• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vraag aan mijn leraar wat ik moet inleveren als eindproject. Krijg ik als antwoord: 'Vraag maar aan je klas genoten. Ik heb het vaak genoeg gezegd.' Juist, ik ben altijd eerder weg weet U nog. U hoort mij extra begeleiding te geven als ik dat nodig hebt. U wordt er voor betaald.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tentamens gaan easy as shit zonder ook maar te veel te moeten leren, something wrong? :') ben al bang voor de puntjes


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moet dit.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik heb opeens zin in een piraten-RPG..

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 14:51 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ugh, waarom is het zo stil hier op Q :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grappig: mijn Facebookprofiel komt schijnbaar voor 96% overeen met het karakter Mulan en volgens de quiz van dezelfde site is mijn leven gebaseerd op de film Mulan. Lmao.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mother, can you not.

    Also: what the hell, Game of Thrones. How dare you.


    kindness is never a burden.

    -.-


    16 - 09 - '17

    Amirite schreef:
    Altijd de leavers en feeders....


    Ik ken het.


    26 - 02 - '16

    Het is weer die tijd van het jaar dat leraren denken dat je toch niets te doen hebt en daardoor bergen huiswerk naar je kop slingeren. Wat hou ik daar toch van.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I don't wanna go to work. I wanna lay in my bed and read and sleep.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sportdag tijdens mijn introductieweek van de universiteit? I THOUGHT THOSE DAYS WERE OVER ;-;


    i put the fun in funeral

    Fuck you, echt waar! FUCK YOU!


    16 - 09 - '17

    Ja, en heb maar meteen kinderen en trouw met haar.


    † Love? I want to sleep.

    Bruh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife