• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Wow die bovenste is mooi! en die onderste twee ook! ik kijk ook nog steeds MLP xD blijft gewoon leuk.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hhmm... Dat zou het kunnen zijn, alleen krijg ik helemaal geen melding xD En ik heb dit nu al... 3 maand of zo? Maar ik zal er eens dingen over na gaan vragen bij media markt of reparatie mensjes.
    Ik gebruik hem idd ook zo goed als gehele dagen door. xD


    Waar ik de laatste tijd ook enorm mee bezig ben is het maken van My Little Ponies. xD Yep, ik ben een MLP:FIM fan, het heeft me een lange tijd gekost om er openlijk voor uit te komen en ik heb er nog wel problemen mee, maar online gaat het makkelijker (;

    Ik heb er al eentje voor mezelf gemaakt en twee van vrienden van me. Daarnaast ben ik voor die van mij nog een gehele character sheet aan het invullen en ik ben ook begonnen aan haar familie.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella






    Callidora schreef:
    Wow die bovenste is mooi! en die onderste twee ook! ik kijk ook nog steeds MLP xD blijft gewoon leuk.
    (...)


    Yeay! (: Ik ben zelfs eventueel van plan om een MLP: FIM (fan)topic te openen, maar ik heb geen idee of er animo voor is.


    Ik heb trouwens ook weer een cover gemaakt, eentje voor Beauregard.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 22:42 ]


    Credendo Vides










    Cover die ik heb gemaakt voor LuckyBlue


    Credendo Vides









    Cover die ik heb gemaakt voor Myrra in de tussentijd.


    Credendo Vides

    MLP's zijn ook gewoon super cute


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    * Titel Caught || Thomas
    * Korte Samenvatting

    Kenia is een onzeker meisje. Ze heeft een eetstoornis en snijdt zichzelf, maar dit heeft niemand door. Ze gaat naar een nieuwe school en kent daar niemand. Langzaam leert ze Thomas kennen, en raakt meer en meer bevriend met hem. Ze wordt verlieft, maar dan blijkt hij ineens niet zo aardig meer.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Dylan O'brien een beetje badboy achtig? En een meisje met blauw/paars/roze/etc kleur haar, als het maar opvalt. Liever niet met piercings, alleen die opvallende kleur. Iets met een referentie naar de eetstoornis of het snijden eventueel. En iets van handboeien?
    * Sfeer die het weer moet geven Vrolijk, maar toch ook een beetje onvoorspelbaar.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Exta's -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Titel: drakenlogie
    Samenvatting:

    drakenlogie is het bestuderen van draken. Omdat ik dat sinds een paar maanden doe, wou ik mijn kennis wel delen met de mensen die het lezen. De hoofdstukken zullen vol staan met informatie van het soort wat ik nu bestudeer. Ook zullen er een paar tekeningen zijn

    Eventuele plaatjes die je er persé op wil: eeh, sowieso een Aziatische draak en een westerse draak. Verder maakt het niet uit wat er op staat, als er maar draken op staan :-D
    Sfeer: mysterieus, want dat zijn draken
    Horizontaal of verticaal: het liefst verticaal
    Extra: het liefst de titel in een wat ouderwets lettertype


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik heb nog een paar verhalen zonder cover. :'D

    * Titel:
    Into the Light
    * Korte Samenvatting
    Na zijn verraad wordt Loki op de aarde gesmeten en verliest hij zijn goddelijke macht. Hij moet zien te overleven in een wereld die hij niet begrijpt en die hem vooral vijandelijk gezind lijkt te zijn. Doch Odin krijgt berouw wanneer hij ziet hoe verloren zijn zoon is in de onbekende mensenwereld en besluit hem een laatste kans te geven. Als hij ware liefde leert kennen, kan hij terugkeren naar Asgaard.
    Echter, oprechte, onvoorwaardelijke en onzelfzuchtige liefde blijkt niet voor het grijpen te liggen voor iemand die nooit liefde gekend heeft en het slechts een uitweg voor wezens zonder ambitie vindt. Bovendien is het maar de vraag of niemand het weinige vertrouwen dat hij heeft wil misbruiken, want samenzijn met een halfgod biedt een hoop mogelijkheden die hem misschien juist wel mijlenver van het juiste pad afbrengen.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Een foto van Loki.
    Een foto van een meisje met rood haar (zonder het gezicht, dus vanaf de rug gefotografeerd o.i.d.)
    Eventueel twee handen die elkaar vasthouden, van een volwassene/man en een kind, zoals deze bijvoorbeeld.
    Verder geloof ik dat jij best wat passends kan vinden. Ze brengen dagen door in een huisje en een boerderij in het bos, dus misschien is dat wat. Maar je kunt ook wat met de titel doen.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Een beetje dramatisch. Onderstaand lied dat op het voorblad staat, laat in elk geval zien hoe het verhaal zo'n beetje gaat eindigen.


    Can anybody tell me why
    We're lying here on the floor
    And neither of us can barely breathe at all
    The doctors saying hold on tight
    As we say our last goodbyes
    And this is,a moment that changes our whole lives

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight

    I'm staring deep into your eyes
    They're telling me the time has come
    And I know you're ready to rise and sail home
    The room is filling up with light
    As we say our last goodnight
    I thank you for every second of your life

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight

    I'm falling, watching as your hurting
    I'm down here I'm on my knees
    How can I survive
    And you turn to me and promise me you're ready
    And tell me you'll be waiting on the other side

    And I still believe in the good
    And I still believe in the light
    And I wanna feel the sun
    I wanna free you tonight
    And you showed me all the good
    And you lead me through the light
    And you gave me the sun

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    Graag eentje met en eentje zonder naam (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 12:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    * Titel: Timeless place
    * Korte Samenvatting: Het is een Stand Alone, dus een lange samenvatting is het niet :')
    Liv zit op een van haar favoriete plekken naar het water te kijken. Ze houdt van de natuur en komt hier om verschillende redenen. Dan ontmoet ze Hanna, een enthousiast meisje die haar meeneemt naar een nog mooiere plek, een plek waar je de tijd vergeet.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Alleen deze moet er echt in

    Verder komt in het verhaal Liv naar voren, een brunette in een donkergroene jurk die reikt tot net onder haar knie. De kleine Hanna is een 9 jarige blondine met een oranje jurk, met een witte strik om haar taille. Verder draagt ze een rieten hoed, met eenzelfde kleur oranje lint.
    * Sfeer die het weer moet geven: Omdat het nogal moeilijk is om twee meiden te vinden in dezelfde kleding als die ik beschreef, leken me de onderstaande twee voorbeelden erg mooi. Ik weet niet of je dat kunt? *puppy eyes* Het zou dan wel mooi zijn als je er twee meiden in kunt verwerken; de kleine Hanna en de twintiger Liv.



    * Horizontaal of verticaal?: Maakt me niet uit(;
    * Eventuele Exta's: /

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 15:45 ]


    Inspiration can hit you any time

    * Titel
    Am i worth it

    * Korte Samenvatting
    Het gaat over probleem jongeren die elk om hun eigen reden op een internaat terecht komen
    Voornamelijk gaat het over Chase en een meisje (wiens naam we nog moeten bedenken.) Het meisje word zwaar gepest en snijd zichzelf
    Chase is bi maar durft hier niet voor uit te komen. Hij beland in een groot web waar groepsdruk hem tot een ander persoon maakt (in negatieve zin)

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Heb ik niet

    * Sfeer die het weer moet geven
    Een beetje donker maar niet al te duister

    * Horizontaal of verticaal?
    Maakt niet uit

    * Eventuele Exta's
    Nope


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vanaf morgen ben ik een aantal dagen weg, dus in die tussentijd kan ik geen covers maken, misschien dat ik er vanavond of morgenochtend nog eentje klaar heb,maar ik heb geen idee of dat lukt.


    Credendo Vides




    daffie123 schreef:
    Titel: drakenlogie
    Samenvatting:
    drakenlogie is het bestuderen van draken. Omdat ik dat sinds een paar maanden doe, wou ik mijn kennis wel delen met de mensen die het lezen. De hoofdstukken zullen vol staan met informatie van het soort wat ik nu bestudeer. Ook zullen er een paar tekeningen zijn

    Eventuele plaatjes die je er persé op wil: eeh, sowieso een Aziatische draak en een westerse draak. Verder maakt het niet uit wat er op staat, als er maar draken op staan :-D
    Sfeer: mysterieus, want dat zijn draken
    Horizontaal of verticaal: het liefst verticaal
    Extra: het liefst de titel in een wat ouderwets lettertype






    Hier je cover! Het was eventjes een snelle. (: Ben benieuwd wat je ervan vind, het is misschien een wat simpelere... Dus ik hoor graag van je!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 23:33 ]


    Credendo Vides

    How could I forget this one?! xD Het was enkel de titel erop zetten en dan kon ik hem weer posten...


    Credendo Vides

    Ik vind hem gaaf genoeg..Bedankt


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    * Titel
    De Vlucht van de Vuurvogel
    * Korte Samenvatting

    - Het verhaal speelt zich af in een soort middeleeuws Rusland. -
    Natalya Bardova wordt door haar moeder in allerijl naar het keizerlijke hof geroepen, waar haar zus op het punt staat zich te verloven met de tsar. Daar krijgt Natalya een geheim te horen dat heel haar leven op zijn kop zet. Wanneer de tsar de werkelijke reden van haar plotse aankomst in zijn paleis achterhaald, moet Natalya, om haar eer en die van haar familie te redden, op pad om de mysterieuze vuurvogel te vinden, met als enige aanwijzing een mysterieuze ring.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt

    -> Zo'n achtig plaatje van Olga Kurlyenko uit de film Centurion. Ik zou ook graag een plaatje van een vuurvogel erin hebben en voor de rest mag je zelf kiezen wat er bij de cover past :')
    (Het plaatje hoeft geen gif te zijn en ik zou het erg gaaf vinden als Natalya's haar donkerrood is :3)

    * Sfeer die het weer moet geven
    Koud. Mysterieus.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    De titel graag in een ouderwets, krullerig lettertype.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 15:58 ]


    “Sleep is cousin to death. And both are mine.”