• "Happy Hunger Games, and May the odds be ever in your favour"





    Voor deze versie van Weerwolven van Wakkerdam zoek ik dertig active kandidaten die bereid zijn om deel te nemen net zolang totdat hun sterven of winnen. Indien je jezelf opgeeft, geef dan zowel je naam/schuilnaam op.


    Rollen ( onder de spoiler )

    15 Tributen
    De tributen vervangen de burgers in het normale weerwolven van wakkerdam, elke dag stemmen ze op de persoon van wie zij denken dat hij/zij een beroepstribuut is. Stem verstandig want ook als degene met de meeste stemmen onschuldig is, dan zal diegene alsnog sterven. Overdag doet iedereen alsof hij/zij een tribuut is.

    5,Beroepstributen
    De beroepstributen vervangen de weerwolven van het originele spel, elke nacht zullen zij onder vergadering in een inactive story die ik voor hun aanmaak overleggen wie de volgende dode is. Overdag doen ze alsof ze volkomen onschuldig zijn in de hoop om niet gedood te worden.
    De volgende namen van tributen zijn beroepstributen:
    ~ Cato
    ~Clove
    ~Marvel
    ~Brutus
    ~Enobaria

    Vossensnuit
    Vossensnuit vervangt de rol van de ziener, elke nacht zal ze een van de tributen bespioneren en zo zal zij ook zijn/haar rol weten, elke nacht stuurt vossensnuit de spelleider een PB met de naam van wie zie zij de rol wilt weten. Overdag kan ze er gebruik van maken om een beroepstribuut te elimineren, wat nogal riskant is want dan is de kans dat je de volgende dag niet meer ontwaakt nogal groot.

    Peeta
    Peeta is de beschermengel van het originele spel, elke nacht mag hij twee personen uit kiezen die die nacht niet dood kunnen gaan. Hij mag niet twee dagen achter elkaar dezelfde personen beschermen, zichzelf beschermen is ook mogelijk. Als hij een geliefde beschermt is de andere geliefde automatisch ook beschermt, tenzij hun beide eigenlijk doodgaan, dan is het voor beide geliefde niet effectief en gaan ze beiden dood.

    Glimmer en Cashmere
    Glimmer en Cashmere zijn de sletten van het originele spel, elke nacht kiezen ze de persoon uit bij wie ze de nacht door wilt brengen. Als de beroepstributen Cashmere of Glimmer wilt doden, mislukt dat omdat ze beide ergens anders slapen. Kiest Cashmere of Glimmer ervoor om te slapen bij de persoon die die nacht zal sterven, dan gaat zij ook dood. Ze zal ook sterven als ze slaapt bij een beroepstribuut.

    Gloss
    Gloss vervangt Cupido in het originele spel, in de eerste nacht stuurt hij een pb met daarin de twee personen die hij gaat koppelen. Nadat hij dat heeft gedaan wordt hij weer een normale tribuut.

    Katniss
    Katniss vervangt de jager in het originele spel, ze is eigenlijk een normale tribuut totdat ze sterft ( op welke wijze dan ook) mag ze een persoon mee het graf in nemen, als ze gedood wordt, krijgt ze een pb en dan moet ze opgeven wie degene is die ook sterft.

    Beetee
    Beetee vervangt de heks in het originele spel, elke nacht krijgt hij een pb met daarin de naam van de volgende doden, met deze informatie kan hij kiezen of hij haar/hem redt en/of hij een vergif gaat gebruiken. Elk drankje kan hij eenmalig gebruiken.

    Wiress
    Wiress vervangt de rol van de dorpsgek, Wiress kan niet gedood worden door de stemming, indien ze de meeste stemmen krijgt, sterft ze niet maar dan kan ze niet meer meestemmen en haar rol is dan bekend. Alle andere manieren van moorden kunnen Wiress wel doden.

    Mags
    Mags vervangt de rol van de dorpsoudste, ze kan niet gedood worden door de eerste beroepstributenaanval, maar de tweede keer sterft ze wel.

    De District 3 Jongen
    De district 3 jongen vervangt de rol van de kleine wilde. In het begin van het spel stuurt hij een pb met daarin de naam van een andere speler die aandient als zijn voorbeeld. Als zijn voorbeeld sterft, wordt het wilde kind een weerwolf.



    De Regels ( onder de spoiler )

    ~de huisregels van quizlet
    ~hou je rol geheim
    ~Naamswijzigingen en vakanties etc. doorgeven
    ~indien je geen beroepstribuut bent, werk niet samen
    ~ geen vriendjes-vijanden politiek
    ~Speel eerlijk
    ~Dood is Dood, nadat je op welke wijze gestorven ben, mag je niet meer reageren, uiteraard mag je nog wel de wedstrijd volgen maar af is af
    ~ Er is geen prijs, dit spel is enkel voor de plezier




    Deelnemers
    1. Marijsel|| Annemarije||Vossensnuit||Nacht1
    2. 199|| Levi||Tribuut||Nacht2
    3. Khronos|| Sav||Glimmer||Dag 4
    4. Unshadowed||Jente||Tribuut||Nacht2
    5. Involved|| Elly||Tribuut||Dag 1
    6. Furiosa||Nikki||Beetee||Nacht 5
    7. Painkiller|| Qing||Clove||Nacht 5
    8. Gunnulfsen||Dore
    9. Tsundoku|| Marjolein||Tribuut||dag 5
    10. MrsWhitesides|| Fay||Tribuut||Nacht 1
    11. Sibyl||Julia
    12. Black|| Lisa
    13. Grohl||Elia
    14. Edilio|| Ness
    15. Frenchcore|| Lotte
    16. Hazy|| Bianca
    17. Hermelien16|| Hermelien
    18. Gailsel||Gail||Cashmere||Nacht 1
    19. Fictionalworld|| Vera
    20. Sociopaths|| Marie
    21. JBarakat||Sarita
    22. SadisticElz||Elz||Katniss||Dag 2
    23.Dylazing||Sylvester
    24.Audora|| Ruskow
    25.Backbiter||
    26. Orvieto|| District 3 Jongen||Dag 3
    27. StephenFry||Felicia
    28. Spotgaai||Marlies
    29. SamWinchester||Sharon
    30.Shank||Rani||Tribuut||Dag 2






    Toestemming (onder spoiler)
    Beste Sublatti,
    Hierbij geef ik je toestemming om te gaan beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam The Hunger Games wedstrijd. Ik wens je heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Marijsel
    Wedstrijdmoderator


    De Story

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 14:07 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik had hem al geplaatst voor de duidelijkheid:

    14. Nottet|| Ness
    11. Sibyl||Julia - zij verdenk ik het meest
    17. Hermelien16|| Hermelien

    Het zijn er dus drie, vergeten om te vertellen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Is het mogelijk dat je ee beetje uitlegt waarom je hen het meest verdenkt? Ik weet dat je zegt via de stemmen, maar zelf zie ik het niet echt. :)


    What would Emma do?

    Ik vraag me eigenlijk ook af waarom je ze verdenkt zonder echt een theorie te hebben. Via de stemmen, ja ok, maar kan je daar je theorie uit afleiden? Ik vind het eigenlijk maar een zwakke theorie om eerlijk te zijn... Hierdoor verdenk ik je nu net iets meer.


    16 - 09 - '17

    Ik volg het gesprek niet, like, seriously what?
    Word ik nu verdacht of?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nottet schreef:
    Ik volg het gesprek niet, like, seriously what?
    Word ik nu verdacht of?


    Je wordt verdacht door een gevoel en via de stemmen die je geeft. Als ik het zo goed begrepen heb.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Je wordt verdacht door een gevoel en via de stemmen die je geeft. Als ik het zo goed begrepen heb.


    Maar ik heb pas 1 keer gestemd? HAHAHAHA.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nottet schreef:
    (...)

    Maar ik heb pas 1 keer gestemd? HAHAHAHA.


    Op de moment word je alleen verdacht door Fictionalworld, zonder echte uitleg. We wachten op uitleg :')


    What would Emma do?

    Nottet schreef:
    (...)

    Maar ik heb pas 1 keer gestemd? HAHAHAHA.


    Hoezo maar één keer? Er zijn toch al twee dagen geweest?


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Hoezo maar één keer? Er zijn toch al twee dagen geweest?


    Ja, idk, ik dacht dat ik 2 keer had gestemd, maar blijkbaar niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik verdenk hen niet echt, maar ik bedoel ik vind ze een klein beetje verdacht, sorry. 9 van de 10 is het mis.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    14. Nottet|| Ness

    reageerde als laatste nog een schepje boven op een onschuldige tribuut.


    11. Sibyl||Julia - zij verdenk ik het meest

    Reageerde op mensen met een beschuldiging. Alsof er door de beroeps geloot werd op iemand en zij daar niet mee eens was.


    17. Hermelien16|| Hermelien
    Is mijn gevoel zou ik eigenlijk van mij lijstje moeten schrappen
    .


    Hele stomme theorieën ik weet het.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    14. Nottet|| Ness

    reageerde als laatste nog een schepje boven op een onschuldige tribuut.


    11. Sibyl||Julia - zij verdenk ik het meest

    Reageerde op mensen met een beschuldiging. Alsof er door de beroeps geloot werd op iemand en zij daar niet mee eens was.


    17. Hermelien16|| Hermelien
    Is mijn gevoel zou ik eigenlijk van mij lijstje moeten schrappen
    .


    Hele stomme theorieën ik weet het.


    Hmm, Nottet zou ik daar niet voor verdenken. Soms stemmen mensen gewoon mee als diegene toch al zeker veroordeeld is, omdat je dan niet op een random persoon moet gaan stemmen die dan boos wordt of zo. Julia haar reacties zal ik ook eens gaan opzoeken, dan kan ik zelf zien wat je bedoelt. En met Hermelien ga ik natuurlijk geen rekening houden, want ik verdenk haar op de moment niet. Ze is me nog niet echt opgevallen :'D


    What would Emma do?

    @Fictionalworld
    Ach, ik ben blij dat je het tenminste probeert uit te zoeken, ook al zijn er nog niet veel dingen waar je conclusies uit kan trekken. Het zet mij wel aan het denken wat je zegt. Ik ga later ook proberen een theorie proberen te vinden.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oke, ik snap wat je bedoelt. Ik zal even in mijn post de reacties op lijsten. De eerste staat er alleen bij, omdat ze er op heeft gereageerd.

    SamWinchester
    ik ga voor 30 Shank/Rani sorry maar ik heb o'n voorgevoel dat zij weleens een Griever kon zijn


    Sibyl
    Ik ga mee met SamWinchester op 30; Shank/Rani.
    Geen motief. Gewoon een gevoel dat zij wel eens iets zou kunnen zijn. Sorry Rani!


    Shank
    Wat als ik zeg dat ik gewoon een tribuut ben die hier zijn best doet om in leven te blijven? Jullie geloven me vast niet, maar ik zal mijn best doen om mijn onschuld te bewijzen. Als ik dan toch het slachtoffer wordt zullen jullie vanzelf zien dat ik onschuldig ben. Bij deze stem ik op 22. SadisticElz||Elz om mijn eigen hachje weer te redden.


    Sibyl
    @Rani
    Grote kans dat dat zo is, maar ik moet iets xd
    Niks persoonlijks, ik mag je heel erg.


    Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet genoeg, maar ik geloof dat we op de moment niets anders hebben :/ De reacties waren inderdaad wel een beetje vreemd.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:22 ]


    What would Emma do?

    Hmm... Vreemde reacties, ja. En wacht eens, Griever? Haha Sharon, waar haal je dat? Dit is THG WvW, niet TMR.


    16 - 09 - '17