• Ik weet niet wanneer jullie begonnen zijn, maar ik begin morgen met biologie en het leek me wel leuk om een topic te hebben waar we elkaar kunnen aanmoedigen om verder te leren en te praten over hoe het gegaan is. Sorry als ik een dergelijk topic over het hoofd heb gezien trouwens (volgens mij was er enkel nog maar één over de Nederlandse Centrale Examens, maar dat zit toch nog anders ineen)


    In elk geval: Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ondanks de problemen van KUloket van gisteren toch eindelijk mijn punten. Ik ben afgestudeerd met onderscheiding! =D

    Ik vind het SUPER want ik deed 82 studiepunten op 1 jaar om een volledige bachelor bij te krijgen. 82 is ongeveer gelijk aan 3 semesters, wat ik dus op 2 deed. Ik ben echt zo trots op mezelf. Ik heb een volledige bachelor behaald zonder herexamens. Zo blij dat mijn tweede diploma binnen is. Toppie! Het weekend is goed ingezet!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ondanks de problemen van KUloket van gisteren toch eindelijk mijn punten. Ik ben afgestudeerd met onderscheiding! =D

    Ik vind het SUPER want ik deed 82 studiepunten op 1 jaar om een volledige bachelor bij te krijgen. 82 is ongeveer gelijk aan 3 semesters, wat ik dus op 2 deed. Ik ben echt zo trots op mezelf. Ik heb een volledige bachelor behaald zonder herexamens. Zo blij dat mijn tweede diploma binnen is. Toppie! Het weekend is goed ingezet!



    Proficiat! In welke richting ben je geslaagd, dan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Proficiat! In welke richting ben je geslaagd, dan?

    Rechtspraktijk. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ondanks de problemen van KUloket van gisteren toch eindelijk mijn punten. Ik ben afgestudeerd met onderscheiding! =D

    Ik vind het SUPER want ik deed 82 studiepunten op 1 jaar om een volledige bachelor bij te krijgen. 82 is ongeveer gelijk aan 3 semesters, wat ik dus op 2 deed. Ik ben echt zo trots op mezelf. Ik heb een volledige bachelor behaald zonder herexamens. Zo blij dat mijn tweede diploma binnen is. Toppie! Het weekend is goed ingezet!


    whohoo :3 proficiat!
    En wat is het volgende, nog een diploma?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    (...)
    whohoo :3 proficiat!
    En wat is het volgende, nog een diploma?

    Na 4 jaar is mijn goesting om te studeren over. Het was gewoon teveel dit jaar.
    Ik ben mijn opties nog aan het bekijken wat ik hierna wel ga doen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Orvieto schreef:
    @Xanthe, dat is echt jammer. :c

    Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan mensen die op Facebook statussen plaatsen zoals: 'A-attest is binnen! Op naar het vierde'? Ik vind het echt irritant eerlijk gezegd. Sinds wanneer is het niet meer evident om een A-attest te halen? Zelfs bij zesdejaars vind ik het raar, aangezien het echte studeren dan pas begint. :')
    Misschien ben ik wel de enige met die mening, maar ik moest het toch even zeggen. :'D


    Haha ja, zelf doe ik het ook nooit, maar ik zet dan ook nooit iets op facebook :')
    Ik begreep dinsdag wel nog ergens dat de rest van mijn jaar blij was om er te tonen dat ze het middelbaar konden afsluiten, al was het wel kut om tweehonderd keer dezelfde soort status voorbij te zien komen :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Elke keer dat de telefoon gaat krijg ik echt een zenuwzinking. Niet. Bellen. Als. Het. Niet. Nodig. Is. Verdomme.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Omdat studeren niet voor iedereen even makkelijk is?
    Vind het raar dat je enkel over grootse dingen trots mag zijn.


    Ik vind dat als je in de juiste richting zit én je je best doet, studeren niet zo moeilijk mag zijn ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Ik vind dat als je in de juiste richting zit én je je best doet, studeren niet zo moeilijk mag zijn ...


    Ik zit in de juiste richting, studeren is niet moeilijk voor me, maar mijn punten zijn er niet naar. Ik doe er niet super veel voor, maar ik weet dat ik het aankan. Ik kan het aan, ja, maar ik heb bepaald inzicht nog niet gewoon door het feit dat ik een jaar en een half jonger ben dan de gemiddelde persoon in mijn klas - min of meer, maar daar zit het rond. Ik ga niet veranderen van richting gewoon omdat mijn punten niet daverend zijn, dus ja, ik ben heel blij als ik mijn A-attest binnen heb.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 13:27 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd, Erica! En natuurlijk ook alle anderen die er door zijn. ^^
    Ik vind het best jammer dat ik geen grote onderscheiding had, haha, ook al had ik de hoop al opgegeven. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, ik ben trouwens ook gewoon geslaagd met een A, dus ik ben blij. (: Ik heb nog nooit geen A gehad, maar ik vreesde er toch wel wat voor dit jaar. Hoe dan ook, gefeliciteerd aan iedereen die door! (: @Melissa: Het had mooi geweest, natuurlijk, maar een onderscheiding is ook mooi, hoor, haha. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Ik zit in de juiste richting, studeren is niet moeilijk voor me, maar mijn punten zijn er niet naar. Ik doe er niet super veel voor, maar ik weet dat ik het aankan. Ik kan het aan, ja, maar ik heb bepaald inzicht nog niet gewoon door het feit dat ik een jaar en een half jonger ben dan de gemiddelde persoon in mijn klas - min of meer, maar daar zit het rond. Ik ga niet veranderen van richting gewoon omdat mijn punten niet daverend zijn, dus ja, ik ben heel blij als ik mijn A-attest binnen heb.


    Ik ben ook jonger dan de rest, heuj. :'D
    Ik weet niet wat ik zou doen moest ik in jouw situatie zitten ... Waarschijnlijk meer leren, want het lijkt me verschrikkelijk om niet zeker te zijn van een A-attest. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naoko schreef:
    Oh, ik ben trouwens ook gewoon geslaagd met een A, dus ik ben blij. (: Ik heb nog nooit geen A gehad, maar ik vreesde er toch wel wat voor dit jaar. Hoe dan ook, gefeliciteerd aan iedereen die door! (: @Melissa: Het had mooi geweest, natuurlijk, maar een onderscheiding is ook mooi, hoor, haha. (:


    Er waren maar drie zesdejaars met een grote onderscheiding en ze zaten alle drie in mijn klas, haha. Ik had 78%, dus ik ben daar ook wel blij mee. ^^ Echt enorm veel mensen hadden een eervolle vermelding, ik was er echt verbaasd om. :o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Ik ben ook jonger dan de rest, heuj. :'D
    Ik weet niet wat ik zou doen moest ik in jouw situatie zitten ... Waarschijnlijk meer leren, want het lijkt me verschrikkelijk om niet zeker te zijn van een A-attest. D:


    Jij ook. :') Maar tja, ik zit al drie jaar in de shit met dat A-attest van me. Elk jaar voor wiskunde met de hakken over de sloot (behalve dan vorig jaar, maar god thanks dat ze me dan toch een A-attest hebben gegeven), maar ik ben er wel elk jaar door. Dat moet ik misschien ook eens overwegen, ja, haha, maar ik kan mezelf heel moeilijk aansporen daartoe. Daar zit ik al lang mee, tot mijn frustratie. Ga het toch opnieuw proberen (zoals ik al drie jaar zeg) volgend jaar, dus tja. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *komt topic binnenvallen*

    Ik heb aan A-attest! ^^ Met 81 procent.

    Gefeliciteerd iedereen! ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys