• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat is er mis met mij? Ik let gewoon op, en ik word aangesproken! Hmpf. Ik ga maar eens aan Nask.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik neem nooit meer blokpauze. Dit had ik echt niet willen weten... Weet je wel niet hoe lastig je het me nu maakt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sommige mensen kunnen echt alles alles beter maken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zou leerstof moeten doornemen, en wat doe ik? Right, op mijn dooie gemakje schrijven. Way to go, Gaby.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ga weg, rotgevoel. D: Stop gewoon met caren, dan kan je je ook niet zo voelen.


    Your make-up is terrible

    De enige dag waarop ik al mijn vrije tijd aan leren zou moeten besteden, en wat doe ik? Juist... niets.

    Soulfinder schreef:
    Ik zou leerstof moeten doornemen, en wat doe ik? Right, op mijn dooie gemakje schrijven series kijken. Way to go, Gaby Xanthe.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hahahaha, ik heb rugpijn. (':


    Caution first, always.

    Ik kan maar niet stoppen met huilen. Alles waar ik mijn best voor heb gedaan, valt in duigen. Het is gewoon shit, fuck alles.


    26 - 02 - '16

    Oh my God, waarom heb ik jullie twee niet uitgenodigd? >.< I feel so stupid.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Furiosa schreef:
    Ga weg, rotgevoel. D: Stop gewoon met caren, dan kan je je ook niet zo voelen.


    † Love? I want to sleep.

    Yes, die determinatietoets ook gehaald :D ik moet alleen die stomme diertjes herkansen dan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Die vleeslucht is zo smerig. Rot op. :'l


    Caution first, always.

    Hoofdpijn, ga weg. Ik kan jou nu echt niet gebruiken. :/


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sick of crying, tired of trying. Yes I'm smiling, but inside I'm dying.


    26 - 02 - '16