de laatste tijd voel ik me opeens veel meer aangetrokken tot vrouwen. Nahja I'm proud to be me ik vind iedereen wel leuk. Het gaat om de liefde die diegene geeft en om het innerlijk.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 23:24 ]

    Ganondorf schreef:
    Ik ben biseksueel en momenteel val ik meer op meiden.. (sinds ongeveer 7/8 maanden weet ik dat ik biseksueel ben) Misschien komt dat door Ruby Rose hahaha ;$ want ik was ooit heteroseksueel en sinds ik erachter kwam dat ik op vrouwen val, viel ik nog steeds meer op mannen en lagen mijn interesses ook nog bij mannen. Alleen de laatste tijd voel ik me opeens veel meer aangetrokken tot vrouwen. Nahja I'm proud to be me ik vind iedereen wel leuk. Het gaat om de liefde die diegene geeft en om het innerlijk.


    Beetje onnodige bump, haha. En dat 'komt door Ruby Rose' is een grapje hoop ik?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    JeffreyWoods schreef:
    Ik was ook mijn seksualiteit vergeten te zeggen

    Ik ben transgender c:


    I love you already (:

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Beetje onnodige bump, haha. En dat 'komt door Ruby Rose' is een grapje hoop ik?


    Wat bedoel je precies??

    Ganondorf schreef:
    (...)

    Wat bedoel je precies??


    Waarmee?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Waarmee?


    "Beetje onnodige bump. En over Ruby Rose"

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 23:42 ]

    Ganondorf schreef:
    (...)

    "Beetje onnodige bump. En over Ruby Rose"


    Nou ja, je post was een onnodige bump, ik ga er vanuit dat je weet wat dat betekent.

    En ik zie nu wel dat ik je post verkeerd/te snel heb gelezen, haha, my bad. Ik ken namelijk 38458358 mensen die zeggen "ik ben straight maar ik zou gay worden voor Ruby Rose" en dat is zo raar/denigrerend naar mensen die homoseksueel/biseksueel/panseksueel zijn omdat je je seksualiteit niet kunt kiezen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Nou ja, je post was een onnodige bump, ik ga er vanuit dat je weet wat dat betekent.

    En ik zie nu wel dat ik je post verkeerd/te snel heb gelezen, haha, my bad. Ik ken namelijk 38458358 mensen die zeggen "ik ben straight maar ik zou gay worden voor Ruby Rose" en dat is zo raar/denigrerend naar mensen die homoseksueel/biseksueel/panseksueel zijn omdat je je seksualiteit niet kunt kiezen.


    Nahja als jij het onnodige bump vind dan prima..

    Ja die mensen ken ik ook maar zo een ben ik niet. Ik ben biseksueel maar ik val nu meer op vrouwen that's it..

    En Ruby is onwijs aantrekkelijk :9~

    Ganondorf schreef:
    (...)

    Nahja als jij het onnodige bump vind dan prima..

    Ja die mensen ken ik ook maar zo een ben ik niet. Ik ben biseksueel maar ik val nu meer op vrouwen that's it..

    En Ruby is onwijs aantrekkelijk :9~


    De laatste post was drie weken geleden, in mijn ogen is dat een redelijk grote tijd maar dat maakt natuurlijk niet uit, het is jouw keuze, haha.
    (Ik vind Vause mooier tbh) (maar mening haha)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    De laatste post was drie weken geleden, in mijn ogen is dat een redelijk grote tijd maar dat maakt natuurlijk niet uit, het is jouw keuze, haha.
    (Ik vind Vause mooier tbh) (maar mening haha)


    Ja ik ben hier gekomen nadat ik zelf een topic geopend hebt met de vraag wat mens geaardheid hier is. Wist niet dat er al een gelijkmatige topic bestond vandaar dat ik hier ben en mijn geaardheid met jullie deel. Wat absoluut niet raar is desondanks de laatste post ongeveer 3 weken geledena geplaatst is.

    En Alex Vause is gewoon :9~ seriously ik vindt dr ook echt knap hahaha

    Ganondorf schreef:
    Ik ben biseksueel en momenteel val ik meer op meiden.. (sinds ongeveer 7/8 maanden weet ik dat ik biseksueel ben) Misschien komt dat door Ruby Rose hahaha ;$ want ik was ooit heteroseksueel en sinds ik erachter kwam dat ik op vrouwen val, viel ik nog steeds meer op mannen en lagen mijn interesses ook nog bij mannen. Alleen de laatste tijd voel ik me opeens veel meer aangetrokken tot vrouwen. Nahja I'm proud to be me ik vind iedereen wel leuk. Het gaat om de liefde die diegene geeft en om het innerlijk.


    Je kan niet echt ineens biseksueel worden, dus dat 'ik was ooit heteroseksueel' klopt niet helemaal ;').

    OT: Ik ben panseksueel en ik heb een prachtige vriendin ^^.

    Ganondorf schreef:
    (...)

    I love you already (:


    yay c:

    Ik weet het niet zo goed, want ik zit al ruim 2.5 jaar vast aan dezelfde jongen en daarvoor was ik nogal in de war, maar zolang ik nu gelukkig ben maakt het me ook echt niet uit hehe.

    Je wordt inderdaad niet opeens biseksueel :')

    Ik vond het wel een mooie bump, zo vlak na Amerika (:


    Spinning around, I'm weightless.