• Hallo allemaal.

    Bij sommige van jullie onweerde het, of onweert het nog steeds, zoals bij mij. Bij mij in de buurt is ingeslagen en voor langere tijd deden veel dingen het niet. Ik hoorde een knal en opeens stond er op televisie dat er geen signaal was, viel het internet weg, de telefoon uit en wilde de radio ook niet meer werken.

    Nu is de combi magnetron, die we nog maar net hadden, kaduuk.

    Hebben jullie ook zoiets gehad?


    26 - 02 - '16

    Het heeft hier heel even geflitst en gedonderd, maar de regen stopte heel snel weer. Het grootste deel lijkt langs ons heen te zijn getrokken. Onze hond is waarschijnlijk opgelucht, maar ik vind het eigenlijk wel jammer. :3

    Al is het natuurlijk wel vervelend als je er echt last van hebt, ja. Ik heb zoiets zelf gelukkig nog nooit echt meegemaakt, maar toen mijn ouders nog in Groningen woonden is een keer hun schoorsteen eraf geslagen. Ze hadden het zelf helemaal niet door tot een geschrokken buurman hen erop wees. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, volgens mij niet. Ik heb eigenlijk geen idee :x Maar ik weet wel dat ik van onweer houd!


    † Love? I want to sleep.

    Ah yes, rond half 12 vannacht gingen de lichten raar doen XD Waren paar behoorlijk felle flitsen, maar de knallen waren niet zo heel hard.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was gister rond 7 uur savonds in Amsterdam. Toen we naar de tram liepen zagen we een flits en 3 seconden daarna hoorden we gedonder. Toen we in de tram zaten zagen we een flits en tegelijkertijd gedonder. Dat was wel even van 'wow' het zit echt boven ons.

    Pas om kwart over 12 begon het hier, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik woon in dezelfde regio als jij, (stalk stalk) dus bij ons begon het om dezelfde tijd. En de flitsen waren zo mooi omg. Gelukkig was er niks kapot gegaan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.