• Hallo allemaal.

    Bij sommige van jullie onweerde het, of onweert het nog steeds, zoals bij mij. Bij mij in de buurt is ingeslagen en voor langere tijd deden veel dingen het niet. Ik hoorde een knal en opeens stond er op televisie dat er geen signaal was, viel het internet weg, de telefoon uit en wilde de radio ook niet meer werken.

    Nu is de combi magnetron, die we nog maar net hadden, kaduuk.

    Hebben jullie ook zoiets gehad?


    26 - 02 - '16

    Buh en je krijgt dr geen schadevergoeding voor. :c

    Bij ons was er niets, maar het begint nu wel plotseling erg donker te worden en te waaien, dus wij zullen binnenkort vast ook wel onweer krijgen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We hebben in de begin van de avond wat onweer en regen gehad. Al het zware weer ging net langs mijn stad, dus bij ons viel het aardig mee :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 21:55 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Toen ik je topic las dacht ik nog van hmm, ze hebben hevig onweer gemeld en hier zou het rond 20.00 uur beginnen maar er was nog steeds niks. En nu begint het een beetje te donderen haha, dus kijken wat er van gaat komen. Al mag het wegblijven. (cat)

    Hier is nog niets. ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier was het vanaf vier uur of zo heel dreigend. Echt van oké NU gaat het onweren.
    En toen hoorde ik een heel verlegen gerommel en was het weer over.
    Hier is het ook gewoon nog steeds warm.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hier is het pas net begonnen met onweren. Maar het zal nog wel even doorgaan, denk ik. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En nu begint het hier ook hevig te onweren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier nog helemaal niets, enkel wat regen.
    Men moeder en ik gingen wel buiten in de tuin liggen. In de wind voordat het gaat regenen.
    Maar ben bang dat het zo wel gaat gebeuren.

    Bij jullie ook de lucht ineens zo geel?


    Vampire + Servant = Servamp

    Hehe 2x een inslag meegemaakt. 1x boven en toen hadden we brand en 1x plots in een boom vlak bij mij, (ik was precies midden in het bos toen het losbrak).
    Ik ben als de doods voor onweer. Maar roep altijd dat donar langs rijd.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hier waait het alleen hard.


    Your make-up is terrible

    Het onweert hier nu ook en mijn kat weigert mijn kamer te verlaten, dus zit ze onder een stoel op de grond heel zielig een beetje te kijken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Behalve een zacht gerommel en wat regen is er niets spectaculairs gebeurd hier.
    Ik wacht nog steeds op meer, maar volgens mij is dat verloren hoop. Jammer genoeg. Het gaat altijd net langs ons heen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    Behalve een zacht gerommel en wat regen is er niets spectaculairs gebeurd hier.
    Ik wacht nog steeds op meer, maar volgens mij is dat verloren hoop. Jammer genoeg. Het gaat altijd net langs ons heen.


    Kom hier dan. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De lucht was geel en de flitsen waren paars. En er was een driedubbele regenboog. Echt zo raar, maar het lukte niet om het goed op de foto te zetten :c De regenboog lijkt wel op een vallende ster op de foto :')

    Het onweerde hier niet zo hevig, een beetje regen en wat gerommel, er waren vooral veel flitsen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Palinoia schreef:
    Buh en je krijgt dr geen schadevergoeding voor. :c

    Bij ons was er niets, maar het begint nu wel plotseling erg donker te worden en te waaien, dus wij zullen binnenkort vast ook wel onweer krijgen. (:

    Hangt maar net van je polis af hoor. Normaal zitten zulke dingen mee in je brandpolis. =)

    Hier onweert het al sinds 18.30 en is het nog steeds bezig. Maar het is gewoon onweer: bliksem, donder, regen, wind. De grote hagelbollen zoals elders in België zijn hier uit gebleven. Maar via buienradar kon ik zien dat wij helemaal aan de zijkant van de onweders zitten. Dus ik verwacht niet teveel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury