• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm a failure. Verdomme, ik was zo dichtbij met afbouwen en nu kom ik mezelf tegen. Er moeten weer milligrammen bij terwijl ik zo blij was dat het eraf mocht. Verdomme, ik ga onder een steen wonen en in een hoekje huilen. Ik ben niks waard, ik kan niks...


    26 - 02 - '16

    Palinoia schreef:
    (...)

    Don't know and don't care! ;D
    Maar gewoon dat je even weet dat als je iemand nodig hebt om tegen te praten, dat ik er voor je ben. <3
    En natuurlijk ook voor aaallleeee andere diverse onderwerpen die we maar verzinnen kunnen! :3


    Je bent echt een cutie. <3


    Your make-up is terrible

    Moments like this make me feel like running away


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan gewoon niet meer wachten op augustus. Al die beelden van Pinkpop maken het alleen nog maar erger. Gimme Lowlands!


    Caution first, always.

    Soms zie ik gewoon het nut van het leven niet in, de laatste tijd wat vaker dan normaal.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 1:32 ]


    † Love? I want to sleep.

    Het is zo vreemd hoe ik Disenchanted nooit een leuk My Chemical Romance nummer vond, terwijl deze nu iedere keer vreselijk hard binnenkomt. 2007 was zo'n hels jaar, maar God, ik was toen in elk geval niet alleen.


    Caution first, always.

    Wat een super feest!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aaargh, ik moest mijn mond houden.


    -

    Mijn Lilo & Stitch-taart was wel een toppunt van vandaag. En wat smaakte hij goed!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dan heb je een afspraak bij de kapper zonder te bedenken wat je met je haar wil.. Complimenten aan mezelf.... En welke kleur wil ik het verven? Permanent maar weer, gezien de semi's niet werken. Rood.. bruin... paars... zwart... blauw...?? 'k Weet het echt niet.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 0:43 ]

    OMG NOOO (huil)

    Niet hem!!


    -

    Godverdomme godverdomme godverdomme. 15 fucking uur geleerd, eindeloze middagen gedraaid bij huiswerkbegeleiding, ik kende de drie hoofdstukken UIT MIJN HOOFD en nog steeds een 5.4? Ik doe nooit meer wat. Ik ben het godverdefuck helemaal zat. Wat had ik nog meer kunnen doen om daar een goed cijfer van te maken? Ik snap hier echt helemaal niets van. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kut boekenwinkel. Donderdag heb ik dat boek besteld, vrijdag zou ik bericht krijgen dat hij er zou zijn. Tot op heden nog niets gehoord en vandaag zijn jullie gesloten. Well, FUCK YOU!
    Steek dat boek maar in jullie reet ik bestel hem wel via bol.com.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 10:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No he's rapping again *facepalm*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Verschrikkelijke nacht gehad. Eerst vroeg in bed omdat ik al hoofdpijn begon te krijgen, maar dan amper in slaap kunnen geraken, moet ik na een paar uur ineens overgeven. :c Vast iets slechts gegeten...


    Ik wil een tuin vol egels