• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [insert cute animal gif]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 22:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, ik ga nooit meer een banaan aanraken noch eten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Godverdomme. Net nu ik heb besloten je achter me te laten omdat ik geen relatie wil, kom ik je tegen op die verjaardag. En dan zend je de gehele tijd blikken naar me en zeg je alleen iets op het moment dat ik weg ga. Een wonder dat ik dan dicht klap en na een korte "doei" weg loop van de groep.

    Ik kan mezelf wel slaan. Godverdomme.


    Ik wil geen paniekaanval hebben om een jongen. Niet nu. Niet nu. Niet nu.


    Doe nou niet alsof dit een periode is... Je herkent dit maar al te goed, geen zin in dingen die je normaal leuk vind, alles uitstellen en je constant zo leeg voelen om niks. Als het na de zomervakantie nog niet voorbij is, ga je naar de dokter, Nikki. Je kan dit niet weer doen. Niet nog eens.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Doe nou niet alsof dit een periode is... Je herkent dit maar al te goed, geen zin in dingen die je normaal leuk vind, alles uitstellen en je constant zo leeg voelen om niks. Als het na de zomervakantie nog niet voorbij is, ga je naar de dokter, Nikki. Je kan dit niet weer doen. Niet nog eens.


    :c
    You want to talk about it? I'm here for you if you need me. You know that, right? <3





    OTOFT: Als u morgen weer 'nee' zegt ga ik gillen hoor. (cat) Ik ben écht helemaal klaar voor die solo! Ik kan het, en dat weet u best! _O_
    &Hoe moet ik nou weer een korte biografie maken dan? Ik vind dit moeilijk. :/

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 21:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Urgh, morgen wordt hard blokken. Ik ga nu maar al slapen, omdat ik moe ben. D: Anders gaat het morgen niet lukken..


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ga echt helemaal kapot om OITNB. :')


    Caution first, always.

    I'm so tired of being here


    26 - 02 - '16

    Zo, dat is dan ook weer gedaan.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I just can't fucking do this on my own.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Larkin schreef:
    Oké, ik ga nooit meer een banaan aanraken noch eten!

    Hoe durf je zo op bananen te haten! D: Wat hebben ze je misdaan?

    + Ik ben het zo hard beu, damn. De sleur. Het alledaagse. Die saaiheid. Ik wil eens iets nieuws proberen, maar ik ben zo'n onzeker en angstig ding dat het me toch nooit gaat lukken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik ben het zo hard beu, damn. De sleur. Het alledaagse. Die saaiheid. Ik wil eens iets nieuws proberen, maar ik ben zo'n onzeker en angstig ding dat het me toch nooit gaat lukken.


    † Love? I want to sleep.

    Palinoia schreef:
    (...)

    :c
    You want to talk about it? I'm here for you if you need me. You know that, right? <3





    OTOFT: Als u morgen weer 'nee' zegt ga ik gillen hoor. (cat) Ik ben écht helemaal klaar voor die solo! Ik kan het, en dat weet u best! _O_
    &Hoe moet ik nou weer een korte biografie maken dan? Ik vind dit moeilijk. :/


    Je bent lief. ;3 Maar ik zou niet weten waarover ik zou moeten praten.


    Your make-up is terrible

    Ergens hoop ik dat je voelt wat ik voel en karma op je afkomt.


    † Love? I want to sleep.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Je bent lief. ;3 Maar ik zou niet weten waarover ik zou moeten praten.


    Don't know and don't care! ;D
    Maar gewoon dat je even weet dat als je iemand nodig hebt om tegen te praten, dat ik er voor je ben. <3
    En natuurlijk ook voor aaallleeee andere diverse onderwerpen die we maar verzinnen kunnen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •